Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
schokdempertjes voor vooraan besteld bij Gaz shocks
en nieuw uitlaatje
Echt dikke kadett!Gisteren ruil geregeld voor 7Jx13 velgen.
nu weet ik niet wat er precies van band op moet 175,185 of 195 in combinatie met
de 7J breedte.
Gertokken vind ik niet mooi en bol staan oogt ook niet, mooi rechte flanken en
niet te hoog van band.2 oktober 2014 om 17:04 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625513Hey veel werk al geleverd, ga zo door
Ik heb de schroefkit al een paar jaar zitten in de sedan en enkel
vooraan de schokdemper hoeden bijgelast in de binnen vleugel.
Nog geen enkel probleem ondervonden en baan ligging is prima voor mij.

Ik zou mijn verbrede set terug willen versmallen naar 7″ breed , waar kan ik terecht in zuid nederland of belgie?
Vandaag velgjes gepast, ik zal 13″x7J met een ET van ongeveer 20 nodig hebben
Eerst 13″ x 8J omgelaste stalen velgjes net iets te breed

Dan nog een de 13″x 9J veel te breed dus

Dan 15″ x 7J et 12 goed van breedte maar te groot voor model vind ik , beter 13″

Ik zag ook drie delige ronal RS velgen staan in 13″ die leuk zijn maar ik weet de ET waarde nog niet.
vandaag een zonnig dagje buiten slijpen, lassen en schuren



Al een beetje grondlaag gezet om de fouten te zien.
Je vind toch altijd nog een roest plekje of een deukje.zag net de tracklite drum en apex velgjes staan op het net
lijkt me wel iets voor de B
eerste uitstapje

Is er nog een meeting dat ik zou kunnen doen met de B?
Vandaag al de keuring gepasseerd, vlug plaatjes aanvragen.
eerste probleempje zal het achterste deel van de uitlaat zijn, zit een gat in.
Wie heeft nog een inlaat liggen voor een dubbele weber?
ik zag ook ergens een foto van een verticale dubbele carbu
enig idee van wat dat afkomstig is?
Lijkt mij een Weber 40 IDF-70 te zijn.
De blog terug gevonden!


helaas zou ik meer tijd willen besteden aan de projecten maar ik moet naar de baas!
En bovendien zijn we nog volop aan het verbouwen aan het huis.
Ik heb soms 14 dagen in één week nodig.
Daarom neemt het een beetje meer tijd in beslag.
Dat is dan ook weer een reden om door te gaan.
foto’s volgen later ik wil hem nog niet op facebook zetten om ook hier te kunnen plaatsen.
Ik zou eens naar mijn oude blog moeten zoeken voor foto’s te plaatsen.
een beetje jammer dat je niet rechtstreeks foto’s kan opladen.Ik wil voorlopig gewoon mee rond toeren terwijl ik de C coupé aan het herschilderen ben.
Als de coupé klaar is na de winter zit ik er aan te denken om deze gaan op te zetten als race wagen
in plaats van de C sedan.
Die heeft namelijk te veel schoonheidsfoutjes en een dicht geplakt opendak raam.
Daar wil ik vanaf en de 20XE in de B kadett is weer eens iets anders,
ook niemand heeft nog een B kadett race wagen.
Nu ik er een heb vind ik eigenlijk de B sedan stoerder van koets dan de C sedan.
Voor de coupé ben ik dan weer vol overtuigd van de C coupé.
Ieder zijn zin natuurlijk en meningen liggen verdeeld.
Lijkt me gewoon cool :agent
Ik blijf wel eerst aan de F3 werken om met deze te racen.
Aangezien de C sedan niemand wil kopen behoud ik al mijn techniek en leg ik deze klaar voor in de
B te steken later.Hij is gisteren mee gekomen naar huis de Kadett-b
Nog in redelijk goede staat.
Hier en daar een plakje maar voor een 46 jaar oude auto
valt dat wel goed mee, ik zag dat er geen gaten in de dorpels en A stijlen zaten
de bodem er redelijk uit zag en me motor ruimte een beetje oppervlakkig roest
niets erg al bij al.
Zitten geen gordels in ook, dat vind ik een beetje jammer en dan ook weer typisch
die jaren.
Ongelooflijk hoe die oude motortjes het blijven doen!Twee jaar later heb ik een coupé van 1976 en vanavond ga ik kijken voor een Kadett B sedan.
Zal dus toch nog voor mekaar krijgen!Deze weekend veel plezier beleefd in Richelle net buiten Visé.
Leuk parkoer met stevige haarspeldbochten er in en een lekker stuk
op het einde om hem eens te laten lopen met chicane er in.
1.20.08 is de snelste tijd geworden op de 12e plaats.
Ik moet wel zeggen dat in de klasse deze keer ik geen schijn van kans
heb gekregen was namelijk 5e van de 6 deelnemers. De eerste van mijn klasse
reed namelijk 2e plaats algemeen met een tijd van 1.13.
Dat zijn zeven pijnlijke seconde !!!!
In ieder geval mooi weer gehad en een super ambiance met de vrienden !
Volgende week is alweer de laatste wedstrijd Houyet.Ivan

Heb je in thinner geen soorten?
Celluloos of kuis thinner om het pistool te reinigen zo iets?
wat te gebruiken om de lijm van de dakhemel te verwijderen of gewoon mee afschuren?
Ik plan op 27/09 een schuurdag met vier man om hem klaar te zetten voor te spuiten.werkt die vems dan ook met tunerstudio van megasquirt?
Alle info over stand alone is eigenlijk terug te vinden op de megasquirt pagina’s, komt overal een beetje op het zelfde neer
voor alle ecu’s.de auto is van Michel Kowalewski, en is blijkbaar reeds gedemonteerd voor herstelling
Ik heb de vraag gesteld of hij te koop was maar kreeg geen antwoord tot nu.
Zal inderdaad alleen aan het historic gedeelte mee gedaan hebben.Stuur eens een mail naar paquet.yves@skynet.be
zit in de organisatie van Marchin, wel in het frans schrijven hé.Ivan
Ik vraag het wel even aan mijn contacten in de heuvelklim
Is vast wel bekend daar wie er mee reed en van wie hij is.
Ik hou je op de hoogte
zo komt hij voorbij op FB
-
AuteurBerichten