Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1889463&tid=144368&author=ahrend]Superkleur:thumbup,goeie voorbumper:thumbup,maarruh ik dacht dat een Executive ook leer en navigatie had ,correct me if I’m wrong[/rquote]
Dat is wat de verzekeraar zei over het uitvoerings-type. :hmmz
Edit: Zit nu al een paar uur te spitten op het net maar kom er niet uit. Op Autoweek.nl staan aardig wat gegevens maar dingetjes die er wel op zitten, zijn niet leverbaar in bijbehorend pakket van de uitvoering. Vanaf bouwjaar 2006 heb je 2 uitvoeringen: Sport en Cosmo, dus helemaal geen executive.
Dus ik heb nu geen idee over wat voor uitvoering dit is :wtf
Misschien kan de OP-COM me meer vertellen ?
Anders maar weer naar de dealer….@ Tiesto-nl : ;) ;) het was gister ook heerlijk weer in Zeeland
Dank voor jullie reacties.
Man man man. Ben weer zo blij als een klein kind. Wat kan autorijden toch heerlijk zijn.Het zoemt de hele dag door m’n kop: Vectraaaaah …. :D
Waar ik wel aan moet wennen is de richting-aanwijzer-hendel. Dat werkt in het begin erg vreemd, was altijd gewend om één keer te knipperen bij het verwisselen van baan op de highway. Standaard doet ie er nu 3.
Is dit aan te passen? (of via de op-com of tech 2?)Wat ik hieraan kan toevoegen:
Ik rij voor het werk met een vrachtwagen-aanhanger combinatie.
In okt 2010 kreeg ik een nieuwe vrachtwagen om mijn 2jaar oude aanhanger te trekken.
Daarvoor had ik een oudere vrachtw, waarbij onderstaand euvel niet aan de orde was.
Aanhanger had al van het begin led-verlichting (rem, richting- en normale verlichting).
Bij de eerste keer dat ik de aanhanger aankoppelde (aan nieuwe vr8wagen), en de verlichting checkte viel het mij op dat beide richtingaanwijzers van de aanhanger pulseerden in een bepaald tempo. En dat gebeurde continu, zolang het contact aanstond. 1x per sec een pulsje. Net of de alarmverlichting aanstond.
Dit heb ik opgelost door er parallel een gloeilampje naast te plaatsen.
De computer meet dus of er een aanhanger meegaat aan de hand van de richtingaanwijzers.Misschien is het pulseren van de kentekenplaat-leds al op te lossen met parallel 1 lampje van 5 watt ??
10 maart 2011 om 13:02 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17452950Wim-V6, heeft Opel een Can-Bus systeem? Heb de T10leds wel gevonden maar ze zijn er in verschillende uitvoeringen met en zonder Can-Bus.
Ik neem aan dat ze voor de dashboardverlichting geen Can-Bus nodig hebben, maar zijn ze dan nog wel dimbaar? Of moet ik dan juist geen Can-Bus hebben?u2u
Ja dat is Mooi-mooi-mooi man. Rij met je (V6)hart ;)
Nog 2 nachtjes slapen dan kan ik de mijne halen :P[rquote=1871338&tid=142508&author=stefanDTI]kijk uit met gloeiers zelf vervangen , willen nog wel eens afbreken . [/rquote]
Yep, dat heb ik dus :thumbdown

Ik had/heb hetzelfde probleem. Bij de Y22DTH was het de Luchtmassameter die ‘opstart problemen’ had. Meestal brandde het lampje tijdens en na koude start. Na 500 meter en dus een paar keer turbo-druk was het weg.
Op een zondagmiddag voor vertrek naar Opa en Oma (:fy1) was ie echt stuk en kwam de Omega helemaal niet meer vooruit. Heb nog geprobeerd om hem schoon te maken, had al eerder gezien dan de slang waar de meter in gemonteerd zit altijd ietwat motorolie bevat wat de meter natuurlijk vervuilt.
Kostte me inclusief uitlezen en montage +/- €180,-.
