Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
henk 400rr
DeelnemerNiet als je hem in het echt gezien hebt, of beter bekeken hebt. ;)
’t staat al vermeld in ’t 400 topic trouwens
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door larsjeG40
volgens mij hebben de manta’s in de rally geen veerpootbrug of wel?Klopt
Maar die worden lang niet zo mishandeld als een straatauto :P :D :D :D
henk 400rr
DeelnemerIk kan me ook wel vinden met 1 foto per deelnemer, wat ook een idee zou kunnen zijn om naast de foto met de mooiste mant ook mee te wegen of de foto mooi is, dat het beeld compleet past bijv.
Ik heb fotos gezien van manta’s die me op zich niet echt aanspreken, maar in combinatie met de fotocompilatie het totaalplaatje wel weer erg mooi maakt en omgekeerd.
In zo’n geval wordt het ook een uitdaging om de “mooiste” ook het mooist op de foto te krijgen en kan dus toch de minder mooie de mooiste worden van die maand..jaar..etc.
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door 14XE
Via de handhavingsportalen langs de weg worden onregelmatigheden doorgegeven aan het handhavingsbureau (de Rijksdienst Wegverkeer). Die stelt vast of sprake is van een overtreding. Naast deze administratieve controles, voert de politie met mobiele apparatuur controles langs de weg uit en kan zij overtreders aanhouden.die flikkers gaan dan nog veel meer controleren want er valt nog meer geld te halen natuurlijk:puke
Ah dat bedoel ik dus..
Nadenken mensen, nadenken.
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door jethro
origineel gepost door henk 400rr
1 voordeel; Geen politiecontroles meer of radarfuiken, ze weten precies of je fout parkeerd, waar je rijdt, wanneer je rijdt en hoe hard je rijdt.Dan heeft de politie misschien meer tijd om “andere criminelen” aan te pakken.
hoeraaaa…
Kijk eens aan, een grappenmaker in een leeg huis.
De Politie kan dan wel meer tijd hebben, maar ze willen en mogen het niet. Van hogerhand opgelegd.
Zal wel op uitdraaien dat er meer agenten hun ontslag krijgen, kijk maar wat Guusje nu weer mee bezig is.
:fy1beter lezen druktemaker…. :D :D
henk 400rr
Deelnemer2 regels naar boven een compleet topic met antwoorden……
henk 400rr
Deelnemer1 voordeel; Geen politiecontroles meer of radarfuiken, ze weten precies of je fout parkeerd, waar je rijdt, wanneer je rijdt en hoe hard je rijdt.
Dan heeft de politie misschien meer tijd om “andere criminelen” aan te pakken.
hoeraaaa…
henk 400rr
DeelnemerJuist hier niet, in het buitenland zijn meer mogelijkheden en daarom ook meer interessante auto’s aan de start. Grappig genoeg hebben we hier weer meer WRC’s aan de start.
17 november 2009 om 19:27 In reactie op: Hoe krijg je een sigarettenlucht uit de auto / Update – geu #17551389henk 400rr
Deelnemerkrijgen we nou een topic “hoe krijg ik die koffielucht uit de auto” :D
henk 400rr
DeelnemerInmiddels wel ;)
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door Yosta
@henk400rr was toch ooit een topic over deze motor?? Afstand is geen probleem.Ja, dat klopt, ik zou hem toen in m’n ascona hangen uiteindelijk is daar uit gemak en tijdsgebrek een 2.4 in gepropt.
Als je interesse hebt, stuur maar een u2u-tje, dan komen we daar wel uit.
henk 400rr
DeelnemerIk heb nog een motor staan, een 2.0-N met een 2.4 kop en 2.0E nokkenas, die had ik ooit voor zoiets gebouwd, maar dat wordt dus niks meer bij mij, geen tijd, geen zin en geen geschikte auto meer.
