Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@eddepet007 wrote:
Zal mij benieuwen
Denk dat hij eerder weg is dan dat jij met onderdelen bent begonnen haha:jerry :jerry :jerry daar heb je wel een punt Eddie, alles is te koop. Er komt ook zekers wel een B terug of er bij
Dan kom ik ook ff kieken, mien manta git weer als de brandweer :thumb kom ik wel gewoon veur een bakje bier :agent
@Kermitkiller wrote:
dan alvast maar beginnen met onderdelen sprokkelen :D
Kom wel een x bij je langs :thumb
@Ghanz wrote:
denk niet dat het nodig is freestyler…
brobbel moet gewoon iemand opzoeken die m terplaatse eens helpen wil.
zo blijft die kerel de hele zomer aan het sleutelen.aan de anderekant.. er is dan wel gesprekstof op het forum ;)
:thumb lijkt mij ook het beste, ff iemand die hem komt helpen en wat extra onderdelen bij zich heeft zodat die manta weer goed gaat lopen.
Mooie manta (zonder de vlammen) :thumb
Vanavond in een duits programma wordt een manta verbouwd, weet zo niet welk programma
@Hendri wrote:
iemand belang om hem te ruilen met een B manta, mag een project zijn :thumb
:hmmz :hmmz dan knap ik hem zelf wel op tegen de winter, ff nieuw kleurtje kopen beetje lassen en mooi interieurtje zien te vinden. Zal der na de zomer is werk van gaan maken.
iemand belang om hem te ruilen met een B manta, mag een project zijn :thumb
Gewoon injectie op zetten, is heel weinig werk en super resultaat. Ik heb ook een 1600 en heb er injectie opgebouwd met een spaghetti en groep a en open filter, blokje wordt er super vlot van :thumb
Vandaag voor het eerst op de snelweg geweest :thumb , veel bekijks :shock: :shock: a tje hoeft niet meer verkocht te worden wil hem eventueel wel ruilen voor een B :wors
@brobbel1 wrote:
maak eerst maar eens een foto van je blok.
zonder kleppen deksel.
dan kunnen ze je hier precies vertellen wat van stoters je hebt.ik dacht ook dat ik geen hydro had maar wel dus.
en mijn a manta 1.9 had ze ook.Brobbel heb het helemaal goed ff foto posten dan kan je de juiste hulp krijgen :thumb
Wat is het toch een mooi autootje, en nog steeds te koop :hmmz










1900 zitten hydro in, kan je eerst naar basis afstelling zetten gewoon met koude motor
ik ga er van uit dat je niet goed zit met de kleppen, tuimelaars morgen ff loshalen( zodat de kleppen niet bediend worden ) dan ff kijken of het blokje vrij draait, wel de timing in de gaten houden met het weer opbouwen.
Doe eerst dit maar ff, je zit totaal niet goed met de kleppen ben bang dat je vast zit tegen een klep doordat je ze te strak hebt gezet. behalve die van de laatste cyl
:cry :cryZo net ff de branstofpomp en de filters der af gehaald :fy1 wat een friesche rotzooi kwam daar uit, pomp zat bijna helemaal dicht aan de aanzuigkant uit het filter kwam gewoon echt donker bruine drap, Kearl wat zal het beest weer lopen straks.
Nou nog een koper vinden :thumb
Heb je hydro stoters?
Kleppen ff goed stellen, hoop ik voor je en staat hij wel goed op tij?
:thumb :thumb :thumb
Zondag nog ff horen lopen :thumbup. Blokje lag anders al wel hier maar heb ff iets heel anders aan mijn kop -offtopic
Blok gewoon compleet laten Eddie der komt er echt wel een voor, en wat een donderse mooie manta heb ie noe :wors:thumb kom morgen nog well ff aanwaaien als ik bij mijn moeder ben geweest.
Ik heb een schijthekel aan van die puistekoppen die net een paar jaar mogen rijden, en denken dat ze alles al kunnen met hun stoere autootje. Misschien is er een goede reden waarom sommige mensen iets langzamer rijden op dat moment; of zijn ze gewoon lekker relax aan het rijden. Als je wilt door rijden ga dan ff lekker het circuit op is er geen mens die je hindert. Ik mag dit zeggen want ik was ook zo’n puistenkop.
Oke :hmmz denk niet dat daar je probleem zit maar proberen kan geen kwaad succes met de Dett :thumb
:thumb daar wordt gewerkt
-
AuteurBerichten