Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 juni 2013 om 18:01 In reactie op: [Astra G] Draaiknop kachel-blaas-stand niet meer te draaien? #18152937
Ik wil best de knop loshalen door deze naar voren te trekken, maar ik denk dat dit weinig nut gaat hebben, want ik kan echt gewoon NIET verder draaien met de draaiknop, want dan gaat het op een gegeven moment zo zwaar dat ik bang ben heel het mechanisme te mollen.
Ik heb de kabel aan de achterzijde van het paneel gezien. Deze loopt als het ware onder de de draaiknop in de richting van het stuurwiel. Rechts naast het stuurwiel, onder het dashboard zie ik het 2e ‘palletje’ wat beweegt zodra ik aan de draaiknop draai.
Er lijkt niets klem te zitten of iets dergelijks, waar zou ik het probleem dan moeten zoeken?
Kabel aan de achterzijde versprongen zeg je, hoe hoort deze te zitten en hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Bedankt voor je reactie!
13 juni 2013 om 14:05 In reactie op: Heeft iemand in omgeving Eindhoven een Pioneer TS-WX77A? #18151759Luisteren bij Car Sound Center in Geldrop ;)
Sluiten ze ‘m ff voor je aan.
Lijkt me van wel..
Ik zou zeggen mail of bel een sloop!
Mhhh… Lijkt wel of die veren erg kwetsbaar zijn.
Bij mij is de veer linksachter gebroken, ook het onderste gedeelte van de spiraalveer.Zo, netjes! Jij laat er geen gras over groeien! Voor hoeveel heb je de veren besteld? En wat gaat het monteren kosten? Ga je de wagen hierna ook direct uit laten lijnen?
Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Zeker before, (during) en after foto’s maken hè!
Leroy, had jij ook niet een sport edition?
Bij mijn SEII is dit namelijk ook gebeurd.. Welke van de 4 veren is er bij jou gebroken, en hoe groot is het afgebroken stuk (foto)?
Wat voor verlaging zat je zelf aan te denken? Ik heb de Eibach Pro-Kit (30-30) op het oog.
Haasje bedankt voor je reactie, echter hoe zeker weet je dit, gezien ik al meerdere, verschillende reacties heb gehad?
Ik blijf met de gedachte zitten of dat het allemaal wel goed komt met de verschillende soorten wielen die ik heb, zodra de Astra verlaagd is.
Zoals eerder gezegd:
– Winterset: Stalen velgen – ContiWinterContact TS803 – 195/65/R15 91T – ET? – ?J
– Zomerset: Evolution S038 – Michelin Pilot Sport 3 – 205/40/R17 81W – ET35 – 7J
– Zomerset: Origineel SEII – Michelin Exalto – 205/50/R16 ??? – ET49 – 6JVolgens een omreken programmaatje zullen dit de afwijkende maten zijn, van de originele set uitgaande;
Standaard: Hoogte: 61.14 cm – omtrek: 192.08 cm – snelheid (op de teller) 50.00 km/u 70.00 km/u 90.00 km/u 120.00 km/u
Zomerset: Hoogte: 59.58 cm – omtrek: 187.18 cm – snelheid (op de teller) 48.73 km/u 68.22 km/u 87.71 km/u 116.94 km/u
Winterset: Hoogte: 63.45 cm – omtrek: 199.33 cm – snelheid (op de teller) 51.89 km/u 72.64 km/u 93.39 km/u 124.52 km/uDe foto’s van de hoogtes, en de ruimte tussen de banden en de wielkasten, zijn terug te vinden een paar bladzijdes terug!
Ga ik het dan met mijn winterwielen redden, met deze 1cm extra verlaging dmv. de Eibach Pro-Kit?
Wat mensen die ik afgelopen tijd gesproken heb, spreken erover dat de schuurstraal verandert zodra er iets met de stuur/wiel inrichting gedaan wordt. Dus ook in het geval bij het vervangen van de veren, voor exemplaren die 1 cm korter zijn.
Schuurstraal = Scrub Radius = Camber, dus in mijn ogen prima op te lossen middels uitlijnen, toch?
Graag zou ik dit even op een rijtje willen hebben, zodat ik voor mijzelf een definitieve keuze kan maken.
PS.: Tot op heden nog niets mogen horen van Eibach Deutschland. Wel mooi dat ze op hun site vermelden dat ze binnen 48 uur reageren… Niet dus.
