Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 serie ouwe lullen bak? :wtf

:wub
origineel gepost door henk 400rr
Ik denk dat hij een wat andere 106 bedoeldHaha. Was als voorbeeld :)
origineel gepost door henk 400rr
Dacht niet dat het HART-team van die ascona-400 gebruik heeft gemaakt.Wel een Manta i200.
Hhmm… Foto komt toch echt uit onze fotohistorie :hmmz
Maar eens checken, goed dat je het zegt, wellicht istie er in de jaren tussen geslopen, kleuren zijn t zelfde en als men t verder ook niet weet haha. Binnenkort is de reunie, zal het eens precies navragen dan…Ik dacht ook dat er maar met 2 Opels is gereden, hoe deze er dan tussen is gekomen haha
origineel gepost door henk 400rr
Hoe is het trouwens met die rijder die als laatste in de Peugeot gezeten had voor deze afbrande?Goed hoor! Is nu ook druk aan het afstuderen.
Helaas nog wel brandwonden aan z’n handen enzo, maar sleutelen gaat weer goed hoor, hijs dit weekend aant servicen bij Van Eldik :vertagorigineel gepost door Fearless
Honza, wat zijn de specs van dat kinky blokje? :PHaha. Zoals Corsaracer al zei, geheel standaard :vertag
Is een tijdelijk blokje, heb er al m’n aanbouwdelen op en aan gezet van m’n oude blok, daar was in de afgelopen 2 jaar alles wel een keer aan vervangen… Maar na een paar 100 kilometer zal deze er weer uit gaan… :P
Standaard is ook zo saai haha
origineel gepost door henk 400rr
106? zo’n klein model peugeot? ik ben benieuwd.:thumbupZo’n kleintje ja…

De onze, toen hij nog was… RIP :(
Zaterdag zijn we er met deze:

Ik weet t… Geen Opel… Maar vroeger werd er met deze gereden:


Hier hebben we toch aan te danken waar we nu zijn :thumbup
origineel gepost door sw16v
195/50/15waar te krijgen voor nette prijs? (bij mij in de buurt)
vind het raar dat ik ze op internet overal voor de zelfde prijs zie aangeboden.
en rijden er hier ook mensen op? bevallen ze? circuit rijden of sprint?
Volgens mij levert alleen Prins Techniek deze…
Iig officieel.De R888 is niet verkrijgbaar via de autobanden handelaar die gewone Toyo’s verkoopt. Zo wel, komen ze ook bij Prins vandaan alst goed is. Ze zitten in Den Haag. maar versturen de banden ook gewoon als je wilt. Prijs is daarom ook altijd wel t zelfde. Zijn echt cheap die banden als je het vergelijkt met Yoko’s.
R888 zijn vette bandjes, zeker leuk voor op de Ring.
Slijten wel erg hard hahaHijstr weer klaar voor…

