Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Prijs is iets scherper, maar niet met alle onderdelen en bij lange na niet zoveel service. Dat is mijn ervaring iig.
Heb dezelfde ervaring als jij Roger rabbit, ben dan ook zeer te spreken over ze.
Op de mijne staat inderdaad sekurit en het gm tekentje. Links onder (bestuurderszijde)
Dus nee, zal geen orginele zijn.
De snelwegen zijn prima daar, tenminste die ik daar gezien heb wel. De binnenwegen zullen wel wat minder zijn vermoed ik.
Maar ik heb geen idee of het kwaad kan met je vering. Ik heb zoiets nooit geprobeerd.
Ik lees hier ook op het forum dat mensen soms via ebay de onderdelen uit duitsland halen, maar ik heb geen idee of en hoe dat bevalt, of hoe dat werkt met garantie.
Voor Nederland zijn het naar mijn mening nette prijzen en heb zeer goede ervaringen met dat bedrijf.
Tja.. bij mijn vorige auto (zal het merk maar niet noemen, maar het klinkt als een nare verkoudheid :P) liepen ze licht aan en bewogen de klauwen niet goed mee met de schijf. Was een kwestie van ze zeer goed in het kopervet zetten en dan ging het goed. Maar eigelijk had ik gewoon de remklauwen en de hele rambam moeten vervangen…
Bij mij waren de cylinders enigsinds geoxideerd, waardoor ze niet goed terug trokken, waardoor het aan bleef lopen (zeer licht) en in combinatie met het niet goed vet houden van die bussen (dus de klauw beweegt niet lekker mee) trokken ze elke keer krom…
Ik zeg niet dat het ook hier het geval is, maar je bent denk ik een goede klusser. Er blijven waarschijnlijk 1 of meerdere schijven iets (te veel) aanlopen… Omhoog krikken en draaien maar… en kijken wie de boos doener is (doeners zijn) en zoeken naar mogelijke oorzaken…50k km met dezelfde olie? Oke het staat er niet, maar dat is wel heeeel weinig erbij gooien. Lees op veel plekken dat 1x per jaar of per 10k km voor deze motoren een goed interval voor verversen is..
Dan zitten wellicht de carterventilatieslangen wel verstopt. Klinkt als weinig KM per jaar? Heb je die dikke slang vanaf je kop naar je gasklephuis al bekeken?
Edit: Lees idd overal dat een imitatie LMM geen succes is..
Heb altijd 2,5, maar ben meestal ook redelijk zwaar. Ok ik altijd en de auto behoorlijk vaak.
bekledinghoezen wellicht? Mja.. is wel minder mooi…
Ik had over de methode die jij beschreef gelezen, voor dat hidden menu features en er was ook iets met de radio? Zit nu ff te krap in m’n tijd… Moet over 8 min in de auto zitten…
Helemaal als je de achterbank ook wil mee pakken :jerry
Is het in zijn 4 en 5? Misschien bij een specifiek toerental?
Ik ben er niet bekend mee iig. Maar wel nieuwsgierig. Net ff met Google gezocht en (gaat niet echt lekker op een iPad) las nogal veel verschillende mogelijke oorzaken.
Je zal vast niet de eerste zijn met dit probleem.Oh en welkom op het forum king:
Is 1 van de kwaaltjes… Doet de mijne ook.
2002-2012 Daihatsu Cuore (was van mei 2000 en had toen ik hem kocht 26k op de teller). Was helemaal op en is naar de sloop gegaan.
2012-heden Opel Corsa 1.2 16v (ben benieuwd of deze wel meer dan 200k km aan kan :))Kort lijstje wel he :P
Hey Jeroen!
Welkom op het forum :thumb
Mijn motorolie blijft kraak helder met de x12xe. Maar ik denk dat op lpg rijden wel een beetje valsspelen is of niet?
Welkom op het forum. Maak je maar niet druk over dat voorstellen, had je onmogelijk kunnen weten.
Een x10xe heeft een ketting, zoals al gezegd.
Voor de dynamo e.d. Is er wel een riem. Het interval daarvoor weet ik eigenlijk niet. Sowieso goed de onderhoud historie bekijken. En check ff of het motorstoringslampje werkt. Als je de auto op contact zet hoort deze aan te gaan. Is een oranje lampje met een motor + bliksemtekentje.
Als deze aan gaat als de motor draait is er een storing, maar als hij überhaupt niet aan gaat op het contact, dan is hij of kapot, of eruit gehaald. Zou een zeer goede reden zijn om de auto niet te kopen.Dit en andere dingen die je in de gaten moet houden zijn terug te vinden op het forum, zoals roest bla bla. Als je er niet uit komt horen we het wel natuurlijk.
Hey mark!
Welkom op het forum.
Ik heb geen idee wat voor prijs-range je in gedachten hebt. Heb net ff snel op marktplaats gekeken en zie ze gebruikt v.a. een 50 euro en nieuw v.a. 80.
Zoals bijv deze http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-dakdragers-en-fietsendragers/m683009972-dakdragers-allesdragers-opel-corsa-d-5drs-bj-06.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;Ze kunnen alsnog een rijverbod vorderen. Zal van de uiteindelijke snelheid afhangen en je ” geschiedenis”
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/search/gasveren/?min=0&max=35&sort=asc&mode=grid&limit=24″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Nieuw is het ook niet heel duur. Maar sloop is prima
Boh die is echt laag!
Kan je nog wel over een drempel komen zo? :jerry
Vind het er wel vet uit zien :wors
edit: zal de mijne maar niet op de foto zetten, want ik heb hem net verhoogd king:
Vandaag was het benzinefilter + luchtfilter maar is vervangen.
Verder lekker met tectyl in de weer geweest, zodat mn dorpels e.d. roestvrij blijven. Wat een smerige troep is dat zeg heerlijk!Heb je al geprobeert te starten nadat je hem eerst 5 seconden op contact hebt laten staan?
kan dus ook de oorzaak zijn ;)
29 mei 2013 om 21:54 In reactie op: Koelvloeistof witte aanslag in rubbers + geel/bruine aanslag #18147475Had idd over deze methode gelezen, maar durfde het net aan.
-
AuteurBerichten