Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Branieman
Durf niet met zekerheid te zeggen of je er ook een schroef doorheen moest draaien zou zo maar kunnen.. Maar je moest ze er inderdaad overheen schuiven, dat ging niet makkelijk dat weet ik nog wel.. ;-)Corsa B nieuwe type bumper zit geschoven en geklikt, misschien op de hoeken met schroefjes…
Corsa B oud type GSI bumper lip, die zit met metalen plaatjes en allemaal schroeven…
Maar als het goed is, is alles nog bij de dealer te krijgen :)
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
he tis nog 1 week tentamens maken, en daarna zomer vakantiein de zomervakantie op stage is voor strevertjes. die minder lang willen genieten van het zijn van een student, :jerry
Haha. Maar ik krijg de indruk dat Freek gedurende het jaar weinig doet, aangezien die hier zo druk is, dus dan is het misschien wel nodig om in de zomervakantie op stage te gaan :jerry
Ze hebben mij ook een keer van vakantie terug gehaald :fy1 Ze kwamen er begin augustus achter dat ik voor half augustus nog even een opdracht moest halen, anders zouden ze me eraf trappen :wtf Ik was toen redelijk pissed, het was zo gebeurd, 5 minuten werk, maar kon er wel voor terug, eikols…
Maar goed, teveel -offtopic Haha
Goed bezig Freek en succes met slopen he! Haha
Spreek je op Drachten wel weer oid :)OW PS. ’s Hart lag gister op z’n kop in de sloot geloof ik :(
Die klemmetjes die je over het kunststof moet schuiven en dat je er dan een schroef ik kan draaien?
Jongen, dit wordt helemaal niets zo ?!?!
Moet je niet een keer op stage oid? :P
19 juni 2010 om 09:28 In reactie op: Prutsen aan mn bumper, kentekenuitsparing en cleanen…FOTO& #17683378Deze wilde ik er bij mij op (Corsa C kenteken uitsparing), maar vind de plaat op m’n achterklep toch netter…

Geen idee waar deze bumper heen is gegaan…
Ik heb een Bastuck voor m’n B besteld incl middendemper…
Vriend van me heeft dezelfde met het zelfde blok en het geluid is echt netjes…
Als je op het gas gaat komt er een hoop kabaal onder de motorkap vandaag, maar de uitlaat valt echt reuze mee :vertagorigineel gepost door freek corsa
Dan blijft het slag volume 1998 ccNiet als je de zuigers met de hand op en neer doet :P
Als je je kofferbak open doet, en je tapijtje weg haalt tegen de dorpel aan, dan zie je daar een bundeltje draden lopen van links naar rechts.
Dit is het verlichtingsboompje (+ enkele draden van je achterspeaker enzo)Halverwege kan je dus mooi aftakken en dat naar buiten leiden. Er zit al een doorvoer voor je kentekenplaat verlichting, dus als je een beetje handig bent kan je ze misschien daar doorheen naar buiten laten komen.
En dan even creatief een plaatje maken, (misschien aan je reservewielbak?) om de stekkerdoos op te monteren. Normaal zit deze aan de trekhaak vast, maar ja, die heb je natuurlijk niet hehe
Succes!
Wie interesseert het nou hoe die op kenteken staat?
Is gewoon een ongeluk en auto is totallos, jammer dan, hier gaat vast niemand verder naar kijken.
Pas als er een extra party bij betrokken zou zijn, zullen ze dat doen denk ik…
Maar goed, bij zo een 8 kleppertje zal niemand denken van, hey, die hoort daar niet…En dan nog, wat willen ze gaan doen dan? Hem als nog naar de RDW sturen om hem zo om te laten keuren? :D
6 juni 2010 om 19:04 In reactie op: Prutsen aan mn bumper, kentekenuitsparing en cleanen…FOTO& #17683350Kan je gewoon kopen idd.
Ik heb speciale zwarte, geen idee wat het merk / de naam is…Voor het grove kunststof opzetten super!
als allerlaatste zal je toch nog normale fijne plamuur gebruiken om het helemaal egaal te krijgen…Maar je hoeft niet bang te zijn dat het afbreekt oid
Of je doet het zoals de bumperdudes het doen, met iets van warme kit / kunststof en dat dan recht schuren en hoppa…
Dan heb je nu waarschijnlijk een pulsgever tussen bak en km-teller-kabel, die werd voor andere dingen gebruikt, waar een elektronisch signaal voor nodig was. BC oid. Maar die zal een verkeerd aantal pulsen geven.
Deze moet je hebben, zo te lezen met 15 IMP:

