Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Daar zou ik hem niet opzetten eerlijk gezegd. Als dat randje omklapt heb je een probleem, mocht je de standaard krik willen gebruiken.
Zet de krik anders onder de assen met een blokje hout ertussen zodat je de assen niet beschadigd.
Vervolgens zet je een assteun onder de as en laat je je krik zakken totdat het gewicht van de auto door de assteun gedragen wordt.Er zijn behoorlijk wat mooie (vlakke) punten waar je de krik met een blok hout onder kunt zetten.
Ik zou toch oppassen met andere maten wielbouten.
Van die McGuard ga je geen spijt krijgen! :thumbup
Thnx voor de complimenten heren!
Ik ga inderdaad niet met een OPC grill in mijn 1.6 rijden Chiel, dat vind ik ‘not done’. Overigens vind ik de ‘styling’ van een OPC tot zekere hoogte wel vet, waardoor ik mijn 1.6 enigszins aanpas tot hij me bevalt :wub
GSI racer; is leuk een OPC blok erin, maar dan had ik wel gelijk een échte OPC genomen. Helaas mis ik mijn 2 extra deuren dan!!!
FKsport; ik vroeg ook om meningen, dus alle reacties zijn welkom :thumbup. Lassen wordt hem niet in ieder geval. Ik twijfel er toch ernstig aan. Zonder booskijkers vind ik misschien nog wel veel mooier..
Bedankt voor je complimentje over de grill, hier ben ik nog druk mee bezig!Doctor; uhhhh 15 liter in 3 maanden? Hoe dat dan!?
iAstra; ik zeg goed bezig! Jammer dat je de bumper ‘voor niets’ gekocht hebt. Een los setje mistlampen had je ook wel kunnen scoren :thumbup
Guido; dat vraagt om foto’s!!
Ik weet wel dat dit heel lastig gaat worden!
Heb ze zelf een tijd geleden hier stad en land naar afgezocht, echter zonder resultaat.
Misschien zelf zwart spuiten of de originele bout ‘kapjes’ erop?Zo heb ik het in ieder geval opgelost.
Succes met je zoektocht
Heb me de laatste tijd met verschillende zaken bezig gehouden. Ik zal een korte omschrijving boven elke foto weergeven.
Jullie houden van foto’s, dus hierbij een pagina vol :kewlpicsOriginele GM accuhoes! Om de accu zowel in zomer als winter periode te beschermen.

Originele GM motorkap bekleding! (helaas van een diesel, maar dat mag de pret niet drukken) als luxe toevoeging.

Booskijkers; ja of nee? (liggen er los op om te kijken of ik het wat vind)


De winterwielen er onderuit en 1 van mijn 2 zomersets gemonteerd.

Winterbanden schoongemaakt zodat ze opgeborgen konden worden.
Van:

Naar:

Een OPC II grill aangeschaft.



Van Stefan een SPORT embleem mogen ontvangen welke onder de lijmresten zat, om mee te kunnen knutselen.

Uit de houder genomen en dan houd je dit over.

Volledig WP opgeschuurd en opgespoten met enkele lagen blanke lak. (bovenste plaatje aangepakt door mij, onderste origineel in behuizing).

Vervolgens kwam de OPC II bumper aan de beurt!






