Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
SA roest? da wille we niet! negere die bak. 1200km? slim bezig!
a/d praat houwe kenne jullie goed.Succes ik gun je n prachtige bak, is goed voor onze economie.
200km enkele reis? 137,50 vlgns anwb.x2 = ? och anwb en TT hebben ze niet.
das dan 125 tveel, of stiekem via 020? tsja das ook n heel mooie stad. De groete
en praat maar lekker verder.ja das nou heel moeilijk. zonder bekjes overigens
:) Je doet het anders wel. Voor een mooie auto moet je iets over hebben. Toch? Zeker als het om
een koopje gaat. Interieur ziet er fantastisch uit hoor. Dat leer is al 500 waard.H? huh. Tsja die verdraaide waarheid is altijd zo moeilijk te verstouwen. Daar worden
mensen slaperig en sprakeloos van en gaan bordjes omhoog houden.Weten we allemaal allang. Alsof idereen hier heiligen zijn. Kom maar.
Wat n niveau> ja je kunt tuurlijk niet anders. Das jouw makken
Kijk ns hoe je zelf zevert om het even B. te houden. Jullie rijden allemaal toch zo graag? En wat verwacht je v/e afgetrapte bak? Je zoekt het toch zelf op, niemand dwong je. GVD-en doe je maar in B. evenals kopstoten, k***en en klote. Je gooit echt met je naamkaartje. Dacht je nu echt n splinter nwe bak te krijgen? Droom en zoek maar lekker verder. Een Opel zonder roest en dan nog van 1992, ooit meegemaakt? Zoja dan praten we over heel andere bedragen.
4 of 5 partijen ? Iedereen mag toch reageren, al zijn het er 10. Maar ik houd het echt voor gezien, want het wordt anders een eindeloze discussie met constant woord en wederwoord. Natuurlijk mag iedereen een mening hebben, die wil ik niemand ontzeggen, maar het houdt gewoon een keer op, zonder dat ik mij wil onttrekken van datgene wat ik geschreven heb.
Ik heb het niet over warm lopen, dat weet iemand nog met een corsa, met alle respect. Met 360Ps ga
je niet 100 rijden en netjes het bochtje om en weet ik wat allemaal nog meer. Ik heb vaak genoeg gezien hoe auto’s behandeld worden op meetings en mn daar in Lburg op eoa circuit. En dan nog met straatauto’s. Om maar te zwijgen wat er uitgespookt wordt met opgevoerde gevallen. Heb n normale turbo met 204Ps helemaal origineel, v/d 1e tot de laatste schroef met 130Tkm. En zelfs dan voel je al hoe de vorige eigenaar er mee omgegaan is. Mn. bak en versnellingspook hoes, die is totaal doorgesleten van het vele schakelen. Dat is nou eenmaal kicken. Mijn standaard turbo rijdt 1:10/12 en rijd ik 100. En trek op tot max 2000toeren. Als ik even doortrek in 6 ja dan wordt het een op 6. Inderdaad als ik flink gas geef met optrekken, remmen, en weer opschakelen tot 6000toeren dan wordt het 1 op 5/6. En jij beweert dat je 1/10-12 rijdt ?! ja constant even o/d snelweg 100Km/uur. Als ik dat doe rijdt ik 1:15. Dus dat verhaal is ook totaal uit de lucht gegrepen. En zo zet ik bij alle (opgeblazen) verhalen hier mijn zeer grote vraagtekens. En wordt het een topic van uitdagen en zaken opreutelen. Of een wedstrijd hoe krijg ik mijn langste topic. Oja af en toe vermogen gebruiken, dan gaat het niet stuk, voor af en toe 12 neertellen ?! Tuurlijk hoop ik dat alles goed komt, maar enige zelfreflectie is op zn plaats. Je wilt iets uitzonderlijks, wat men ook niet dagelijks bouwt en al met al is en blijft het een aparte en moeilijke zaak.Wat wordt dit een vervelende en nare topic. Nu ga ik me nog een keer tegen aan bemoeien. Techniek die veel te verduren heeft gaat ook eerder stuk. Niemand stelt hier vragen over de rijstijl v/d bestuurder. Tuurlijk wordt het onderste uit de kan gehaald. Kijk F1, rally, WTCC en ga nog maar even door. Ook die auto’s gaan eerder stuk dan normale straatauto’s ook omdat het veel lichter materiaal is. Hoewel dat vergeleken met vroeger tegenwoordig veel meer kan hebben. Geen wonder dat die Calibra stuk gaat. En dan ook nog garantie krijgen. B/d dealer wordt niets vergoed als men ontdekt dat er als een bezetene met een auto gereden wordt. (in geval van garantie gevallen.) Je mag in je handen knijpen dat je zo behandeld wordt ! Mensen willen van een normale auto een racer maken dat gaat niet zomaar zonder slag of stoot ondanks die talloze aanpassingen, die het er allemaal niet simpeler en betrouwbaarder op maken.
.En toen bleef het stil.
21 september 2012 om 17:50 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065048Ik gun iedereen zn auto, en echt waardeloos dat dit ge beurd is, maar sorry hoor, rijden met n auto
die veel te warm wordt is altijd uit den boze, dus ook met 360ps. Waarom dan toch proberen.
En al voor de 2ekeer stuk. Bijna 360 ps o/e 16V blok > dat weet daar toch geen raad mee. :(
I/d duitse f3 gingen ze maar tot 250ps.(zonder turbo) de Opel 16V motoren, omgebouwd door Spiess toendertijd. Calibra DTM deed het zelfs met een Monterey V6 motor(460ps maar zonder turbo) bewerkt door Cosworth en geen 16V.V6 blok kan veel meer hebben.
:lol: :lol: :lol:
ja heel erg ja king: maar dan zonder t :D
Jongens, jongens, dit is gewoon op….. :puke Kijk eens op het aanvraagform voor un vezekering : heeft u alles naar waarheid ingevuld ? Bent u nietz vergeten te melden wat voor ons van belang kan zijn ? Ja, dus alles naar waarheid invullen, anders krijg je problemen.
Wel klage als wielen niet na un dag arriveren dan denktg men meteen aan op….. maar was dit dan ? Geen wonder dat maatschappijen zo wantrouwend zijn en hoge premies berekenen, ook schades die lekker “opgekrikt” worden, dat betalen we uiteindelijk toch allemaal zelf. Enne, eerlijk duurt het….. ;)kwor un beetje moe van al die reclame uitingen o/h forum. :fy1
tuurlijk nie
11
Waard is wie het ervoor over heeft :???: Vorig jaar un turbo gekocht voor nog geen 4.
120dtkm met goede drukbol en perfecte 4×4 zonder roest, met werkende airco en 1e klas leer int. . Bij deze zit de oude db er nog op, van ’93 die moet dus om de 6 jaar vervangen worden of de auto stilstaat of niet. Werkt 4×4 ? Verkoper denkt van wel :( Vreemde auto die uit Polen komt.. -
AuteurBerichten