Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
17 juni 2011 om 20:13 In reactie op: Big Opels Nederland Snelwegmeeting Heemskerk 12 Juni 2011 #17847466
:puke
lolz
up to 11th edition! king: :thumbup
zelf ben ik van oorsprong geen turbo-rijder, c20xe-GSi was meer mijn ding moet ik eerlijk zeggen!, met een OPC, zuinig rijden betekend gewoon niet op de turbo rijden, piano-an dus…
das mijn mening :thumb
17 juni 2011 om 20:04 In reactie op: Big Opels Nederland Snelwegmeeting Heemskerk 12 Juni 2011 #17847406een meeting in me achter tuin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik lees het pas nu…
ik was we; helaas op vakantie, volgend jaar weer? –> stuur svp mij dan een PM!!!!!gaaf, mooie opels!!!! :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
gewoon vaker je motor olie verschonen plus filter!
@Haasje17 wrote:
Tip voor degene die hem stuk hebben of denken, volgensmij kun je de kruk en nokkensassensoren losmaken
en dan vervolgens gewoon starten door wat langer aanhouden dan loopt hij wel in noodloopIk hoop dat je gelijk hebt, ik zal het onhouden.
in het verleden heb ik wel veel gelezen dat bij kadett en astra GSI’s, en ook zelf mee gemaakt bij astra GSI, dat de het benzine relais niet goed meer functioneerden, bij astra was er ooit een update dat de blauwe relais moesten worden vervangen voor een vernieuwd type..
dat relais zat bij de kadett bij de linker voorpoot onder de m.kap, bij astra in rechter kickpanel onder dasb.kastje achter ecu overgens!ben net terug va een korte vakantie roompot zeeland, en in zeeland mag je zowat nergens harder dan 80/100 :thumbdown
ring r.dam is ook drama…, A4 is drama, A5 euh.. vliegtuigen kijken :hmmz
OMG, ik kan op eens meer dan 700 km op een tank volgens BC :shock: :shock: :shock: :shock::D
al wat meer bekend onder tussen van dit euvel????
!
een stappenmotor is makkelijk te reinigen met remmen reiniger, zit er 1 op een OPC???, dan zal ie wel tussen en motor en schutbord achter het blok dus ergens hangen.
reinigen: net zoals GSI’s, demonteren vol spuiten met reiniger vlink schudden, uit blazen, en als je er dan mee schud, moet ie een *kling*-*kling* geluid maken dat wordt veroorzaakt door de ronde klep die er in zet.
je kan hem ook testen of hij goed werkt bij draaiende motor; ff de slangen met je vingers dicht knijpen. als me motor ff gaat proesten als een paard kort daarna komt hij goed bij, en werkt het.
simpel eigenlijk he?! :D
mooie auto! :thumbup
“INSP” is inspectie
??? was er niet een manier om het zelf uit te lezen door rem en gas tegelijk in te trappen, en dan het contact op stand 2 te zetten???
mijn OPC geeft nu aan ”INSP” bij het starten in de km-stand, olie zit er net 1 jaar in met 5000/6000 km, en loopt verders goed!
wie rijdt er in beverwijk/heemskerk rond in een witte astra station diesel met de club stickers “astra tuning club”?
[rquote=1884705&tid=80050&author=nl-tuning]Wel nog even een gaaf filmpje geupload:jerry:jerry
Me oude Mattig Kadett, die is nu van bassss en gaat hem weer opbouwen:thumbup
[youtube]Hb3kaj6weSI[/youtube]
Groeten nick
[/rquote]
Ik hoop dat de nodige foto’s geplaats zullen worden, man ik vindt zo een kei gave bak!
leuke filmpjes overgens:D
jantje teering dat klinkt makkelijker dan ik dacht!
ik ga binnenkort ff kijken, bedankt voor de info goos!:thumbup
ik haal de zelfde waardes als jullie 350/400 km in de stad, op de snelweg veel op de cruise net geen 500.
tis me wel op gevallen dat, na het tanken, op de snelweg bij nog geen 50/75 km de aanwijzing al een kwart tank leeg op de analoge meter!, naar mate je zegmaar zo ff over de 150/200 km heb afgelegd met de zelfde tank gaat de meter minder snel naar 0 cq. reserve …, is dat bij jullie ook zo?
mijn vrouw rijdt het meeste in de zaf, zelf gebruik ik veel de fiets naar me werk, en als het slecht weer is de scooter, nu momenteel een nachtdienstje, wel ff met de OPC naar me werk:P
gefeliciteerd Jerk!
mijn accu is slecht, soms staat ie op mofrikaans na he tstarten dan, dan is het zo om te zettten in het menu!
het zijn bij mij de achterste schokbrekers, alle binnen in de kunststof beplating moet er dan uit in de kofferbak?
K..-klusje…
zou je hier over meer info willen geven, ik heb er ook een die schijnbaar lek schijnt te zijn volgens APK keurmeester!
makkelijk te vervangen bij een zaf OPC?
svp., vertel…
[rquote=1882415&tid=143444&author=Baas J.]Zoek op earth modification.
Bekend probleem inderdaad bij zlets.[/rquote]
klopt!
check OPC-forum waar deze zit nabij accu in kabelboom.
accu moet er wel ff uit, in de kabelboom zit 1 verbinding/koppeling met totaal 4 aders die wel eens willen los rotten.Jerk,
Bij ons zaten de kids gewoon op de achterbank astra GSI en zaf OPC, anders ff extra spiegeltje erbij, van halfords
af en toe aan en uitgaan van storings lampje.. toch laten uitlezen, storing moet er in staan.
zo’n bobine brug heb ik ook al recentelijk laten vervangen, omdat ie op 3 poten liep, gewoon eerlijk bij een dealer laten uitvoeren (uitlezen en laten plaatsen van de bobine), k was iets van 200 euro kwijt.
gewoon bij een goede dealer in heemskerk, jan niesten! :thumbup
kangoeroes??
gelijk op de BBQ!!!!:vertag
:D
leuk, alles elektrisch, binnen 10 jaar hele accu pakket stuk, 2e hands jap is ook weinig markt voor, a te duur, b accu niet 100% meer.
niet al te negatief bedoelt hoor maar, het model, de Ampera, gaat mijn broek ook niet bollen.
ik elektrotechnicus, TSI en TBI.
Ik ben wederom benieuwd Nick!
-
AuteurBerichten