hermanusb

Aangemaakte reacties

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: P0138 en p0140 #18559697

    Dat klopt.
    die is vervangen.

    In reactie op: P0138 en p0140 #18559691

    Net opnieuw uitgelezen en de code is veranderd.

    de permanente code is nu p0054

    In reactie op: P0138 en p0140 #18559690

    Het is een 2012 model met een 1400 cc motorblok.

     

    Bij toeval deze topic gevonden omdat mijn bobine ook veel te snel overleden was.

    nu heb ik een orginele dephi besteld voor iets van 124 euro en lees hier iets over polymeer ringetjes.

    kan ik deze op de nieuwe gewoon verwijderen voor montage vd nieuwe..

    om over 2 jaar weer een nieuwe bobine te moeten kopen is een beetje absurd.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155274

    We hebben hem verkocht.

    Cilinderkop was kapot.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155272

    Als er niet zo’n ding in zit komt hij er vanzelf wel achter.

    Dan kan de olie alleen maar. Via de koppakking bij de koelvloeistof komen.
    In elke andere situatie denk ik dat de auto niet goed meer zou lopen.

    En de motor draait als een zonnetje.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155270

    Ik ben bij een monteur geweest en die heeft het er over dat hij zeker weet dat de oliekoeler kapot is.

    Wist niet dat er een oliekoeler in zat.
    Is dat een serieuze mogelijkheid?

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155265

    Waar kan ik dat afpersen doen?

    Of is dat een dealer kwestie?

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155263

    Meriva -À z1.6se is het model

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155262

    @usbstick wrote:

    let wel op dat een 16 klepper wat meer werk is dan de oudere 8 kleppen motoren,distributie moet perfect afgesteld worden,als je er niet echt bekend mee ben zou ik het door iemand laten doen,ik weet niet waar je vandaan komt ,maar misschien zouden wij een diagnose kunnen stellen, wij zitten in berkel en rodenrijs.

    gr. arjan

    Ik meende dat dit een 8 kleppen motor was.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155260

    Een 1.6 benzinemotor

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155258

    Vanaf maart is er 8liter olie in gedaan.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155257

    De kop is absoluut professioneel gereviseerd.
    Bij een goed bedrijf in Apeldoorn.

    Daar zijn kleppen ook vervangen.

    De olie zit inhet koelvloeistof reservoir .
    Echt dikke drab.

    Btw,

    De auto rijd goed, start goed.

    Oftewel, hij doet het gewoon goed.

    De koppakking vervangen zal wel een beste klus worden.
    Ik ben voornemens om het zelf te gaan doen.

    In het verleden heb ik het vaker gedaan.
    Maar dat waren oudere auto’s

    Is er iets waar ik op moet letten?
    De kop is in feb gevlakt.

    In reactie op: Fors probleem ben ik bang voor #18155254

    De rook valt mee, maar heel soms een wolk . Na het starten.

    Maar het is niet zo dat ik tijdens rijden rook zie.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)