Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
henk 400rr
DeelnemerDat ligt er wel aan welke naven je gebruikt, de 1 staat iets verder naar buiten dan de ander.
Die stuurarmen zijn echt mooi en een hele goede oplossing, De verkoper/maker is goed bekend met dit soort zaken, ik ga er daarom vanuit dat het goede kwalliteit is.
henk 400rr
Deelnemervlgs mij niet eerder enig effect dan in comb. met ander nokkenas en dan nog vraag ik het me af.
henk 400rr
DeelnemerDat zijn goede berichten na zo’n voorval.
Ik denk dat @kermit ‘m wel zal kennen ongetwijfeld zal er dan wel contact geweest zijn.
Beterschap gewenst aan de man.
henk 400rr
DeelnemerJa, gisteravond is het al doorgesproken met Niels.
Ik weet niet of er nog meer komen of dat het bij de mijne blijft.
henk 400rr
DeelnemerBedankt voor de leuke reactie’s al gaat het me daar niet om.
Het verhaal greep me nogal aan en ik kon wat betekenen in deze trieste situatie.
henk 400rr
Deelnemerik heb de mijne alvast aangeboden.
10 mei 2010 om 18:13 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669783henk 400rr
DeelnemerSow, da’s niet mis.
Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.
henk 400rr
DeelnemerNieuwe onderdelen zijn praktisch alleen immitatie onderdelen, maar soms kan je geluk hebben, kost meteen ook wel wat soms.
Daarnaast is er veel gebruikt spul in omloop wat soms nog wel eens een extra ronden mee kan.
Verlagen, kan eigenlijk alleen door verwisseling van de veren, maar voor achter kun je nog wel gebruik maken van een schokbreker met veer, Meijers in Rissen is daar geloof ik ook leverancier van, kost natuurlijk wel wat.
“Iets schuurt”, dat kan je alleen zelf beoordelen, dus helaas moet je achter de pc weg in je vuil maken door onder de auto gaan liggen, als het schuurt, zul je vanzelf wel iets tegenkomen.
Wielagers, zijn voor op te spannen, achter niet, in de regel wordt de achteras vervangen als dat zo is, of andere steekassen.
Over domme vragen, domme antwoorden en bijbehorend volk, in de regel zie ik veel “luiheid en gemakzucht”, veel vragen kunnen opgelost worden door zelf even te kijken en/of aan de slag te gaan.
Via Google vindt je veel, via de zoekfunctie op dit forum ook.Niet persoonlijk bedoelt.
henk 400rr
DeelnemerHier dan een foto van dat klepje, als je er belang bij hebt, stuur je maar een u2utje.

henk 400rr
DeelnemerIk zal dat ding even zoeken, dan plaats ik wel even een foto.
Als ik het goed begrijp is het deel naar de buitenkant verbonden dmv een slang met de tank? Dat zou op zich geen slecht punt zijn om dan even een klepje erin te bouwen, dan hoef je niet de gehele tank eruit te halen.
henk 400rr
DeelnemerGordels achterin een ascona zijn totaal anders dan die van een Manta, staat ergens wel beschreven op het ascona gedeelte.
henk 400rr
DeelnemerAl een klepje gevonden?
henk 400rr
DeelnemerNopé
Staat in de koptekst
…. een 39-jarige in Amsterdam geboren Nederlander…
zegt nog niks over de kleur, maar ik denk dat we de donkere kleuren kunnen uitsluiten gezien de verkleedpartij als “onorthodoxe jood” wat niemand vreemd vond, vermoedelijk een blanke man dus.
In ieder geval een respectloze waardeloze actie wat vooral in deze roerige tijd veel verkeerde dingen losmaakt bij het grote publiek.
henk 400rr
Deelnemerik moet een gaatje maken waar dat rubber in past.
henk 400rr
Deelnemerga je er alleen mee sprinten dan?
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door Freestyler
Zeker weten geen gsi boom.Vanuit het brandstofpomp relais, gaat er een kabel (via die 3 polige stekker die je nu dus ook mist) naar je zekeringkast (idd, nr 7) en vanuit de zekering kast naar achteren toe.
Bij het oude type ging de blauwe draad zonder tussenkomst van de zekeringskast naar de pomp.
henk 400rr
Deelnemerorigineel gepost door 2000
origineel gepost door henk 400rr
tuurlijk..succes d’r mee.
ik dacht dat je er moe van werd :P
klopt ;)
henk 400rr
Deelnemertuurlijk..
succes d’r mee.
henk 400rr
DeelnemerWaarschijnlijk is dat een deel van de tussenas van de rekord, die zal die kerel er wel in gedan hebben om te voorkomen dat de olie eruit loopt en dat er geen rotzooi in komt.
Zoals hierboven vermeld, dat trek je er zo uit.
henk 400rr
DeelnemerJe hebt grijze en gele motronic injectoren, wel even de goede gebruiken ivm de weerstand.
Wat je vraag betreft, geen idee.
henk 400rr
DeelnemerAh, fijn, zo kan ik ook even verder. :thumbup
henk 400rr
Deelnemer2.4 weet ik niet zeker, maar vlgs mij het het mototronic systeem dezelfde druk als de LE-jetronic (2,5 bar).
Dat andere is een mythe, er wordt altijd beweert dat de L-jetronic 3.0 bar systeemdruk had, tegenover de LE-Jetronic met 2,5 bar.
Punt is dat beide hetzelfde overdrukventiel hebben (beide boschnrs. zijn gelijk), dus beide moeten hetzelfde systeemdruk hebben; 2,5 bar.Je mag er blij mee zijn met het originele systeem, dat moet je zelf weten.
henk 400rr
Deelnemerhet is maar net wat je ermee wil, sowiso moet hij het kunnen hebben, alleen je top is wat lager dan dat je eentje hebt met een 3:44, daartegen trekt hij wat sneller op dan met de 3:44.
henk 400rr
Deelnemernee, dat is gelijk, slechts de rallyversie had hem erachter hangen.
henk 400rr
DeelnemerIk doe het vaak met luchtdruk (9-bar), ik plaats dan een plankje vast in het midden zodat ze allebij even ver eruit kunnen komen.
Komen ze dan niet vanzelf, dan probeer ik door erop te tikken met een hamer en tegelijkertijd de boel op druk te houden de zuiger te laten “schrikken zodat hij toch loskomt, inspuiten met WD-40 wil dan wel helpen.
Als het dan nog vast zit dan prober ik met een beitel tegen de opstaande rand de zuiger iets zijwaarts te krijgen zodat hij los kan komen.Als dat niet lukt, dan kan het wel eens een probleem worden.
-
AuteurBerichten