Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-


helaas niet , de rode kadett kan geen nationale reeks rijden,
de f3 moet ik nog klaar maken en begin ik ook eerst hier in Belgie
mee te rijden en de blauwe kadett is geen race wagen.
Volgend jaar als alles goed verloopt dit jaar zal ik proberen
in eschdorf te rijden.Mijn beestjes samen


Veilig op de brug geplaatst tot de laklaag volledig uitgehard is om een paar stofjes weg te werken
en te polieren. Ondertussen de F3 klaar zetten voor vermogen bank afstelling als ik een afspraak
te pakken krijg.me like verry mutch :afro




Velgjes gevonden voor de coupé!!

Blijkbaar zijn de ringen 270 mm aan de binnenkant en als ik 14″ omreken 355 mm is dus een verschil van 85
Ik vrees ook hier een te groot verschil te hebben 42 mm naar binnen van de velg rand is redelijk veel denk ik;Naar 16 duim ringen gaan is zat groot denk ik onder de coupe
Ik heb het reeds gelezen ergens dat ze zijn moeten overstappen op zelf de harten laten frezen.
Als ik het juist heb zijn de A400 Ronal velgen al 15″ en enkel in vijfgaats.Ik heb het op de 4 gaats velgen van de gewone manta die ongeveer het zelfde uitzicht hebben.
Ik zoek de diameter waar de boutjes zitten om te monteren op het hart, of de diameter aan de binnenkant van de flens voor de boutjes die tegen het hart moet komen.
Dan kan ik een originele velg meten en kijken of de flensrand op de 14″ velg rand ergens komt.Dat zijn de rial velgen die ik gebruik op de sedan racer.
Deze kom je wel vaker tegen en zijn helemaal niet duur te vinden
wel meestal opkuisers.Over de velgen ben ik lang niet uit, maar dat is nu nog niet nodig.
Vandaag buiten kant in grond verf geplaatst nu alles met water schuren
en hopelijk volgende week in kleur spuiten.

Alle veren zijn mogelijk, je moet gewicht per wiel kunnen opgeven.

Leveren ze ook veren om cijfers te kunnen dragen?
Die snap ik even niet????
bestond er voor de B kadett origineel een toeren teller
ipv de klok die nu toch niet werkt.











Ik kreeg een tip om de cilinderkop schuin te laten vlakken maar weet hier nog niets van.
iemand op de hoogte van deze methode?Wat denken jullie van 1.1N naar 1.2S met dubbele weber erop
de moeite waard of niet?
Ik geloof van 45 Pk naar 70 Pk zoietsDeurtjes en koffer staan aan de binnenkant al in kleur, na de jaarwisseling de body naar de spuitcabine brengen.
inlaatje gescoord vandaag om weber te plaatsen
Krijg ik de kadett C vooras dragers en remschijven met klauwen gemonteerd op een kadett B?
Op het eerste zicht zou dit wel lukken.De schokdempers zijn geplaatst en bladveer er uit
Mijn wagen gaat terug in het saphirbleu, bestond dit in een rally versie?
In de motorruimte zelf heb ik zo het idee dat er meer plaats is voor de uitlaaten omdat
de binnen vleugels anders zijn dan bij de C kadett.
De tunnel die is zeker smaller dan in de “C”.
De slot drager plaat is dan wel breder bij de “B” maar daar kan de radiator onder geplaatst worden.
Het blok zelf is korter dan een CIH maar wel hoger.
Ik zie in “C” ombouwen dat het stuurhuis lager geplaatst wordt maar daar ben ik geen voorstander van.
Dat komt de rij eigenschappen niet ten goed.
Dan liever een bult in de motorkap M3 style!
Dit zijn geen plannen voor de nabije toekomst maar wel een leuk idee voor de toekomst daar de V6 toch de deur niet uit geraakt.
Als iemand iets vind op het net laat maar weten.Ivan
iemand al een V6 in een dett B gezien?
Lijkt mij meer plaats dan de C behalve de tunnel dan. -
AuteurBerichten