Ik woon wel wat ver weg voor je.
henk 400rr
DeelnemerWelnee, het is geen C-kadett, daar heb je wel tunnels voor de 1.2-bak tbv de OHV, 4-bak tbv CIh en de automaat, bij A-manta heb je allen verschil in de afdekplaat bovenop de tunnel
Wel zit je met je 5-bak, daar kun je 2 dingen mee doen, of je veranderd de positie op de bak en daarmee de pook zelf, of je veranderd de tunnel, in dat geval moet je dus ook een andere middenconsole hebben, veel gebruikt is een console van een Rekord-E2.
Verder zit de ophanging van de bak tov de auto 5 cm opgeschoven, maar ook dat is te doen.
henk 400rr
DeelnemerDat past wel, alleen moet je met een 1.2 type veel meer ombouwen, het voordeel bij een 1.6 en groter type is dat je bij bijv. de 1.6, de aandrijflijn, de assen e.d. kan laten zitten en slechts de voorremmen moet aanpassen.
Bij de 1.9 is de ombouw van de motor al voldoende.(mits je niet meer wensen hebt, natuurlijk)
Bij de 1.2 moet je de gehele aandrijflijn vervangen, bak, remmen,..etc. alles is te licht en/of past niet.
16 november 2009 om 20:17 In reactie op: van wie was deze bastos manta….????Nu van D-lover :-) #17458954henk 400rr
Deelnemer
okeejIk onthou ’t allemaal niet meer…
’t wordt weer tijd voor fotos dacht ik zo in je topic :P
henk 400rr
Deelnemeren… gekocht uiteraard! :thumbup
henk 400rr
DeelnemerHier nog even de regels van de fotocompetitie van het rallysportforum, misschien dat je er wat mee kan.
Onderwerp: Rijder en navigator
DEADLINE
Foto’s insturen tot zondag 15 november 2009 24:00 uur naar fotocompetitie@live.nlExtra opmerkingen:
– Er zal een voorselectie plaats vinden. Hierin zal de organisatie bepalen of de foto werkelijk iets met het thema te maken heeft. Indien een foto niet voldoet aan een van de eisen in het reglement, zal de foto uitgesloten worden van deelname. Indien deelnemers het noodzakelijk vinden een korte uitleg bij te voegen, zal deze alleen meegenomen worden in de 1e selectie. Uitgangspunt blijft dat de foto voor zichzelf moet spreken en de bijtekst zal dan ook niet in het forum geplaatst worden.
– Naast het thema moet uiteraard ook de foto iets met rally te maken hebben. Het gaat dus om de combinatie.
– Graag extra aandacht op het maximale formaat waarmee de foto ingestuurd wordt. De maximale dimensies zijn 800 x 600 of vice versa.Reglement
1. Er is een ronde per evenement dat meetelt voor het Nederlands Rally- en/of Rallysprintkampioenschap
2. Per ronde wordt in de week voor het evenement een thema bekend gemaakt. De foto moet hierop aansluiten.
3. Iedereen is vrij om aan de competitie deel te nemen. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen professionele en amateur fotografen (voor en achter het lint)
4. Elke deelnemer mag maximaal met 1 foto deelnemen.
5. De resolutie waarop de foto geplaatst wordt dient 800 bij 600 pixels te zijn.
6. Nabewerking is toegestaan, zolang de foto’s maar niet worden gemanipuleerd.
7. Op de foto’s mogen geen verwijzingen geplaatst worden naar de fotograaf/site
8. Foto’s die niet voldoen aan de gestelde regels, worden uitgesloten van deelname van het betreffende evenement.
9. Deelnemende foto’s moeten verstuurd te worden naar fotocompetitie@live.nl. Dit kan en tot zeven dagen na finish van het evenement (tot 24:00 uur).
10. Na plaatsing van de foto’s op het forum kan er gestemd worden door alle forumgebruikers van rallysport.nl. Dit dient te gebeuren via een e-mail naar fotocompetitie@live.nl of via een persoonlijk bericht op het forum naar de organisatie. In deze mail/bericht dient een top-3 aangegeven te worden en dient de forum-nickname meegestuurd te worden. Stemmen kan tot 7 dagen nadat de foto’s geplaatst zijn.
