Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die schakelpen lijkt aardig op die van 5bak getrag 240. Ik heb een 4 bak pook erop gelast.
Je zou mogelijk gewoon schakelzooi van getrag 240 kunnen nemen met wat aanpaswerk.Ik hou tot op zekere hoogte ook erg van origineel.
Nou lekker goed te zien pik die pook zit er voor :P
Maar ik heb er ooit ook over zitten peinzen zonder er uit te komen tot jij met je geweldig quiz kwam en er ergens een lichtje ging branden.[rquote=1865479&tid=131499&author=Asko]
Weet iemand trouwens hoe ik de chromen doppen netjes van de velgen kan halen?[/rquote]De ring van een steeksleutel 19 erachter zetten, als je de velg niet zou willen beschadigen nog even een doekje erachter.
Doe een gok: Het is voor de Airco?

als ik me goed kan herinneren is er ook een vlakje glad in vergelijking met de rest wat structuur heeft.
Volgens mij kan hier iets opgeschroefd worden, maarja wat?thanks, dit blijkt uberhaupt een moeilijke vraag.
Ik ga er maar vanuit dat het goed is aangezien het bij mijn ascona ook zo aangesloten is wilde even bevestiging.
Er is een SR en GT/E uitvoering, deze is van GT/E klopt dus dat die voor de radio uitsteekt!
[rquote=1862995&tid=142177&author=manta73]Nou op de kentekenplaat staat toch echt NT[/rquote]
Als je goed lees bedoeld dre dat ook
en mantamafkees zegt:
Het is een witte manta 18S GT Kenteken: RT-15-HT Chassisnr: WOL000058H6044859van een B manta is zeker anders dan A?
Bij A zit er een heel klein schroefje aan de zijkant daarna heel hard dat ding met opening naar beneden op de grond rammen :D
Dan heb je kans dat die eruit schiet. Heb het bij 3 geprobeerd en bij 1tje gelukt :P
geen probleem hoor Stefan roggel het wel ff voor je ;)
waarschijnlijk beide
Bij een Manta A is totaal geen ruimte aan de achterkant dus ook niet voor de oplossing zoals Deluxe77 voorsteld.
Ik ben de ontsteking naar voor aan het bouwen bij mijn Ascona A Voyage. Is nog een aardig klus. Moet de ophangbeugel zelf maken. Vroeger scheenen hier setjes voor te koop zijn geweest, ik heb me rot gezocht maar helaas niks kunnen vinden.
Moet je eens kijken hoeveel views erbij komen als je iets gepost hebt. Af en toe niet te geloven zoveel. :)
Haal je wiel eens van je naaf af en zet hem zoals die normaal zou staan maar dan 13mm en ga op een afstandje kijken.
in dat gat zit een bus, stevigheid dus. Kan je ook wel weer wat op verzinnen.
L-en van B zijn op een A balk smaller, daar zou je dan opvullingen o.i.d. voor moeten gebruiken. scheelt 0,8mm per kant dacht ik.
Ik heb hem nog niet getest, kan dus ook niet met zekerheid zeggen dat wat ik heb gedaan goed is.
[rquote=1831760&tid=129991&author=red_maniac]Zou die 13mm dan zo een grote rol spelen?[/rquote]
Als jij een strak passende bout met stugge rubbers met 13mm verschil van hart tot hart in het gat kan krijgen ben je een stoere vent.
Het is ooit iemand gelukt om de L-en van B as te gebruiken maar die had originele rubbers en waarschijnlijk een flinke moker.
het is me gelukt, maar is erg veel werk om een as goed aan te passen.
Rembekrachtiger is ook niet zo boeiend je kan een cilinder bekrachtiger geloof van BMW nemen.
origineel gepost door henk 400rr
Hier ligt een beetje, maar nog geen zodanige hoeveelheid om gelijk opgewonden van te raken.Als je er overheen ejaculeerd smelt het weer
verwarmingshendels kunnen heel vast zitten heb ze wel eens met waterpomptang met brute kracht eruit moeten trekken.
rest blijft wel heel.misschien even gaatje lassen
HRC van monza is van ATE. Bekrachtiger van Manta B is dacht ik altijd Delco. Ate wel op Manta A geleverd.
Bekrachtiger van Rekord E [ATE] is waarschijnlijk de grootste die je kwijt kan in een B.origineel gepost door 16v kadett c
ik kan een die zoon klepdeksel verkoopt zit 1800s onsteking aan die heeft die ascona ook gebouwten wie is dat dan? heb wel interesse
Dit is wel leuk, maar heb ik ook geen ruimte voor.

Als je hier de bouwer of eigenaar van weet. Dan heb ik er wat aan.

origineel gepost door gonzo powerrr
Monteur uit Rottedam is Flowmaster op t forum (marcel)Flowmaster heeft die kadett met LET niet gebouwd :thumbdown
-
AuteurBerichten