Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
henk 400rr
DeelnemerLeuk dat je hem zo nog eens terug ziet, de 16V heb jezelf gehouden? aan ’t geluid te oordelen zit er weer een CIH in.
henk 400rr
Deelnemervan diegene waar hij de kit van gekocht heeft ;)
henk 400rr
Deelnemerdie is al eerder gepost (zie post @pierrekrik ) en de andere: “Last updated: Tuesday, 18 May 2010”
Ook alweer een tijdje geleden.
@superkadettje: nokkenassen kun je het voordeligst bij “Catcams” in België kopen, kosten vanaf €850,- tot…..
(vlgs de laatste prijsopgaaf die ik gekregen heb)henk 400rr
DeelnemerKijk even naar de datum van de reactie (21-2-2010), Vatanen reed vorig jaar zelf en z’n zoon zat ernaast, dit jaar waren de rollen omgedraaid.
henk 400rr
Deelnemermet die brede ATS-jes? daar reed Kevin Abbering in
henk 400rr
Deelnemerah, hij kwam me al bekend voor.
henk 400rr
Deelnemerhenk 400rr
DeelnemerHans kan in principe de complete bouw voor je doen.
henk 400rr
DeelnemerWitte rook is koelvloeistof in de verbrandingsruimte, hopelijk kan je dat oplossen door een andere pakking, maar het is mogelijk dat er wat anders aan de hand is (krom of scheur)
koppakking 2.4 is inderdaad gelijk aan de 2.0
In houden motor kan verschillende oorzaken hebben, of je de ontsteking op tijd kan zetten hangt van je systeem af.
henk 400rr
DeelnemerJe kan gewoon het draaddeel (de nippel) uit het andere distributiehuis draaien, vouw er even een stukje aluminium omheen (om te voorkomen dat de draad beschadigd) en pak hem even flink vast met een waterpomptang en dan draai je hem er zo uit, omgekeerd voor het erin draaien opdezelfde manier.
Even flink vastzetten, dan komt hij ook niet meer los.
henk 400rr
DeelnemerWij gaan dit jaar niet, m’n dochter is jarig en ik heb het wat te druk.
Misschien volgend jaar.
henk 400rr
DeelnemerHet kan enorm meevallen met het gewicht, nu meende ik dat je met Chroom Molybdeen buizen ook iets dunner staal mag gebruiken dan bij de gewone naadloos getrokken stalen buis, maar weet niet 100% zeker of dat inderdaad zo is, het is wel bijna 20% sterker dus het kan wel.
henk 400rr
DeelnemerIk heb in de manta de stoel zo laag mogelijk gezet en in de ander ook nog de middenstijl uit het dak gehaalt.
Ik weet niet of je invloed hebt op de diagonalen in het dak maar ook daar zijn vele mogelijkheden




henk 400rr
DeelnemerTuurlijk, ’t is net een ascona als elke andere ascona.
henk 400rr
Deelnemergefeliciteerd heren met het behalen van jullie licentie. :thumbup
Vechtdal is een leuke wedstrijd om mee te beginnen, de routes zijn ook erg leuk om te doen.
henk 400rr
Deelnemernee, dat kan je vergeten.
12 februari 2011 om 20:02 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,0E motor in Manta / Ascona / …e #17310184henk 400rr
Deelnemeroverstortventiel / drukregelaar zit voor bij de injectoren, die op het brandstofpompframe is een pulsatieregelaar, beide zijn dus 2 verschillende onderdelen.
Of hij weg kan weet ik zo niet, meende dat hij bij Monza-Senator er ook niet op zat, maar ben daar dus niet 100% zeker van.
henk 400rr
DeelnemerTunnelbak aangepast? wat voor achteras komt er dan onder als ik vragen mag?
henk 400rr
Deelnemer3mm is genoeg, de rest van de speling moet opgelost worden door shims tussen de lagers.
henk 400rr
Deelnemer[rquote=1865397&tid=141790&author=jorien]bedankt voor de info:thumbup
als iemand nog meer info heeft is dat altijd welkom.dus als ik het goed begrijp kan ik de schijven+remklauwen+draagarmen gebruiken van een commodore b gse as.[/rquote]
Jaaleen de reactiestangen en de stabilisatiestang kan ik niet van een gse pakken??
of ziet ik nog wat over het hoofd?reactiearmen wel de punten blijven dan buiten de passagiersruimte en dan kan de achterbank geplaatst worden.
Stabilisatorstang niet, die zit bij commodore op de reactiearmen, bij de 400 zit deze achter de achteras tegen de kofferbakbodem aan
henk 400rr
Deelnemerzwervers vinden het ook mooi?
of is de situatie anders dan het lijkt? :hmmz
henk 400rr
Deelnemer1:2 – 1:3 op benzine met 2.0 16V
henk 400rr
Deelnemer[rquote=1864570&tid=141790&author=jorien]kunnen jullie mij uitleggen hoe jullie dan zien dat het een 400 as is?? en ook kan zien dat het geen competietieas is??
[/rquote]1e is al genoemd
2e deel: aan de ankerplaten.
henk 400rr
DeelnemerIs een straatversie-as, zeker geen competitie-as
henk 400rr
DeelnemerHet was buiten in ieder geval warmer dan binnen, voor de rokers was het dit keer dus beter geregeld :thumbup
-
AuteurBerichten