Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb je de kachelaansluitpunten afgedopt?
Zoja als je die nou eens doorlust. dus van waterpomp naar thermostaathuis.Manta A heeft enkel 1.2 1.6 en 1.9 motor geleverd gehad. Allen met een kleine radiateur. enkel de automaat versie had een brede radiateur zoals bij Manta B 2.0 het geval is.
Kleine radiateur zou voldoende moeten zijn.
Hoe heb je je koelsysteem ontlucht? Met kachelkraan geheel open lekker op toeren zonder radiatordop?maak eens foto van jou motorruimte
Wat zie je als voordeel met de injectie? loopt je carb zo slecht?
als je vermogenswinst wil kan je beter een turbo opbouwen :cool:Voor een Manta A wel ;)
Productie datum staat op allerlei plaatsen in de carrosserie getikt.
bijvoorbeeld op de chassisbalk in de motorruimte tegenover typeplaatje links dus. meestal is dit niet meer te lezen door de lak die eroverheen is gespoten.probeer eens met remmenreiniger alle verbindingen van je motor in te spuiten als die anders gaat lopen weet je dat het valse lucht is.
origineel gepost door Kermitkiller
dan wil je je auto helemaal orig en dan ga je hiermee lopen knoeien ZONDE:pukeMijn Manta word verre van origineel. Enkel de carrosserie is origineel.
Laten we het maar niet over knoeien hebben :Porigineel gepost door jethroOei………dr-manta.de is dat voor de Nederlander niet te duur?
Ga maar na……….Manta-a spatbord €539,- hoeveel zou een motorkap dan kostentja, zeker duur maar mijn nieuwe deuren waren ook 1300 euro :(
Het is meer dat ik zeker wil weten dat er geen rommel onder de lak vandaan komt. Dit heb ik iets te vaak meegemaakt.
:vertag Mooie verhalen: [strakke deuren zonder roest. Kom je aan na 100km. En deze 3 gaten dan? ow die dat had ik nog niet gezien, maar dat valt toch wel mee! :swear]
Als het nieuw is weet je tenminste wat je koopt.
Ik dacht dat Dr-manta ze niet meer had, maar helaas ben ik te laat wanneer zijn shop weer open gaat :(
eind van de week zou ik doorgeven of ik er eentje had gevonden.
origineel gepost door babyblue
Waarom gebruik je niet 1 van een A?Bij een A kan je voortrein kantelen. Bij B word dat opgevangen door 3hoeksverhouding.
Ik heb de originele L balken al aangepast.
origineel gepost door jethro
Wel er zijn drie ( 3 ) type`s gemaakt.
De eerste had gat in het midden en had geen verhoging van de roosters.
Tweede had de verhoging wel, zie foto van hanzzz.
Derde heeft twee ruitensproeiers.
;)De verhoging wel of niet maakt voor mij niet uit
origineel gepost door babyblue
Welk type zoek je dan 1e of 2e?1e type met gat in het midden.
Deze bedoel je toch?

Als je dit gaat stralen of logen krijg je ook gaten of putten.
origineel gepost door Stender
Bij COPE staat er eentjeBedankt!
Ik denk alleen dat die ongeveer in de zelfde staat is al die van mij. :(Hij is nieuw dan lukt het nog niet om op astra te klikken.
Die gaten zijn voor een luchtfilter van een carburateur.
– kleine gat aansluiten op opening van je gasklephuis bovenop.
– grote gat afdoppen.origineel gepost door mr-turbo
Ja heb ik ooit ook eens gedaan..
Oplossing vwb langsarm-chassisbalk, dikke metalen bus draaien en in de langsarm lassen..
Ik heb toen complete b as omgebouwd, en dus niet alleen de draagarmen over gezet.
Toen ie kant en klaar was, heb ik hem nooit meer gebruikt. :(Bus draaien voor de breedte leek mij ook beste oplossing, maar dan heb ik nog geen oplossing voor de lengte.
Had je de dwarsbalk ook ingekort van B dan?
origineel gepost door JvV
In een hok zitten bedoel je ;)Wat jij wil jougeh
keet
barak, loods hok, hut, krot kroeg heibel, herrie, spektakel janboel, troep, rommel
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/keetPijnacker is ook net geen westland.
Westlanders hebben het te druk met bier drinken in de keet die zitten niet op een forum :D
24 juni 2010 om 07:03 In reactie op: Manta A – Verlaging + welke velgen icm Rekord E 2.2i remmeri #1769171413″ staal past nooit icm 2.2 remmen
wel enkele lichtmetalen velgenzoals ats 13″ 6j niet opel
13″ vanaf 7j wil vaak ook wel passen.verlaging maakt niet zoveel uit wielkasten zijn zo diep dat het meeste wel past, ligt dat meer aan je ET waarde of die niet tegen je wielrand komt.
ja die heeft ze op voorraad wel handig om even te bellen.
je kan op de website van biesheuvel via een afbeelding zien welk nummer je nodig hebt.
biesheuvel heeft powerflex in werkendam dat is 1,5 uur rijden of je kan het bestellen.
origineel gepost door peerke1987
maar dat wordt toch geschakeld via dat relais..:hmmzgefeliciteerd king:
Wat doet je relais meer aan schakelen van je contactslot volgens jou?
geschakelde + is prima.Ja dat lijkt me wel handig om je school niet af te maken.
Dan kan je later weer je Manta weer verkopen, omdat je geen garage bij je huis kan financieren. -
AuteurBerichten