11. In het topic met de foto’s zal geen voorkeur van forum-gebruikers getolereerd worden, dit om een psychologisch voordeel uit te sluiten en om discussies over meningen/opvattingen uit te sluiten. Het topic zal dan ook gesloten worden en pas bij bekendmaking van de winnaar geopend worden voor dezelfde discussies.
12. Om verder enig psychologisch voordeel uit te sluiten is het tevens niet toegestaan om de foto die meedoet in de fotocompetitie op enige andere plaats op het internet te plaatsen totdat de stemmingen voorbij zijn.Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuk idee vond van dat forum, het levert vaak wel leuke en verrassende plaatjes op.
henk 400rr
DeelnemerHet leven is ook niet eerlijk, maar als je 2000 euro te besteden hebt of 20.000, we weten allemaal wel wat mooi is en wat niet.
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door peerke1987
Henk, ik snap jou reactie helemaal.Maar er kunnen regels opgesteld worden, ik denk dat je wel van mening bent wanneer dit leuk verloopt dat het ook een leuk idee kan zijn?
sowiso juich ik een idee als dit toe, ik vind dat in principe elk inititiatief toegejuicht mag worden, vandaar ook de “pluim voor het inititatief” mijn kritische en persoonlijke mening over concoursen moet je meer in het achterhoofd houden, we kunnen niet allemaal bij alles evenveel leuk vinden.
Ik zou er ook geen zak aan vinden als mensen elkaars auto afkraken, maar dit hoeft helemaal niet want het gaat erom welke JIJ het mooiste vind daar stem je tenslotte op. Wat je van de andere auto’s vind mag je voor je houden.
Even hierover; Op het rallysportforum waarbij ook veel mensen zitten met een “ik maak van mijn hart geen moordkuil” houding hebben ze een zogenaamde fotocompetitie wat op zich goed zou passen in dit geheel.
Als erom gevraagd wordt dan kan men tot een bepaalde datum de foto in sturen, deze foto moet in dat geval slaan op een bepaald onderwerp, vervolgens kan men een week na dato stemmen en dat wordt dan tzt weer bekend gemaakt welke foto de meeste stemmen heeft.
In zo’n geval filter je dus de meningen over een ander z’n foto weg en krijg je alleen de stem op een foto, iets dergelijks zou je ook kunnen doen hier op het forum met “de manta van de maand”en vervolgens per jaar,..etc.
Zo lang je het open doet op en forum waarbij “post replay” mogelijk is, hou je de meningen van ieder ander.
henk 400rr
DeelnemerPersoonlijk heb ik een enorme pishekel aan dit soort verkiezingen, concours of hoe dat ook maar mag heten. In mijn belevenis haalt het vaak ’t slechte van de mens naar boven, ik heb een aantal concoursen meegemaakt waarin ik ook wel eens een auto neergezet heb voor de fun (want dat kon toen nog) en wat sommigen wel niet doen en zeggen over een ander om zelf maar beter voor de dag te komen….
Breek me de bek niet open… :mad:
Maar dat is mijn mening en er zijn volksstammen die dit wel erg leuk vinden dus met of zonder mijn zegen….
pluim voor het enthousiasme en succes :thumbup
henk 400rr
DeelnemerRonald Bolz zeker?
15 november 2009 om 18:21 In reactie op: van wie was deze bastos manta….????Nu van D-lover :-) #17458952henk 400rr
DeelnemerD’r was toch nog iemand die met zo’n brede Bastos replica bezig was?
Sorry voor de off-topic, maar ik kan het nergens terugvinden.
henk 400rr
DeelnemerDie 9j’s zijn vast 8j’s geweest die door Rindt zijn verlast.
henk 400rr
DeelnemerAch wat zou ’t.
Zo blijft ’t veld nog wat interessant.
henk 400rr
DeelnemerJawel, waarom zou dat niet kunnen?
-
AuteurBerichten