10 rijen is goed voor een c20xe.
Mocht je meer koeling willen, zou ik eerder voor een Mocal adapter met thermostaat gaan (wel even aanpassen), die begint rond de bedrijfstemperatuur al open te gaan ipv pas als alles te warm is (originele thermostaat gaat pas laat open, 110 graden oid – daarna heeftie meer werk de temperatuur te laten zakken)
Maar gewoon een temperatuurmeter kopen en eerst eens kijken wat de temperatuur doet en dan kan je het na een wijziging ook precies zien :)
origineel gepost door Corsa A GSI
probeer anders een astra opc middendemper deze zijn van vrij dikke pijp diameter,en vrij lang.Die heb ik ook onder m’n Astra :P Idd een stuk grotere diameter dan origineel astra, weet zo even niet meer hoeveel…
Maar denk niet dat die demper gaat passen in de Corsa tunnel :hmmzorigineel gepost door mayhem
powersprint heeft ook mooie systeempjes, enkel is corsa a&b 45mm… voor E kadett is er wel een mooi rvs systeem, groep N, 50mm.Voor de Corsa is dat ook group N.
Group N = productie klasse, dus in principe met andere systemen (betere flow etc) maar met originele diameterLuchtfilter besteld
Interieur lampje besteld
Uitgezocht en besloten welke uitlaat te bestellenHandrem aangesloten, clipjes gezocht om de leidingen verder naar achteren vast te zetten, maar dat valt niet mee…
De juiste tule gezocht voor het kabelboompje door t schutbord.
Aan het puzzelen geweest mbt een doorvoer en de aansluiting op m’n drukmeter, want die is weer niet kwarts…Hopelijk vanmiddag nog het eea doen :)
Wat een goede oplossing is, is een organisch geveerde Sachs Performance plaat!
Kan makkelijk het vermogen van een dikke LET aan en rijdt prettig.Voordeel van Sinter is dat het de eigenschap heeft, dat als hij te warm wordt, en weer afkoelt, zijn originele eigenschappen weer heeft… Bij een originele plaat of organisch, verglaasd de boel en kan je het weg gooien…
Een OMP drukgroep is goed, enkel wel even laten uit balanceren met de rest (kan nogal wat onbelans in de OMP’s zitten)
Originele druklager is gewoon goed.
origineel gepost door Aapje
Bedrading voor de interval daarin tegen lag er gewoon en was gewoon een gevalletje: Juiste relais erin stoppen + Juiste hendeltje aan m’n stuur knopen.Je moet wel nog even 2 draden splitsen dmv het loshalen van een blauwe verbindings AMP… aftapen en klaar :thumbup
Misschien je schakelaar in / op je bak kapot.
zit aan de voorzijde, boven je baksteun…
Is zo’n beetje het enige wat er zit en draadjes heeft.Je kan hem er gewoon uit schroeven om evt te testen.
En anders draden doormeten.
succes!
Het Simons Groep A systeem voor de B is netjes.
63mm systeem, enkel aan de katzijde van de middendemper 50mm. Ideaal met een c20xe, en net geluid…Maar de universele dempers die ik had met m’n C20XE en dan de grootste en langste dempers die pasten, was het echt nog een klere herrie haha
Een Bastuck systeem, dat is netjes qua geluid, enkel kost het wel wat. Voordeel is wel dat het ook TUV goedgekeurd is :)
origineel gepost door mayhem
he wat? masterberen. Uhm informeren?:jerry
Eikol :D
Da kenk niet haha
Via via de maffia…
Kosten, duur, maar mij het wel waard haha
Moest er ook een flink tijdje op wachten…Nog ff coatingkie erop en nieuwe homo’s en gaan met die banaan… Ow nee, hij rijdt nog niet haha
Kzal eens transformen. Uhm, informeren :)
Ik heb voor m’n B ook gewoon een asje laten maken voor de gedeelde as :P
Hier samen met het nieuwe dikke linker asje uit 1 stuk:

Gewoon gele veren monteren, dan gaat het wel passen :thumbup
Ik wou Mayhem nog ff gek maken met z’n kruisjes op z’n koplampies, maar t lukte niet erg :P
Vanmorgen hadden we met een groep CTCers besloten maar even met dit lekkere weer richting de Meern te gaan…
Volgens mij waren er idd al veel weg oid, maar het was zeker leuk weer even bij te kletsen etc…:thumbup
8v ja :wors
Ik heb een 2e thermoswitch in m’n radiateur geplaatst, welke bij de normale temp (ik geloof 107 graden) schakelt, uit zekerheid, mocht ik vergeten de ven zelf aan te zetten…
Gewoon een soort security :)
-
AuteurBerichten