:)
origineel gepost door rallyastra
Jep, daar wassie op afgekeurd tijdens de laatste rally. Scheur was bovendien niet eens een dragend deel, vond het beetje zeikerig.Haha. Het kwam zo ter sprake op school… Ik zat van, een Astra dude, die V6jes inbouwd, heeft nu een Astratje, kwam niet door de keuring…
Ze wisten meteen om welke Astra het ging :jerry
Dan kom ik in Emmeloord wel ff bij jullie kijken…
Moet er zeker heen, hebben daar altijd feest na de rally :D
Vet :thumbup
Stoeltjes en gordels enzo nog gehomologeerd? :)
Is van Biesheuvel, goeie kwaliteit en goed betaalbaar :)
origineel gepost door Fearless
Corsa B – No show, all go-Hmmmm… :hmmz
origineel gepost door Fearless
2 sportstoelen met massage en verwarmingKunstleer, verstelbaar inclusief rails….
Of valt dit ook onder go? Haha
:jerry
origineel gepost door Lynz
:hmmz No one likes my car Joop :cryOffcourse they do… Panscrapers are cool :thumbup :wors
You´ve just got the steering on the wrong side :P
2 maart 2008 om 10:20 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301784Hehe. Ik chill wel, maar kwam toevallig in 5 minuten een paar uitspraken van hm tegen die helemaal nergens over gingen… En kwas net wakker, dus ja haha. Sorry he :P
2 maart 2008 om 09:10 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301782origineel gepost door bbg_gendt
Ik kom ook blauw tegen in 2.5 hoor. De Beige/gele zitten in de nieuwere blokken.origineel gepost door bbg_gendt
lol blauw werkt met 2,5 en geel met 3.Jongen, hoe achterlijk ben jij dan? :wtf
Hou gewoon je bek i.p.v. mensen misleiden :fy1Maar goed, ontopic.
Blauwe injectoren hebben hun ideale sproeibeeld bij 3 bar.
Gele/beige bij 2.5 bar.Rijd je hogere druk zijn de blauwe dus beter.
MAAR, de blauwe hebben iets meer opbrengst, 10 of 20cc.
Maar ja, dat zal opgegeven zijn bij hun ideale druk, dus 3 bar.
De beige zullen ook meer opbrengst hebben dan wanneer je ze op 2.5 bar laat draaien, dus geen ideale vergelijking.Ja, kweet even de precieze waardes niet uit me hoofd, 214 cc t.o.v. 2 nog wat, maar dus niet zomaar omwisselen.
Opzich als je je blok op de bank af laat stellen kan je mooi blauwe injectoren plaatsen, mooier sproeibeeld door meerdere gaatjes, en juist ook met wat hogere druk.
Zeker omdat de beige vaak oud zijn, en ook na ultrasoon reinigen vaak niet echt hun capaciteit behalen die ze zouden moeten. Opzich kan je als je meerdere injectoren hebt wel een mooi setje bij elkaar krijgen denk.Maar goed, het feit dat de beige maar 1 sproeigat heeft, is ook weer een voordeel!
Als bij de blauwe 1 gaatje verstopt raakt, loopt de ene cilinder te arm met alle gevolgen van dien.
Gaat het gaat verstopt zitten bij de beige, spuit hij meteen niet meer in, loopt je blok op 3 cilinders en dat heb je wel meteen door!Dus ja, zo is het altijd wat haha :P
origineel gepost door RallyCorsa
Voor verdere informatie zie de site http://www.p-a-rallysport.nlUpdate de site eens…
Kalender voor 2008 is ook al lang bekend… :)Vandaag Veenendaal?
Of rij je alleen voort kampioenschap?Ik ga er zometeen ff kijken :)
1 maart 2008 om 09:14 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371385Ik zou idd de oliecooler leidingen op de juiste lengte maken…
Maar ik zou ze ook zeker niet met slangeklemmen vast zetten :thumbdown
Komt toch wat druk op te staan en je blok is in enkele seconden leeg hoor!
Jaren terug onderweg naar BlitzHits klapte er ook een slang van een Atje die een paar auto’s voor me reed, je wilt niet weten wat voor bende dat bracht…
Auto’s er achter onder de olie, ruitenwissers niet willen wissen > gevaarlijk
Alles in de A onder de olie, remmen etc…
Gelukkig hadden we wat remmenreinger en 5 liter nieuwe olie bij ons…Maar goed, oliecoolerslangen gewoon goed monteren!
Denk niet dattie bejaarden heeft gewogen haha :P
Vind t wel een hele mooie, originele oplossing die lift :thumbupOver de schijven tov trommels…
CorsaCruiser heeft t toen eens nagemeten en had maar iets van 1 kg verschil met een Corsa A as…Ook met eventuele meetonnauwkeurigheden in acht nemende, ist maar een klein verschil haha
22 februari 2008 om 21:22 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301762origineel gepost door Fearless
De baksteun van elk type corsa b….is dat allemaal het zelfde?:)
Voorste is van alle benzine modellen gelijk volgens EPC
Achterste is van alle gelijk, dus ook de diesel…
Wellicht dat er een uitzondering is, maar in princiepe staat bij elk blok / bak dezelfde…
Beste is van een x12xe / x14xe of x16xe te vinden, dan past t 100% zeker
Incl vette fiets :P

Wel gewoon 2K lak? :hmmz
Maar dan nog, zou met wasbenzine en gewone kut lak toch ook moeten blijven zitten :hmmz
Kut hey :mad:
origineel gepost door The_Snarf
ok c20xe dan ;) type foutje, ut gaat in iedergeval hard…..Kheb nog wel iets, waar je harder mee kunt remmen ook :P
30 januari 2008 om 19:45 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371315Netjes :thumbup
Zeker hoe het bumpertje is gespoten enzo :wors
Spiegelkappen kan je gewoon geheel los halen hoor, ff klikken en je hebt t deel dat je nu gespoten hebt los, scheeld weer afplakken enzo :) Miss tippie voor een volgende keer :P
origineel gepost door NovaTR
Liever een ster op je motorkap dan in je ruit ??Hadden een demo gekregen, nieuwe C-klasse, dus een beetje mee toeren he :vertag
Rijdt toch wel luxieus king:
Mag bij mij wel op de oprit komen te staan, groter motortje, en int zilver dan haha :wors
Vandaag op de Ring, A15 richting Barendrecht, rond 16.00 uur, weer een vrouwtje achter het stuur :P


Ze ging eraf bij Zuidplein :)
-
AuteurBerichten