Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@jraaf wrote:
Voor je Signum beur je niet echt veel meer.
Klopt. Als ik de mijne inruil houd het helemaal op bij €4500-€5000 :cry
(bouwjaar 01-2006 met 230dkm)7 september 2012 om 19:40 In reactie op: Interessant voor de vectra c 3.0 v6 diesel rijders #18048045Prachtig en duidelijk topic met :kewlpics
Ik hooop met grote hopen dat ik dit probleem niet heb, en hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden.
Gezien mijn topic viewtopic.php?f=6&t=169261
heb ik na gister de volgende bevindingen: vanmorgen startte ie als vanouds en reageerde ook normaal met een goed vermogen.
Heb hem even flink op zijn lazer gegeven, niets aan de hand! Maar vanavond na het werk instappen en dan merk je het met starten al.
Na flink doorstarten (alsof het brandstoffilter leeg is) slaat ie pas aan. En met rijden lijkt het wel of er niet genoeg brandstof geleverd kan worden. Trap je dan toch door, krijg je de baco in je dashboard en loopt ie in een noodprogramma.
Als ik dan stop en het contact uit en weer aan zet, zijn alle problemen verholpen :wtf
Dus mijn vragen zijn: Als de pomp op zijn einde loopt, merk je dat dan continue of af en toe?
Had de jouwe ook de P0093 foutmelding?
Bij voorbaat dank ..Als eerste mijn excuses voor het wederom te snel een topic starten en niet eerst verder lezen …
Maar het komt door de irritatie van het probleem.
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden, zal mijn vragen verder stellen in het topic van kimmiej666: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=167722
Verder iedereen bedankt voor het aandragen van oplossingen :afroGeen interesse in de mijne? ik doe hem weg (heel) binnenkort :angel
Hij ziet er fantastisch uit na je poetswerk :thumbup
Mooie audio-set met navigatie! die zou ik ook wel willen :angelOok fijn: Krijg de bout van de poelie niet los :fy1 (op straat dan)
Dat wordt dus afslepen naar de garage :thumbdownMooi hoor, ook een heel fijne wagen om langdurig mee te stampen :thumb
En als je ff naar de bouwmarkt moet of een verhuizinkje banken plat en je hebt r u i m t e …
Wel een nadeel, als je nogal lang van postuur bent blijft er links op de achterbank wel weinig ruimte over …
edit: enne die 1650kg diesel doet toch elke maand weer 137 euries wegtoveren naar de belasting :thumbdownToppertje :thumbup
Wow :shock: was ie dan nog wel 10.000 waard om ertegenaan te smijten Marsi ??
Roest is inderdaad hier en daar een puntje van aandacht bij Opel.28 september 2011 om 19:28 In reactie op: Snelle manier om assen uit distributie te nemen (?) #17922671Je bedoelt de keerring in de versnellingsbak, waar je aandrijfas in zit…..
Ik dacht al distributie-as-keerring :wtfNiemand ????
Of is dit afhankelijk van de Boordcomputer ?
@wim-v6 wrote:
had een banilonische denkverwarring
:shock: klinkt heel euh naar Willem !
Maar goed, met de aankomende APK heb ik vandaag een ashoesje besteld voor de Vec.
Wat denk je? 77 euries ex. Btw, hadden ze nog nooit verkocht voor een Z30dt :shock:
77 keiharde euries, en moet uit Duitsland komen duurt vier dagen meneer.
Nog 2 bandjes erbij, nog eens 400 euries. Mag weer wat kosten :???:Klopt, die moet opnieuw geprogrammeerd worden met alle zendertjes.
25 augustus 2011 om 17:46 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513531Hee Roel zonder C :D
Mooi man staat je weer netjes, zal naar je toeteren als ik je tegenkom :thumb
Eh ga je ook het Vectra-forum verlaten ?
Veel fijne kilometers gewenst.@Lamborghini wrote:
Als ik nu een run doe lopen we het risico dat de bak zichzelf helemaal volzuigt met olie en dan hebben je een groot probleem.
Heb ik al eerder gezegd: olie-peilen blijft een probleem bij Opel :thumbdown
De peilstok zegt wat anders dan de VOD/gebruiksaanwijzing.Als je na het olieverversen bij de VOD gewoon normaal volgas kunt rijden, kun je ook gewoon de testrun laten doen.
:hmmz lijkt wel de mijne … :thumbup
Heb een onvergetelijke dag vrijdag! Geniet ervan want die maak je maar 1x mee als het goed is.
Succes met je Vectra.Ah okee, weer wat geleerd.
Klopt, helemaal gelijk allemaal. maar dan zit ik wel met bijna 2 liter verschil !
Voor dat geld kocht ik dat blok van de foto’s! Inderdaad eerst kijken of ie wel zo nieuw is, en dan heel snel meenemen :D
Blok wisselen zal een dag of 2 zijn denk ik.
Waarom wil je je vliegwiel vervangen?? das toch niet nodig ?@stiggel wrote:
Als ik namelijk 3 uur op een helling met een caravan achter mijn auto in de file sta, moet ik simpelweg aansluiten.
3 uur lang optrekken bij de berg op :shock: das echt onmogelijk voor de koppeling. Een echte afstraffing!
Het is natuurlijk wel zo dat auto’s nou eenmaal niet zijn ontworpen om veelvuldig een kar te trekken.
Het feit dat het kan is een ander verhaal.
Dat je pedaal wegvalt is inderdaad de vloeistof vervangen, die heeft gewoon lopen koken, kan geen kwaad maar is vervelend.21 mei 2011 om 20:26 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17484833Je weet dat ik jouw GTS een van de mooiste vind :thumb
Goed bezig :worsKlink allemaal fantastisch als ik jullie ervaringen zo lees, maar gaat er niets kapot ?? Ik bedoel, de gearbak, houdt ie dat wel vol ?
Van 100pk naar 150 of zelfs 180pk gaan …. das bijna 2 x zo veel :wtfWelkom! V6 altijd :thumb
Maarre we willen natuurlijk wel snel die :kewlpics kijkeInderdaad, misschien zijn ze wel vies.
Het zou ook kunnen verklaren dat regeneratie van het DPF zo om de 700km gebeurt.
Nu moet ik zeggen dat ik wel veeel in de file sta, en das ook niet zo best voor het filter lijkt me.
Maar overdadig roeten doet ie ook niet, en zou ik eigenlijk de EGRklep eens uitelkaar moeten halen om te checken op roet :hmmz -
AuteurBerichten