Zoals jullie kunnen zien is de pasvorm perfect, dus de bumper kan nu op naar de spuiter!
Meer updates volgen! :afro
Mooie velgen Mickey :agent. Wat staat er nog alemaal op je planning dan?
Oscar, mooie G heb je daar. Een van mijn favoriete kleuren!
En Gsifreak, snel die kunststof delen aanpakken, doet hem zoveel dan! Waarom kies je voor matzwart? Kun je net zo goed het kunststof (goed) blijven voeden in de staat zoals het nu is. Als ze er dan eens een deur tegenaan gooien, is het niet zo kwetsbaar als op gespoten delen!!
Tip van Flip voor het voeden van je kunststof strips: gekookte lijnzaadolie :thumbup
Zilveren Astra G station is Wilco inderdaad:)
Haha idd mooie zet gsifreak :jerry
Wat een heldere koplampen heeft deze nog!!De wagen die er links langs staat wil ook wel vooruit zo te zien :afro
Ga ik doen; wordt vervolgd!
Zal zometeen eens proberen de juiste link te plaatsen dan.
Zelf heb ik geen flauw idee of de tellerbak ooit verwijderd is geweest.Alle tellers vertonen dit ‘dansen’. Logisch dat dat bij een koude start enkel de toeren en de benzine meter zijn. De snelheidsmeter en de temperatuur meter staan dan nog op het nulpunt.
Accu is nieuw (zomer 2012), dus lijkt me wel raar als dit zo zou zijn. Maar heb nog een andere accu die gemonteerd wordt, waarmee ik het kan vergelijken.
Ik moet er tevens bij zeggen dat de tellers niet altijd dansen. 50/50, soms wel soms niet.
Toppie, zie ik graag tegemoet! :thumbup
Mhhh.. Ook schroeven in het console met die armsteun van jou? Is toch enkel in de armsteun zelf schroeven in draaien waardoor er materiaal uitzet waardoor de armsteun geklemd wordt in het vakje?
Of heb ik het nu compleet mis?Die Armster ziet er zeer mooi uit, dat is een ding wat zeker is! Is deze in zowel leer als stof verkrijgbaar zover jullie weten?
Zie je die schroeven een beetje zitten als die Armster gemonteerd is? Nee ik ben niet 1,40 meter of 2 meter, dus de stoel staat gewoon in normale stand :jerry
Ik denk dat Dion je xenon wel mooi vindt. De vraag komt vanwege de bundeling van het licht gok ik zo.
Wat je dus alleen kunt creëren met een lens :thumbupMooie updates hoor!
@dion87 wrote:
Ik zou dan gewoon voor deze gaan harrie. Dan weetje zeker dat je goed zit.
Thanks voor de link. Mooie armsteun!
Ik ben alleen niet zo van in m’n console liggen schroeven, wat met de Armster steun wel moet en met die van eerder getoonde armsteun niet.Of valt dat schroeven allemaal wel mee? Vinden jullie het niet zonde dan om gaten te schroeven/maken in de console?
@Diederik-Astra wrote:
Even gewassen en pioneer interface aangesloten.
@HarrieAstra wrote:
Hoe werkt dat Diederik :thumbup ? Werkt ook de verlichting van de stuurwielbediening met het gebruik van een interface?
Heb je het toevallig nog gecheckt? Ben namelijk wel erg benieuwd!
Gerrit, staat er dan een how-to ergens online op de manier die je zegt?
Ik trek die strip er namelijk altijd af bij demontage en zit dan met montage te pielen met die 5 ijzertjes!!Jou manier klinkt gebruiksvriendelijker (en dus makkelijker)!
Idd hoezen en matten eruit en geen wasstraat meer nemen! Lekker zelf wassen.
Wat heb je in je grill voor lampjes? Blauwe dashboard LED’s doen ‘m goed!
Verder leuke Astra. Doet me denken aan m’n vorige Astra :)
Hoe werkt dat Diederik :thumbup ? Werkt ook de verlichting van de stuurwielbediening met het gebruik van een interface?
Hey! Jou heb ik gesproken in Wouw;-)
Gaf je idd toen ook al aan. Stuur je nog even een PM!Heb hem inmiddels binnen ja! Vergeten te vermelden hier. Helaas kan ik nog geen uitspraak over de radio doen, omdat ik hem nog niet ingebouwd heb ivm. omstandigheden.
Ben zeer benieuwd hoe hij mij gaat bevallen, maar denk niet dat zoiets me tegen gaat vallen :agent
Microfoontje ga ik tzt. wegwerken. Ben ook erg benieuwd of de stuurwiel interface aan mijn wensen voldoet.
Kortom; was weer een tafel vol toen ik bij de audiozaak vandaan kwam.

Leen…. Proost, neem er nog een :jerry :jerry ?
En wat is daar de meerwaarde van tov. strip eraf halen en dan pas de deurkaart? Los van elkaar is het imo. weer makkelijker te monteren?
Of blijven die 5 ijzertjes op zijn plek zitten als je de strip er samen met de deurkaart afhaalt?
Dat ziet er inderdaad stom uit!
Ik heb wel een aantal vragen;
als de armsteun eenmaal deugdelijk gemonteerd zit, is hij dan stabiel?
Dus niet dat hij als een malle op en neer gaat van instabiliteit, zodra je je arm erop legt?
Zou je wat overzichts foto’s kunnen maken zodat ik een idee krijg van de armsteun?
En hoe vind je de kwaliteit en afwerking van de armsteun?Hoor het graag! Ohja voor het makkelijker aandraaien zal ik eens rond informeren.
Darknight; als je die strip er niet compleet uitneemt, hoe wil je dan in vredesnaam je hele deurkaart eraf kunnen nemen? Heb het zo nog nooit gedaan, dus je tips zijn van harte welkom mocht dat gemakkelijker zijn :thumbup
Hey verrek! Is dat niet die Astra die in het ‘gespot op Marktplaats’ topic stond?
Mooi ding en zeer nette prijs als je ervoor betaald hebt wat de vraagprijs was!
Lekker veel opties ook, een bomvolle G!Ben erg benieuwd naar je updates zodra ze uitgevoerd zijn.
Alle boutjes en schroefjes in je deurkaart los schroeven, rubberen strip bovenop eruit wippen, en je deurkaart is er zo af…
Zo spannend is het nou ook weer niet, maar je moet er wel even de tijd voor nemen en weten hoe het zit.En het belangrijkste: onthoud hoe het zat, anders krijg je het nooit meer netjes terug.
Waar zit jou probleem wa.ma?
Je moet die strip tussen de ruit en je deurkaart weghalen. Werkt allemaal veel makkelijker en dan kun je je deurkaart zo omhoog liften over je deurpin.Let er wel op dat je de 5 ijzertjes niet verliest die tussen de deurkaart en de ruit zitten, onder de rubberen strip.
Monteren vind ik overigens ook niet echt fijn. Zeker niet als je ook nog eens die strip super strak terug wilt leggen!
Succes.
Kilometerstand kun je opnieuw programmeren naar je eigen stand met de daarvoor bestemde diagnose apparaten.
Verschillende mensen hier op het forum die zo’n diagnose apparaat hebben en je ermee kunnen helpen, spreek ze even aan :thumbup
-
AuteurBerichten