Tegenwoordig brand het lampje smorgens weer vrolijk, eventjes, dus ik kan niet wachten op mijn bestelde OPCOM.[rquote=1887185&tid=109983&author=speaker]
Electr. achterramen komen er aan , daarom heb ik de lederen deurpanelen er nog niet in ! :angel[/rquote]Ben erg benieuwd naar deze how-to :thumbup
Dan kan ik eerst even kijken of ik dat ook ga doen.
Ik dacht dat alleen de Omega hiervan last had. Heb dat met de mijne ook gehad, bleek onder het interieurfilter een rubberen tuutje voor de afwatering dicht te zitten. De hele auto moeten drogen !!
Weet er iemand of een 2.2dth ook een EGR heeft? Ken hem niet vinden :hmmz
Eigenlijk nooit problemen mee gehad, daarom juist gekocht – no more Distrie-riemen :)
Of hebben we niet hezelfde blok?[rquote=1885279&tid=117943&author=afterburner27][rquote=1884910&tid=117943&author=Henkieo]Ik heb de OPCOM ook net hier (<<link) besteld. Ben benieuwd :)
Staat al op de site daar dat de levertijd 7-18 werkdagen kan zijn.
Is dit nu die chinacloon?? Staat wel duidelijk bij geen 2010 version software te gebruiken anders gaat ie stuk.
@Atema: bedankt voor de link ;)[/rquote]Daar nedoelen ze de originele opcom 2010 versie software mee, die de 2010 china clone versie!!
Die kun je gewoon installeren en gebruiken..:wors[/rquote]
Ik begrijp niet wat je bedoeld afterburner27, maar als ik hem binnen heb kom ik wel bij je terug.
Bij mijn Omega heb ik last van het motormanagement-lampje wat na het aanslaan van de motor blijft branden. Hoop dat het werkt om te kunnen uitlezen ;)Dat is nog eens gaaf! vindt ik.
Dat wil ik ook die witte leds overal in stoppen.
Wat een idee ….Toch even afgeperst? ;)
Montage kosten zijn verschillend bij beun en de dealer.
Bij de dealer denk ik toch gauw aan 3-400 euries.andersom doe je het wel lijkt mij :cool:
Das niet zo best Zeeg. Kan best zijn dat het de koppakking is zo te zien.
Maar ja om die nou in het wilde weg te gaan vervangen en er dan achter te komen dat het toch wat anders is, kan ook zomaar.
Misschien eerst even je koelsysteem laten afpersen ?Succes ermee
Mooie velgen ultraslan38 :)
Heb vandaag proef gereden een uur lang, kon echt niets ontdekken. Heb hem gekocht. Volgende week vrijdag ga ik hem halen.
Foto’s volgen nog.
En wat is de km stand kimmie? En is het een automaat of handbak?
Ik ga morgen een proefrit maken en waarschijnlijk beslissen.
Het is btw een Z30DT.
Ik heb er ook weer eentje gespot in Woerden maar die moet wel 12500 kosten en dat vind ik redelijk veel.Heel mooi Baboe! Mooie kleur ook van je vectra!
Heb vanmiddag gekeken in Goes naar vectra station in dezelfde kleur. Was meteen verkocht eigenlijk :wubMet een draadeind-verwijderaar kom ik er niet bij, maar met een linkse tap misschien wel :)
Thanx Jack.
Hee sterkte zeg! Zeker balen voor je. Palmolie onverwachts op de weg in een bocht kan niemand wat aan doen, ook ABS niet.
Maar hoe lullig het ook klinkt, hopen op totallos cashen en opnieuw beginnen.En sommige ongelukjes kunnen aardige schade aanbrengen in je lichaam!
Sterkte.
Ik rij alweer een jaar rond met een afgebroken gloeibougie.
Het betref hier een Omega met de Y22DTH Diesel. Start goed, gasdicht, wel een vette wolk na koude start, maar wil toch die nieuwe erin hebben.
Ben hier al een keer of 2 mee aan het timmeren geweest maar het wil niet baten.

Het betreft de 2e cilinder. Wil liever de boel heel houden, en ben ook bang dat als ik er een 8mm staalboor doorheen haal dat er dan slijpsel of gewoon de hele bougie naar beneden flikkert.Iemand een tip?
Alvast Bedankt !:wub
153624, 153624,153624 Zaaaalig.
-
AuteurBerichten