Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik weet t niet zo goed.
Vind dat de neon een beetje afbreuk doet aan de auto.
Wat ik zelf mooi zou vinden:
– OPC velgen zoals je al zei
– Origineel OPC-Line pakket monteren.
– En uiteraard verlagen zoals je ook al genoemd hebt.
Even gekopieerd uit een How-To, als jij in de motorruimte kijkt ter hoogte van het remvloeistofpotje, zie je dit gat wel zitten.
Vanuit de auto kun jij dat gat zien als jij bij de pedalen omhoog kijkt.
Genoeg mogelijkheden de kabel daar weg te werken.Kijk, verstandige jongen !
Als je erover zit te denken om een andere motor te plaatsen, blijf dan gewoon nog rustig even denken, wanneer je iets direct wilt/koopt is het namelijk altijd duurder.
Onthoud wel dat het geld wat je erin stopt, er nooit meer uit kan worden gehaald.
Niet zoals mijn kameraad geld uitgeven voordat tie het uberhaupt verdiend heeft. (ja, zulke mensen bestaan nog :wors )Een remote kabeltje is niet altijd aanwezig !!
Ik heb mijn remote kabeltje toen ook aangesloten op een kabeltje waar gewoon stroom op stond wanneer de radio aanging.
Het gaat hier maar om een klein stuurstroompje namelijk.Dan heb je wat bereikt zeg haha
Nee hij moet het helemaal zelf weten, ik zou ’t alleen afraden als hij toch wat anders wil kopen over een tijdje.
Want, als je eenmaal begint, is stoppen vaak moeilijk..Is het mogelijk een 2e radio aan te sluiten naast m’n originele radio?
Dit ivm behoud boordcomputer.
En is het dan mogelijk om mijn versterker etc aan te sluiten op die 2e radio?Neem dan een powerfilter, levert geen ruk op qua vermogen, maar door het geluid is net alsof je harder gaat. :jerry
Maar als hij aan het sparen is voor een 2.0 turbo of een 2.2, waarom dan in hemelsnaam geld gaan steken in een 1600’tje…
Pas wel op dat je het gat waar je de pluskabel doorheen laat lopen in het schutbord weer voldoende afkit, anders heb je zo natte voeten.
Als je bij de pedalen omhoog kijkt zit daar als het goed is een gat!Ah oke, mijn excuses!
Die CIM modules gaan toch nog wel een keer kapot ?Er zit een kastje aan je contactslot, dat is het ‘startblokje’.
correct me if i’m wrong!Zonde van het geld.
Startblokje bij je contactslot?
Het ligt uiteraard aan je rechtervoet.
Maar het ligt ook aan de pk’s per kilo, met een lichte motor moet je meer gas geven om op snelheid te komen dan met een zwaardere motor. Die geeft meer koppel onderin, en wanneer je koppel het hoogst is, is het brandstofverbruik het gunstigst.Is dat niet gewoon de bobine?
Die kost 200 nog wat geloof ik.En hoe zit dat dan met je boordcomputer? Gaat die geen melding weergeven van een kapotte lamp ofzo?
Neee andere naam, kom er niet meer op :hmmz
Hoe sluit je die ene draad aan op het dimlicht dan, kan dat zonder in je originele kabelboom te hakken en zagen?
9 januari 2013 om 16:33 In reactie op: Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC #18086087:jerry :jerry
Dealer is dan gewoon eigenwijs door geen contact op te nemen met de hulpdienst.
Ben even de naam kwijt, maar het is een hulplijn die meestal altijd het antwoord weten op de storing.9 januari 2013 om 13:27 In reactie op: Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC #18086082Oeh dit wordt spannend.. :vertag
Dit is volgens mij een bekende hier?
Geen vacuümslangetje kapot?
Last van ongedierte onder de kap?Toevallig vandaag ook maar eens een blik geworpen op de teller…
Km stand is: 117999 :D -
AuteurBerichten