Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En al geblindeerd??
Ik heb het eens bij mijn MX5 gedaan en dan was echt simpel….deurbekleding eraf, je ziet dan de gelijders van je raam. Het raam zit aan de onderzijde vastgedrukt of met schroeven met de daarvoor bestemde rubbers vast. Als hij geklemd zit, moet je de stelschroefjes wat oplossen. Je kan daarna het raam er via de bovenkant er uit tillen. Het wijst een beetje voor zich. Je ziet het echt vanzelf hoe het zit.
Succes!
18 juli 2011 om 13:16 In reactie op: blauwe rook bij 5/6min stationair lopen van een 2.2 16v #17903574Effe off topic…..rij je wel eens ring Rotterdam??? Zo ja heb ik je vorige week zien rijden met inderdaad een grote wolk achter je!
Zo niet is er wss nog iemand met dit probleem!!Is het ook mogelijk om bepaalde zaken te updaten met Op-Com?
Wel stevige paal zo te zien
Ik kan een lichtschakelaar overnemen van iemand, echter hier zit ook geen druk knop in voor de mistlampen voor. Wel zit er natuurlijk die voor achter er in. Is het mogelijk deze knop te gebruiken en dan eventueel omdraaien zodat het tekentje de andere kant op staat?
Op zich vind ik het wel interesant zo’n Op-com stekker. Software is gewoon te downloaden via de site zag ik…ik zat net op Marktplaats te kijken en daar worden er 2 aangeboden voor €60 en €65. Is dit reeël of kan het ook goedkoper?
Ik heb helaas nog geen Opcom. Maar heb ik hier wat aangezien mijn Astra uit 2008 is? En kan ik met Opcom de mistlampen aanmelden?
Ik wil dus hetzelfde gaan doen…de mijne is uit 2008….en iets wat ik wel op de G had, heb ik dus niet op deze. Stel dat ik wel de voorbereiding heb (waar ik wel van uit ga) dan heb ik volgens mij het volgende nodig:
– set mistlampen
– set kapjes waar de lampen in komen
– schakelaar voor in dashboardKlopt dit? of zie ik nog iets over het hoofd?
Moet het dan nog aangemeld worden of werkt het dan direct?
Het is allebei gelukt!! Bedankt !!! :wors :wors
@No Name wrote:
Volgens mij door naar je zender te zoeken en als je die gevonden heb de 1 (of ander getal) lang ingedrukt houden. Dan slaat hij hem op.
Dit werkt helaas niet….ik dacht namelijk hetzelfde maar als ik op een zender sta en druk dan een getal, krijg ik direct de zender die onder dat getal sta.
@margriet1987 wrote:
ik heb een donkerblauwe… zou zo uit mijn hoofd even niet weten of het metallic is… moet sowieso nog ff naar de sloop voor een andere asbak koplampen en boordcomputer…. ga binnenkort wel ff kijken…
Je weet dat je je asbak ook gewoon leeg kan gooien he? :D :D :D :D
Als je dat gevonden hebt ben ik zeker benieuwdd naar je resultaat, hier ben ik namelijk zelf ook naar op zoek!
Als je distri niet op tijd zou staan, heb je andere problemen. Niet goed starten (of helemaal niet) heel onrustig lopen.
Heb je je uitlaat al nagekeken op eventueel lekken?:D :D :D Mooi he…. NB 10th is inderdaad een hele mooie auto!… Wat met scheuren betreft…..daar heb je best gelijk in….je kan heel relaxed touren over landweggetjes en dijkjes…maar eenmaal in de stad had ik altijd het gevoel als eerste weg te moeten… Is wel een kwestie van jezelf onder de duim te houden…maar bochtjes zijn leuk met achterwielaandrijving :D . En de MX5 rijdt pas echt lekker als je hem flink op zijn staart trapt…tenminste in de hoge toeren rijdt ie het lekkertst.
Nou ik zal je niet lekkerder maken over de MX5…ik hoop dat je hier wat goeie adviezen krijgt over de Astra.
Ik weet niets over de astra G…maar wel over de MX5. Ik heb zelf de NA gehad…..en wat mis ik die auto. Echt heerlijk puur rijden. Ik reed bijna altijd open, ook in de winter. De wegligging is echt geweldig en zelfs met een 1.6 trek je lekker flink op.
Maar wat jij aangeeft dat de astra practischer is…..dat is ook de reden dat ik hem weg gedaan heb. Je kan er met zijn tweeën in en een boodschappen tas in de kofferbak….en dat is hij ook vol.Dus heb je bijna nooit bagage en heb je nooit meer als 1 bijrijder…dan is de MX5 echt wat voor je…..anders zal ik inderdaad op een 4 zits cabrio uitkomen. Veel succes met je keus in ieder geval.
Rotterdam hiero!!!
En selecteer je dan het te draaien nummer via je radio of moet dit via je MP3 speler?
Ja klopt die bedoelde ik….dus een Ipod of MP3 speler moet hier op werken?
Nou het is bovenstaande niet geworden. Ik kreeg vrijdagochtend een belletje van een dealer is Apeldoorn. Ik had ongeveer anderhalve week geleden gereageerd op een auto…nooit wat gehoord en vrijdag belde ze ineens. Of ik nog steeds intresse had….. Dezelfde middag direct van Rotterdam naar Apeldoorn gereden….proef gereden….en GEKOCHT!!!
Het is een witte geworden…business uitvoering uit 01-2008 met 156000 op de teller. Over 2 weken kunnen we hem halen dus ik ben weer helemaal gelukkig.
Waar dient dan die aansluiting voor die daar zit, heb het nou al in verschillende gezien. Het lijkt op een kleine microfoon aansluiting
Weer mijn huiswerk niet goed gemaakt :swear
Maar bij de Astra’s na 2007 zit toch in de middenconsoles een aux aansluiting. (onder de armsteun)
Geloof me als ik zeg dat je er mee langs een aircoboer moet gaan. De airco’s zijn een verhaal apart. Niet lullig bedoeld voor monteurs, maar de meeste weten er gewoon weg niet genoeg van.
Ik ben wagenparkbeheerder van beroep en heb met veel auto’s te maken. Als ik een airco probleem heb, breng ik deze echt naar de airco boer. De monteurs in de garage weten meestal niet alle kleine dingetjes van een airco, enkel hoe ze hem moeten vullen en of aftappen. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar mijn ervaring is dat de airco boer je vaak beter helpt als een dealer. -
AuteurBerichten