Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja kun je beter een nieuwe kopen als eentje van 3 maanden oud voor 125euro idd :jerry
Als je nou gewoon naar mij geluisterd had en mijn aanbod had aangenomen had je al lang weer met apk rond gereden :vertag
is die foto van die koplamp een voorbeeld?
Want daar zie ik toch echt een 16v zitten :jerryhmm :???:
heb gewoon spijt van de verkoop :jerry
maar er komt wel een keer wat leuks voor terug!
nou nog een filmpje van het geluid :thumbup king:@ vinci de pomp loopt, en er is benzine druk, en de injectors werken.
Vandaag ook even benzine filter vervangen maar geen verschil…@ folkyc20xe ik kom uit babberich
@ mattemaker ik heb nou inderdaad een blauwe er in zitten van mijn oude 8v maar toen we hem aan de tech 1 hingen gaf hij wel de goede temperatuur aan… dus dat zou ook goed moeten zijn.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
En nog steeds niet starten :jerry
Bobine is goed… Bougi’s vervangen voor nieuwe…
Massa gecontroleerd..nieuwe bougikabels onderweg, kwam er achter dat die toch een beetje te veel weerstand hadden :angel
Dat was dus ook mijn gedachte.
Misschien bobine kapot, anders had die eerst nooit kunnen lopen.Vandaag helaas maar een uurtje de tijd gehad.
16v bobine geplaatst nog niet starten.Wel even getest.
Wanneer ik probeer te starten duurt het een paar seconden voor er benzine uit het ontluchtingsventiel komt..
Na even door gestart te hebben wel natte bougi’s. Maar niet startenHallo,
allereerst heb ik een m2,5 dus met rotor, te herkennen aan de hallsensor die ik vervangen heb.
om de benzine op de gasklep te doen had ik de sfi bak en lmm er af gepakt. Als hij dan loopt en ik wil de sfi en lmm terugplaatsen valt hij meteen uit zodra ik de stekker er in steek.
Hij is uitgelezen met de tech1 hieruit kwam dat de gasklep sensor continu bij vollast open bleef staan ongeacht de gasklep stand.
Als hij dat klikje maakt dus je een beetje gasgeeft geeft die nullast gesloten aan, en staat die dus volgens de sensor in vollast.
alleen als hij op vollast staat blijft hij lopen, zet ik hem goed ( dus dat nullast ook open staat valt die onmiddelijk weer uit).
Nou heb ik dus de gasklep sensor vervangen en hij doet nog precies hetzelfde..De stekkertjes zijn goed aangesloten (ook getest met de tech1).
Heb meerdere setjes bougi’s geprobeert ook verschillende types, allemaal geen verschil.
Ik kom uit Babberich dicht bij de grens in Gelderland,
Ik heb nou in ieder geval een 16v bobine, die zet ik er morgen op.Bedankt voor de reacties in ieder geval :thumb
Ja dat kan kloppen want met stekker er aan geeft die 50kg/u lucht aan en zonder stekker ook dus ergens zit er iets niet goed..
De kabelboom is echter wel netjes en uit een goedlopende auto gekomen..De temperatuursensor is goed en getest.
Zonder lambda moet die dan toch gewoon starten? want met en zonder maakt geen verschil.
zei toch dat ze niet zo makkelijk waren ;)
nog geen kat gevonden? :thumbup
heb er nog een :thumb stuur maar een u2u ;)
of misschien gewoon een keer de stappenmotor vervangen..
stuur mij maar een berichtje als je er wel een zoekt, heb nog meerdere complete setjes liggen :D
dankjewel :D nou moet ik straks thuis dus ff kijken welke bak ik heb :D
@bigmike wrote:
even me ramen goed afgesteld.
zitten nu weer netjes recht.en ook ff verder gegaan met me bumper.
gebruik nu ipv gewone plamuur poly plamuur,kan je vertellen is lekker spul man.
smeert veel beter en zo…en heeft nog een leuk groen kleurtje hahaHeb je je ramen ondertussen al weer aan de praat dan….?
u2u :jerry
@ bigmike heb je even een u2u gestuurd.
in je raammotor zit een printplaatje gemonteerd, die moet je vervangen:P
dit is waarschijnlijk het printplaatje van je raammotor ik heb het ook.. wordt steeds erger, vooral met warmte
Ja dat hoor ik ook heel vaak dat je niks meer van boetes terug hoort, heb er zelf ervaring mee:P Maar het zou me niks verbazen als ze alsnog komen, maar het zij zo…
Maar ik heb na gevraagt aan een paar mensen en eigenlijk zeggen die allemaal hetzelfde..
Die punten in flensburg kunnen doorgegeven worden aan nederland, wanneer je nog een puntenrijdbewijs hebt in nederland. Heb je dit niet meer dan kunnen ze je rijbewijs niet meer ongeldig verklaren. Ook hoor ik hier veel dat er best wel wat te handelen valt met onze duitse vrienden, maar dat zal mede komen omdat die agenten de situatie zelf inschatten en meestal ook niet de meest verkeerde zijn:hmmz
[rquote=1887956&tid=144246&author=SiggieTigra][rquote=1887945&tid=144246&author=Hans1991]Gisteren ben ik gelaserd in duitsland:mad:
Gecorrigeerd 20km te hard:o liet hem uitrollen na het bordje waar je nog maar 50 mocht, en 20 meter na dat bordje in de bocht stonden ze te laseren:mad:Mocht ook meteen betalen…
35 euro:P waarom hebben ze in nederland niet zulke boetes:D
nog meer mensen aan de grens die zo genaait zijn?[/rquote]Je bent niet genaaid, je hebt zelf te hard gereden!
Je hebt ook geen echte boete gehad, maar een waarschuwing!
Had je 1km harder gereden, had je 80 euro boete en een punt in Flensburg.[/rquote]wat houden die punten in? en mogen ze in duitsland je nederlandse rijbewijs invorderen dan?
ik ben in een astra f begonnen,een 1.6 16v:D dat was best een leuk dingetje. Nou heb ik hem ingeruild voor een calibra 2.0 8v, en ik moet zeggen dat het goed te doen is.
In de vaste lasten is de calibra 40euro duurder maar dan heb ik ook deze ook tegen ruitschade enz verzekerd. En verder het verbruik en onderhoud zijn ongeveer gelijk, ook 0 naar 100 verschild niet veel, alleen de calibra gaat verder door op hogere snelheden:D -
AuteurBerichten