Kan ik me haast niet voorstellen, dat Eugéne moeilijk doet over een niet passende bumper. Ik heb mijn bumper daar ook vandaan en past goed.
Zou zeker naar hem toe gaan.
@DMLB ceo wrote:
Yeah!
IK had mijn naafkapjes bij deze guy besteld, snelle geleverd voor mooie prijs.
Hij doet ook stickers.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15529822.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m683114961-bbs-naafkappen-emblemen-naafstickers-carbon-logo.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;Maare je plannen zijn Dope, ben benieuwd :thumb
Jos is een goeie vent en levert kwaliteit!! Komen de mijne ook van.
Is spot repair niks voor jou dan? Dan spuiten ze het ‘lelijke’ deel inkleur en nevelen ze het uit zodat je geen kleur verschil krijgt. Is vaak nog goedkoper ook.
Zoals al door verschillende andere is gezegd; goedkoop zal op ten duur, duurkoop worden. Laat je polyester bumper echt goed voorbehandelen, anders krijg je hier spijt van.
Is kunststof lassen niks? Het ophangpuntje eraan en klaar is Kees? Of is er meer aan de hand?
Misschien is het een idee om de oplossing dan ook te plaatsen voor mensen die op trefwoorden van dit topic zoeken?
Zie bericht van Frank (FKsport) in het andere topic.
Polyester zegt gelijk krak en ABS kunststof wil nog wel meegeven.
Ray, ik denk echt dat ik jou heb gespot.. 2 keer in de straat die ik al noemde. Ik stuur je wel ff een privé bericht. Zie hem nu namelijk niet meer staan!
Skyline, dikke H zo! Mooi gevud die wielkasten!!
Zijn gewoon los te bestellen:)
Kijk wel uit met de polyester bumpers.. De meeste adviseren die niet te pakken. Beter is een ABS kunststof bumper.
OPC II bumper met alle roosters, bodemplaat en mistlampen kost zo uit m’n hoofd €360,- bij de sponsor;)
Zoals jij zegt zou ook het meest logische zijn, anders weet je nooit meer waar je en toe bent en zoek je je een ongeluk naar de juiste veren.
Echter heb ik niet alleen de lokale autozaak benaderd, ook enkele webshops, waarvan de antwoorden ook verschillend zijn! Ik kan hier dus niet op gokken, dat vind ik een te groot risico.
Hopen dat mijn mail naar Eibach Duitsland uitkomst gaat bieden…
Staat heel mooi Oscar!!
Vertel Cano?
Ik ga een foto proberen te nemen! Wordt vervolgd.
Heb je enkel één veer vervangen? Ik zit nu zelf ook met een gebroken veer (linksachter) bij mijn G HB Sport Edition uit 2004. Deze heeft standaard al 2cm verlaging net als de OPC uitvoering.
Nu zit ik te kijken naar de Eibach set die 30/30 verlaagd. Dit zou dus 1cm meer zijn als wat ik nu heb.
Ik ga ook met een OPC 2 bumper rijden, welke enkel nog gemonteerd moet worden, zonder nog een lip daaronder.Ik vroeg mij af of mensen hier nog tips over hebben, of een betere oplossing/suggestie hebben.
@harry; hoeveel wasje kwijt voor één veer?@ahrend wrote:

Huh er staat een look-a-like Astra als die van jou, waar ik redelijk vaak langskom, of je bent het zelf. In de buurt van r.kr.laan. Kan dat kloppen?
Huh mis ik iets? Heeft de zwarte nu alweer plek gemaakt voor deze gruwelijke machine?
Wat een plaatje :wors .
Hier in de buurt 4 wielen los aanleveren voor balanceren (plaklood); € 25,-
Waar was dat Maurice?
Als het een poederblusser is, zou ik hem heel snel eruit halen. Als poeder in je electronica komt kun je je auto bij de schroot gooien.
Schuimblusser richt daarentegen ‘minimale schade’ aan.
Maar laten we voorop stellen dat we hopen dat ze nooit nodig zijn!
@OscaR-16v wrote:
Veel banden moeten eerst zetten, dat houd dus in dat ze nog een keer na gebalanceerd moeten worden.
Hoop dat dit ook bij mij het geval zo is :D
Afspraak voor balanceren is gemaakt!Mijn set is namelijk ook net nieuw en zover ik weet niet voor de 2e maal (na)gebalanceerd!
-
AuteurBerichten