Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hanskadett
Deelnemerhanskadett
Deelnemerhow to smoke lampen corsa a1 maken
iedereen zegt altijd dat je de lampen moet ontdoen van alle kunstof nou daar had ik geen zin in dus hier is mijn methode.
1 gebruik een verfbrander op de naden van het glas,verwarm rondom geleidelijk zodat de lijm/kit zacht word.
2 gebruik daarna een platte schroevendraaier om het glas zeer voorzichtig(anders breekt het) los te vrikken.
ik raad aan dit op de hoeken te doen daar hier het glas het sterkste is.
op iedere hoek doen tegenover elkaar,dan komt hij beetje voor beetje los.
3 als het glas eenmaal eraf is dan alle lijm/kitresten verwijderen en de te spuiten delen licht opschuren.
4 plak de boel goed af voor het spuiten even ontvetten en dan de lak erop.
persoonlijk heb ik ook nog de binnekant van het glas met de zogeheten achterlichten psray eens zeer licht bespoten.
5 nadat alles is gespoten heb ik ruitenkit gepakt en een flinke naad in de rand gespoten,vervolgens het glas er stevig op terug drukken en eventueel met tape fixeren op zijn plaats tot de kit droog is.
en voila je hebt zelbouw smoke lampen.
kijk een niet naar de knipperlichten op de foto deze waren oranje en heb ik met spray zwart gemaakt.
ook hier komen nog smoke versies voor in de plaats.





hanskadett
Deelnemerkun jij daar aan komen misschien en tegen welke prijs
hanskadett
Deelnemeronzin schuifbouten zijn absoluut niet gevaarlijk
hanskadett
Deelnemer:wors :wors :wors :wors :wors :wors
hanskadett
Deelnemer:-o :-o :-o :-o :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
hanskadett
Deelnemerniet te plat velgen zijn 9,5×13 de banden moeten er niet getrokken op zitten
hanskadett
Deelnemerjij wil zeker dat leren interieur op mp kopen voor je tr ;)
hanskadett
Deelnemerhanskadett
Deelnemerwas idd een mega dag gisteren.
geweldig weer zeer mooie opkomst en een super sfeer :thumbhanskadett
Deelnemerik heb een astra g station 1.6 8v die heb ik liever dan de 16v
is wel geen strepentrekker maar rijdt lekker en is voor mij(2.02m lang) ruim zathanskadett
Deelnemerik ben ook nog vergeten te melden dat het hier om een ohc motor gaat niet een ohv.
maakt dit dan wat uit?hanskadett
Deelnemerje weet wat ze zeggen he john je hebt een gek nodig om een gek te herkennen :jerry :jerry ;)
hanskadett
Deelnemerzo heb k nog een super dikke zeldzame driedelige set liggen.
heb ik voor te passen eens op de ascona c irmscher van een bekende gepast.
ze zijn 8 en 8,5×16 ging goed.
ben allen zo stom geweest er geen foto van te maken :(hanskadett
Deelnemermijn god hoe duidelijker wil je het hebben.
als de tijd daar is heren en vooral jij aapje doe ik dan een beroep op jullie als jullie dat ok vinden heet dat dan13 augustus 2011 om 17:12 In reactie op: MAG DICHT/ velgen staan erop na kassen uitrollen. #17900142hanskadett
Deelnemer@bukzzzie wrote:
@sw_reijnders wrote:
is dat mode tegenwoordig tussen de corsa’s dat men zo snel op de teentjes is getrapt?
dat zal dat waarschijnlijk onder de B-tjes zijn….
bij de C’s hebben we daar geen last van! :jerrybij de a’tjes ook niet hoor we helpen elkaar graag :D
hanskadett
Deelnemerok dacht het wel welke bak van welke wagen kan ik dan het beste pakken en moet ik dan dat nokje van de pook afhalen of moet ik een geheel andere pook
hanskadett
Deelnemer@drempelvrees wrote:
Had het er nog gisteren met je over gehad John,
Deze vind ik dan toch wel iets mooier, staat overigens niet te koop en als dat wel zo zou zijn wil je de prijs denk ik niet weten:




sluit ik me helemaal bij aan :wors
hanskadett
Deelnemer@Klopper wrote:
Nah, bij die X14XE van me heb ik wel proberen te besparen, maar bij m’n C20XE heb ik geen kosten of moeite bespaard :) Heb zelfs nog met kleine beetjes geprobeerd beter te koelen enzo, en heb ook al een oliekoeler klaar liggen (helaas zonder slangen, nog steeds op zoek)… Maar dat staat er verder los van…
Heb de auto ook iedere keer rustig warm laten worden, en daarbij zoveel mogelijk onder de 2500 revs te blijven (F20-bak)…
Afgelopen donderdag wel een keertje 3-4km gereden in z’n 4 op 4500 revs, maar dat moettie makkelijk kunnen hebben als hij warm is…heb je nu dan een c20xe zonder oliekoeler?
zo ja dan kunnen we elkaar misschien helpen want ik wil de mijne eraf halen maar dan heb ik een korter buisje nodig waar de filter opgeschroefd word zeg maar.
anders stuur maar een pm babbelen daar verder13 augustus 2011 om 10:03 In reactie op: MAG DICHT/ velgen staan erop na kassen uitrollen. #17900128hanskadett
Deelnemernou nou :shock:
ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen
dus zo :swear reageren is nergens voor nodig
maar dat is een persoonlijke meninghanskadett
Deelnemerheaven nor hell volbeat begin deze band steeds meer te wardeeren
hanskadett
Deelnemerhij is wel trouw gebleven aan achterwielaandrijving
hanskadett
Deelnemerdat zwart/wit geblokt ben ik klaar mee.
mijn vorige c kadett had dat en voor ik het wist waren er hier in weert de ene na de andere die het deden.
nee laat hem lekker zwart vind ik persoonlijk het mooisthanskadett
Deelnemerhanskadett
Deelnemer@ fearless nou je hebt mij geinspireerd ben vandaag maar met de demper begonnen.
en ja hoor hij is klaar er zit nu een 60mm rvs sierstuk op in het midden van de bumper -
AuteurBerichten




















