Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik bestel mijn onderdelen altijd bij de Opel dealer. Krijg altijd fikse korting daar.
Maar deze veer kostte 67 ex voor een voorveer, achterveer zal iets goedkoper zijn. Het zal vast wel goedkoper kunnen, maar aangezien ik alles hier bestel ging ik hier ook niet moeilijk over doen. Monteren was zo gebeurd in een kwartiertje.Als jij er geen lip onder wil zetten is zo’n Eibach setje een echte aanrader!
Ik heb ook 1 nieuwe veer (was gebroken) verkozen boven een eibach setje.
Nu kan ik overal nog normaal overheen met die cupralip.@b07 wrote:
@harrynijhof wrote:
@b07 wrote:
echt waar joh ,nouja dan laat ik dat motorblok wel liggen en, koop ik een olie pomp :D
Ik probeer je alleen maar bewust te maken van het feit dat als je de oliepomp van 129 euro koopt en hiermee de motor redt je het geld bespaart van een nieuwe motor.
Maar als je dat niet op prijs stelt, kun je dat ook duidelijk maken zonder te reageren alsof ik achterlijk ben.ik snap dat je het goed bedoeld ,ik zie het ook niet anders dan dat maar, soms denk ik wel eens grappig te zijn en, komt dat verkeerd over .
het is zeker niet me bedoeling om je als achterlijk neer te zetten,mocht het wel zo zijn overgekomen dan spijt me dat zeer.
ik waardeer het altijd dat er mensen zijn die de moeite nemen een ander te helpen.ik hoop dat je niet meer boos op me ben en ,dat we nog vriendjes kunnen zijn :D :thumb
Geen probleem, daar is dit forum voor !
26 mei 2013 om 00:50 In reactie op: Prijsopgave dealer vervangen vliegwiel en koppling reeel? #18146169Krukaskeerring is niet zoveel werk, ga ervanuit dat ze er een kwartier werk voor rekenen.
Nog een fotootje met cupra lip, ik weet nog steeds niet of ik ’t zelf wel mooi vind, dusss laat maar horen.

Gister trouwens nog een nieuwe veer gemonteerd en een klein beurtje gedaan.
Vandaag weer een verse APK erop gekregen! :D1 liter olieverbruik op ongeveer 3000 km dus.
Kan ermee door.
Als de auto echt olie lekt zou je die carterpakking een keer kunnen vervangen (als het dat is), maar als het slechts zweten is, zou ik m lekker laten zitten.
Succes met de Astra !@b07 wrote:
echt waar joh ,nouja dan laat ik dat motorblok wel liggen en, koop ik een olie pomp :D
Ik probeer je alleen maar bewust te maken van het feit dat als je de oliepomp van 129 euro koopt en hiermee de motor redt je het geld bespaart van een nieuwe motor.
Maar als je dat niet op prijs stelt, kun je dat ook duidelijk maken zonder te reageren alsof ik achterlijk ben.Een nieuwe motor kost meer ;)
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.
Stotteren en niet stationair draaien kan vele oorzaken hebben, gasklep kun je altijd schoonmaken net als de carterventilatie, hier hoeft niks voor opnieuw ingeleerd te worden.
10w40 kan opzich prima in dit blok.
Maar hoe is de kleur van je koelvloeistof?
En wat voor rook komt er uit je uitlaat ?Even je stuur en fuseekogels en de toplagers van de veerpoten checken.
Wat betreft koelvloeistof, als de motor nat is moet je m haast wel kunnen zien lekken, anders even laten afpersen, weet je t zeker.Zo doet die van mij ook hoor, zou je geen zorgen maken.
Als een thermostaat stuk is komt die niet of nauwelijks uit de hoek.Let op met dasty, dit ontvet zo erg dat je je velgen nu minder goed schoon krijgt wanneer er veel remstof op zit.
Zit gewoon met clipjes vast, dus met een klein rukje moet het goed gaan.
Een airbag klapt niet zomaar uit hoor.Denk in ieder geval niet dat het sturen er beter op wordt, dat de auto heel erg gaat zoeken !
Wat al gezegd is, je hebt ovale gaten in de veerpoot, die moet je dus op de juiste plek vastzetten.
Die bandjes is geen probleem.
Ik hoorde juist dat het verschil tussen 19 en 20 inch qua comfort heel erg verschilt!
En ik vind die 19 inchers zo mooi, kan zo gauw even geen foto plaatsen.Voor de zoveelste keer de vogelstront eraf gehaald, wordt er een beetje flauw van eigenlijk.
Ik parkeer niet eens onder een lantaarnpaal of boom ofzoo :???:Heb ik weer..
Die prijs komt wel ongeveer overeen met eBay, alleen op eBay heb je 20 euro verzendkosten.Volgende keer maar 2x kijken voordat ik wat bestel.
Wat al gezegd is: zoek een tuner die er echt verstand van heeft en ook garantie geeft!
Toen een Insignia 1.6T telkens weer teruggehad bij de garage vanwege stotteren.
Chip eraf gehaald, probleem opgelost.
En dan hoef je niet direct te denken aan een hele dure tuner, zoals ABT doet bij Audi.
Maar zoek er eentje die weet wat tie doet.@Blue-Dragon wrote:
@harrynijhof wrote:
Ja en toch krijg je ze in seat verpakking.
Ook als je hem voor de Opel besteld?
Via deze advertentie ja: http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-Front-Spoiler-Lippe-Frontschurze-Frontlippe-Frontansatz-OPC-Sport-/120983154992?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2b287130
Eigenlijk wel slecht haha, je betaalt 55-60 euro (!) voor een lip waar je vervolgens vanalles aan moet aanpassen etc etc.
Achjaaa, hobby hè.. :afroJa en toch krijg je ze in seat verpakking.
@Manuela92 wrote:
ok dan maar niet ;)
en zou een setje vectra c velgen passen
et39 17′”Dat past prima hoor !
Raad ik je af !
Astra H hoort 4 dezelfde wielen te hebben.
En die achterbanden zijn zo kaaaaaal als maar kan.15 mei 2013 om 22:02 In reactie op: Kleuradviesje gevraagd Steinmetz achterskirt op G Caravan #18144343Ik zou juist alle strips aan de zijkant wel mee laten spuiten, wordt het zoveel meer auto van. En dan die steinmetz lipjes eraf laten. Bewaar dat geld en spaar voor een leuk setje 17 of 18 inchers. Wanneer die eraan zitten kijk je al heel anders tegen de auto aan en kun je dan een keer gaan kijken voor een onderlipje of spoilertje etc.
En ik neem dat de PDC sensoren ook een laklaagje meekrijgen ? -
AuteurBerichten