Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door wim-v6
Laatst ook 1 op 9 gereden, met veel korte ritjes.Als ik dagelijks naar mijn werk rijdt rijdt ik ook 1 op 7 ongeveer, dan komt de motor ook nauwelijks op temperatuur.
mijne doet bij 120op de autosnelweg zo’n 1 op 13,5
ik heb wel zo nu en dan op echt lange ritten de 1 op 14,5 gehaald, maar wel netjes alles op de cruise control.Let op deze motoren moet je zeker niet te laag in toeren rijden, dan gaan ze ook zuipen.
Mijn vader, slak op de weg en meestal erg zuinig, reed duurder met de V6 als ikzelf met een vlottere rijstijl.
langere stukken constant kan prima op laag toeren, maar in de stad toch op zijn vroegst schakelen bij 2750 toeren.
de V6 nodigt wel uit om heel vroeg te schakelen omdat er legio aan trekkracht is om rustig te rijden, al vanaf 1200 toeren, dan vind de verbruiks meter alleen niet leuk.
Doe gemiddeld zo’n 1 op 10 a 1 op 11, maar rijdt normaal geen korte (koude) ritten met de Vectra, alleen langere afstanden.
korte ritten doe ik met de combo omdat die op de korte ritjes gewoon zuiniger is.
Willem
:hmmz toch maar eens een poosje rond
toeren in de “S” stand dan:angel
De automaat schakelt naar mijn idee heel
erg vroeg over.origineel gepost door Henk042
Hoe werkt zo’n spanrol eigenlijk?
Moet dat afgesteld worden, of doet dat
ding dat zelf?Niemand die dit weet?
origineel gepost door SjaakV6
Nieuwe eindemper besteld
http://www.stroevemotorsport.nl/Einddempers_L_en_R/187576-Opel-Vectra-Ulter-Einddempers_L_en_R/
Zo zou het er ongeveer uit moeten gaan zien.
:hmmz dat vind ik er wel superstrak uitzien.:thumbup
Als je je even netjes voorstelt,
krijg je vast veel reacties. Dit is een club met opel-
liefhebbers, die ook nogal gek zijn op :kewlpics
Mijn v6 loopt gemiddeld ook 1 op 10, maar dat is hoofdzakelijk
korte afstanden.Hoe werkt zo’n spanrol eigenlijk?
Moet dat afgesteld worden, of doet dat
ding dat zelf?Bij die van mij zit de waterpomp ook op
de multiriem. Heb nieuw riempje besteld.
Wordt morgen of overmorgen geleverd.origineel gepost door arjontje
lamjes vervangen.
BC begon te schreeuwen dat er 1 kapot was.
Gelijk beide peertjes van het dimlicht vervangen.Mijn BC stuurt me altijd een beschaafde sms.:jerry
Lijkt me een goed plan.
De riem is overigens wel geheel verstaft, met
een enorme lading kleine scheurtjes in de ribben.garantie?? is dat zo?
origineel gepost door vectra208v
origineel gepost door Henk042
maar de radio gaat nog altijd zachter als ik door een tunnel
rij:wub:wub:hmmz
Geniet na 2 jaar nog altijd van het motorgeluid:D:D
Riem is volgens mij 40000 km geleden vervangen,
samen met de distriebutieriem. Was een rekening
van in totaal zo’n 800 euries. Dit was inclusief het
flexibele uitlaatstukje en montage daarvan. Deze was toen gaar.Inderdaad een lief versterkertje!!
Zal ook een lief geluidje geven denk ik.:thumbup:thumbupHahahahaha geeft mooi geluid hoor:thumbup
maar de radio gaat nog altijd zachter als ik door een tunnel
rij:wub:wubLuidsprekerset uit engeland was afgeleverd:D
Gelijk maar even ingebouwd. Heb nu weer een
luisterbaar geluid:thumbup.Autotaalglas heeft mijn voorruit vervangen.
Ging in één keer goed. Die vent vertelde
bovendien dat er in een cdx een blauw getinte
voorruit hoorde. Die heeft hij toen voor mij
besteld en geplaatst.:thumbup11 november 2010 om 16:59 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513498Zeker weten!! Super!
Dan zou het slot dus stuk zijn.
Op de sloop een ander proberen.klopt, die dingen kleven wel vaker.
Leuk als je dat niet in de gaten hebt,
sta je de volgende dag met een compleet lege accu.:swearorigineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Henk042
Die van mij 1 koelvin en wél airco.:wtfeffe door de gril heenkijken, en anders mis je een koelvin
Dan mis ik een koelvin Willem.
Hij heeft ooit schade gehad, hebben ze
waarschijnlijk goedkoop gerepareerd.
Mis ook de kunststof delen over de radiateur
in de motorruimte, wat ik zeer jammer vind overigens.en als je het palletje met de hand naar binnen duwt?
Blijft het palletje dan wel zitten? LET OP!! Niet de klep dichtgooien als je
dat palletje naar binnen hebt geduwd!! Eerst weer ontgrendelen!!
Als hij dan wel blijft zitten, is de vanger verschoven.
Heb ik bij mijn B eens gehad.
Weet niet of dat bij een C ook zo werkt.Die van mij 1 koelvin en wél airco.:wtf
origineel gepost door mattemaker
ander type stel motor halen.. zit lengte verschil in tussen valeo en ‘uhh’ die ander carelo ofzo..ik had zelfde probleem met auto van klant.. met ander stelmotors opgelost
met fohn krijg je de meeste koplampen wel open..
Dan maar eens een fohn regelen,
zou het mooi vinden als ik ze weer klaar kreeg.origineel gepost door yosemite sam
opgelost, troep gaat er uit en orgineel er in.:fy1strak plan. Had ook die angeleyes,
heb de zooi bij het omhoogstellen
stuk gedraaid. Zat nog een centimeter of 3
onder de streep op het meet apparaat. Je kan ze niet
openmaken door die stugge plakzooi.Als alles goed is aangesloten vanaf de radio,
is de gestreepte de plus.origineel gepost door arjontje
origineel gepost door YannickNL
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door YannickNL
Door de wasstraat gereden het contactslot gemolt :) :wtfDoor de wasstraat gereden???????
Jan
Met een tussenstop in het midden van de box / straat om de machine te starten uiteraard. :jerry
De kras straat bedoel je. Die zal mijn vectra nooit van binnen zien.
Ik zelf met de vec naar Nieuwegein geweest. vec mocht rusten daar. het baasje niet, moest een examen doen voor APK2
En geslaagd natuurlijk. :agent
Gefeliciteerd!!!:thumbup:thumbup
-
AuteurBerichten