Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb ik ook al regelmatig gespot in vaartbroek. Staat in een zijstraat (rechts geloof ik) als je het viaduct van de Kennedylaan over gaat richting vaartbroek, naar menen toe.
Jammer van z’n naafkapje! Daarentegen wel een leuke grill… Hebbe hebbe! Haha.
Ron, inderdaad niet zo ongeduldig zijn. Mensen hebben wel wat beters te doen op hun vrije zaterdag middag! Misschien is het ook een idee om je even voor te stellen op het forum, gezien dit je eerste bericht is.
Om op je vraag terug te komen; ik zelf heb een Astra G Z1.6XE. Had ook wat last van haperingen en stotteringen, vanwege het weinig rijden (woon werk verkeer à 7 km enkele reis).
Na het onderstaande spul gebruikt te hebben loopt het allemaal wat soepeler en lekkerder! Een echte aanrader dus. Hét ‘medicijn’ voor je auto.
http://www.forte-nwe.com/NL/Forte-Producten/Auto/Brandstof/Gas-Treatment.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Had gelezen dat hij z’n originele lampen nog had voor de APK :thumbup
Probeer de slang eens anders vast te houden tijdens het tanken. Hoor dit probleem wel eens vaker.
Of tank eens bij een ander station, zodat je kunt kijken of dit daar ook voorkomt.Ik heb er binnenkort waarschijnlijk ook een tekoop. Kleur Z157. Mét mistlichten.
Welke kleur is je Astra?Multisteek noem je zoiets inderdaad. Zit er ook een soort van kapje op, dat deze (meestal 8) gaten, verborgen worden?
Heb je toevallig nu al niet een foto ervan? Of een merk en type, zodat we kunnen kijken over welke velgen we spreken.Zie hier mijn 17 inch Evolution velgen op mijn voorgaande Astra. ET 35, 7J breed.


En hier op mijn huidige Astra.

Velgen steken nét iets buiten de wielkasten. Vind het wel dik staan zo!
Heb jij toevallig die lampen pasgeleden voor m’n neus weggekaapt op MP :cry
Idd, zoals gezegd. 2 imbusjes en je weet het!
Was minder werk geweest als het berichtje hier posten!Ik heb overigens mijn ‘eigen’ pakking gemaakt voor de EGR, zodat de plunjer nog wel op en neer kan.
Andere gat heb ik dicht gelaten. Geen storingen of brandende MM lampjes!11 februari 2013 om 11:48 In reactie op: Orginele Opel radio (Grundig) vervangen voor een Sony #17947693Ik heb momenteel nog de voorganger van de bovenstaande radio ingebouwd zitten. Namelijk de Sony MEX-BT3600U.
Radio doet het prima. In tegenstelling tot zijn opvolger, heeft mijn Sony een geïntergreerde microfoon voor handsfree bellen. Personen aan de andere kant van de lijn kunnen mijn feilloos verstaan. Deze geïntergreerde microfoon zit achter het frontje, rechtsboven in de hoek.Ik had er ook last van dat de Sony mijn persoonlijke instellingen niet kon onthouden.
Wat je moet doen, zoals al verschillende malen in dit topic is aangegeven;
Rood op geel
Geel op rood
Op deze manier moet hij je persoonlijke instellingen gewoon kunnen onthouden.
Zijn heel gemakkelijk te dis-connecten en weer te connecten, zie:

Die 0,3 amp is zo even uit m’n hoofd de ‘aansturing’ van je versteker, mocht je die hebben. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoef je hem ook niet aan te sluiten.
Succes.
Chris, leuk van je reactie, maar ik gok dat het inmiddels opgelost is.
Topic is namelijk een kleine 3 jaar oud!@_Ray_ wrote:
Zeer dikke astra H.
Heb vandaag m’n andere foto’s binnengekregen:

Dit was op de terugweg toen ik een Irmscher achterbumperlip ging ophalen.
Na correctie 110 waar ik 100 mocht.Krijg jij ze zo binnen, of heb je de foto opgevraagd? Dit kost toch een bepaald bedrag als ik me niet vergis?
@wim-v6 wrote:
nee hoor, Bij mijn Combo ging het ook prima met 2 paralell gekoppelde accu’s welke tezamen 156Ah, en een totaal aantal ampere’s 1450A (en).
Ging prima met het 100A dynamotje
Ook niet dat bijvoorbeeld je startmotor of dynamo door te hoge waardes de geest kan geven?
@KadAstra-EF wrote:
Zo, jij laat er geen gras over groeien :shock:
75 Ah, dat is nogal wat of heb je een diesel ?Rik ;)
@DOCTOR007 wrote:
Iidprachtig spul, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
@wim-v6 wrote:
@KadAstra-EF wrote:
Zo, jij laat er geen gras over groeien :shock:
75 Ah, dat is nogal wat of heb je een diesel ?Rik ;)
Ik weet niet, ik heb ook GEEN diesel, maar wel een Dikke Accu (origineel), Opel levert m niet meer als 75Ah, maar als 70Ah helaas:
Willem
Bedankt voor de complimenten. Ik laat er zeker geen gras over groeien, Rik. Even goed geshopt dacht ik zo. Moet eens in de zoveel tijd eens kunnen, hè.
Nu nog even goed weer uitkiezen om het geheel in te bouwen.
Om precies te zijn gaat het inderdaad om een 74 Ah accu. Zoals ik zie, heeft Willem ook een beste (zware) accu erin liggen.
Willem, als ik het goed begrijp, moeten er toch geen problemen ontstaan met de, door mij afgebeelde accu, in een G met motor type Z1.6XE?
Een mooie how-to hiervan zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Deze vraag komt geregeld voor en het is een karweitje van niks, wat een hele hoop gescheld bespaart!Dan ben je ik benieuwd welk gezicht er bij jou hoort;-)
Volgens mij sport ghospel daar ook dan. Op welke dagen en tijden sport je?Kom je met de OPC sporten?
Niet gedaan, maar wel aangeschaft voor de Astra!
Nu nog mooi de tijd en de gelegenheid (ivm. het weer) vinden om het geheel in te bouwen!
Varta E38 – 74 Ah – 12V – 750 CCA

Deze accu wil ik natuurlijk goed beschermen tegen zowel koude- en warme weersomstandigheden. Daardoor ben ik op zoek gegaan naar een OEM accuhoes. En jawel… Ik heb een mooie OEM accuhoes gevonden. Ook had deze verkoper nog de motorkapbekleding voor een Astra G motorkap liggen. Deze heb ik dan dus ook gelijk meegenomen om het geheel netjes en luxe aan te kleden.
Ook heb ik gisteren nog een update gescoord, die al enigszins bekend was geworden door de vele vragen. Even goed verwend dus!
Pioneer AVH-6300BT klapscherm radio
Pioneer AVIC-F220 navigatie module
Pioneer stuurwiel interface zodat je stuurwiel bediening werkt op de Pioneer radio
Kabel voor de iPhone/iPad/iPod om video’s op de Pioneer radio te streamen

@Juffer1 wrote:
Heeft dat niet te maken met het feit dat die auto’s wellicht wel voorzien zijn van airco en die Opels die jullie zien niet ?
Blijf het raar vinden, heb in de kennisen kring veel Astra G rijders en waaronder er rijders zijn die zelden hun Astra gebruiken maar ook daar geen klachten van beslagen ramen ?
Onze G stondt ook wel eens bij deze temperaturen 1 of 2 weken stil maar dan ook geen last van condens op de ruiten aan de binnenzijde ?
Airco of geen airco, had het met mijn vorige Astra en heb het met mijn huidige Astra.
Interieurfilter is spiksplinternieuw.Alle Astra’s, of sterker nog, alle Opels in het algemeen, die ik in mijn omgeving zie, zijn met het minst vochtige weer al beslagen!
@HarrieAstra wrote:
Ben erg benieuwd! Volgens mij heb ik jou ook al enkele keren gespot bij de bowlingbaan en omgeving Émte, klopt dit?
Fitness je toevallig boven de bowlingbaan? Ik wel namelijk!
@ Ghospel..
Geen toevoegingen meer op Blue-Dragon :thumbup
Je Astra ook! Niet vergeten om speaker ringen bij te bestellen!
Vocht / beslagen ruiten is, voor zover ik weet, een ‘bekend kwaaltje’ bij de Astra.
Bij vochtig weer zie ik dat namelijk altijd bij Astra’s.– Interieur filter vervangen/schoonmaken kan helpen;
– Bij het verlaten de blower op de voeten zetten kan helpen.Ik denk dat veel mensen kunnen beamen dat ze last van vocht hebben in hun Astra.
De raam rubber, onderaan de voorruit zit niet zo vast als je denkt. Deze kun je er zo aftrekken. Over een lengte van 35 centimeter los zitten lijkt me echter niet normaal.
Voor je vraag over de spiegel kappen, zou ik een nieuw topic starten.
Foto opgevraagd voor de collectie? :wors
Ben erg benieuwd! Volgens mij heb ik jou ook al enkele keren gespot bij de bowlingbaan en omgeving Émte, klopt dit?
Fitness je toevallig boven de bowlingbaan? Ik wel namelijk!
Waarom achter LM velgen en voor stalen velgen, ghospel? Aha jullie zitten op dezelfde school zo te zien.
Wel jammer dat je die linker Astra er ook niet op heb gezet dan :jerry
Wederom bedankt voor je reactie. Ik ga morgenavond een kijkje nemen, of het iets voor mij is!
Ben erg benieuwd. -
AuteurBerichten