Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@djplan wrote:
en waar kan ik die filter vinden eigenlijk ??
het is me nooit opgevallen die filterja idd. waar zit die flilter?
ik kom binnenkort wel ff buurten :thumb
let op je gezondheid andre, een omgekeerde burka is geen goede mondkap :jerry
suc-6 met je project king:ik heb ook wel gezeik gehad met lekkage, bij mij was het de tank die lekte op de dunne aansluiting op de voorzijde {plastik aansluiting los gescheurd}, een nieuwe tank zonder sensor, en zonder dop kost iets van 30 euro.
na deze vervangen te hebben was er nog steeds lekkage, dat heb ik op gelost nu met een dubbele slang klem, de rubberslang was voor het goede net ff iets te dik.., anyway bij waggie is uit 2002, ***?tijd voor volledige vervanging van het koelvloeistof?***bij mij komt die stank alleen via de roosters binnen net na het starten van de koude motor, heeft dat ook hier mee te maken?
MV Hans van Vuuren
@blue-mission wrote:
maar nu stoppen over de kadett hoor.
Neej, dat doen we niet!
@blue-mission wrote:
maar nu stoppen over de kadett hoor.
Neej, dat doen we niet!
@blue-mission wrote:
maar nu stoppen over de kadett hoor.
Neej, dat doen we niet!
:vertagblijft jammer van de kadett, ik zei het meteen al hier krijg je spijt van goos, maar goed nu een mooi opknap project jij je Opel Fanta :D
ik kom binnekort wel ff buurten, of die frans aan de overkant van je box wel ff pesten met iets of nog wat met ze bikes :jerry
@OPCdriver wrote:
Vacuum slang carterafzuiging deze heeft bij lage toerental vacuum en bij hogere toeren druk
omdat hij in het inlaatcircuit zit.
Daarom heeft hij een terugslagklepje meegekregen om te voorkomen dat de turbo druk via
deze slang weglekt.
Onderdruk loopt bij de turbodruk dan via de grotere slang die ernaast zit.
Bij veel onderdruk kun je zo dus veel oliedampen en olie in je inlaatcircuit krijgen .
maar direct in je motor via de kleinere slang wat ook weer niet ok is.heb je hier heel toevallig een foto van?, dan kan ik bij mij het eens controlleren, euh, ik denk ook meerdere hierzo die ook een zaffie opc hebben!
geinig kleurtje! :thumb
grts tha-buurman ;)
gaaf allemaal, ik woon er om de hoek, en kom zo nu en dan ff kijken, nog alle gelukt met je digidash?
:thumb
kheb ook kadett gehad, had ik hem nog maar!!!

owja kijk hier had ik het laatst nog over,, die stalen zelf gemaakte kopplaat “L” voor op een c20xe

:vertag
15 februari 2012 om 01:57 In reactie op: na gas los een kloppend geluid linksvoor—» opgelost?? #17927073let er ff op hoe vast ze moeten.
volgens mij rond de 90Nm ?
Yo DJ :afro
gewoon ff je kenteken opgeven bij mat. zaak.!
ik heb er sinds een maandje ook een nwe, gewoon een 60Ah accu, die hoort er ook in, als je geen buitensporige audio meuk er in hebt enz. gewoon de standaard capaciteit aanhouden, dynamo moet het ook aan kunnen.
ik heb zo’n blauwe bosch

kost iets van 120 euro, voor vaste klanten enz. met korting rond de 80/90 euro.
@blue-mission wrote:
leuk je even gesproken te hebben vandaag hans,
ja top man, echt mooie kadett heb je!, mocht een keer wat hulp/tools ofzo nodig hebben weet je me nu te vinden OM DE HOEK! :D :thumb
@mark, check de printplaat, de behuizing drukt op de printsporen, die veroorzaken minisculle breukjes!, checkcontrols uitwisselen van 8 naar 16v geehft b.v. hoog uit een brandend lampje op van een optie die er niet op zit zoals ABS zover ik weet.
terk em uit je dash open hem en bekijk de print banen bij de aansluitingen, en op beschadigingen, een gevonden, ff doorsolderen king:geweldig GSI-kadetts :thumb
zulke mooie+stoere auto’s worden helaas niet meer gemaakt :(@blue-mission wrote:
Originele Kadett GSI 16V op kenteken.
* Goed werkende 16V Digidash + Check control
wat is er aan de and met je checkcontrol?
ik heb ik het verleden meerdere weer aan de praat gekregen (ik ben oud lid van kadett gsi club holland), ik wil je wel evt. helpen ik woon in heemskerk.
{ik rijdt in de buurt met een zilvergrijze Zafira OPC}waanzinige kadett overigens! :thumbup
goed geparkeerd, voor de deur zo tezien, lekker op het bankie in je voortuin zitten met een bierke, OPC bewonderen king: :jerry
ik heb slick50 vroeger gebruikt voor me astra gsi (c20xe) deze ging mooier en rustiger stationair draaien, maar dat kwam denk ik ook wel omdat ik de olie om de 7500km ververste..
gewoon ruim optijd GOEDE & JUISTE olie verversen is belangrijk!, zeker voor motoren die op hun donder krijgen, maar dat is mijn mening. :thumbup
vergeet die slick50, deze is denk ik ook echt niet goed je OPC, ik zou die meuk ieder geval NOOIT in me zaf OPC mikken.
de ene testbank is de andere ook niet, de dagelijkse temp. ook niet, dag geloof ik tot zover.
het lijkt mij stug dat er zover je besodemieterd kan worden van 400-nep naar 300-real pk, iedere testbank is toch wel geijkt lijkt mij
@ITERSON wrote:
nu zit er iets teveel bloed,zweet,tranen en knaken in om ‘m ff lekker in de vangrail te hangen! …
Mzzl L
Idd. dat zou wel zonde zijn, nu heb je wel een waanzinnige snelweg-racer :thumb
leuke bak trouwens die Aubergine kadett! king:
geinig pijpie lolz :kewlpics
bij mij spoort de flotter in de tank niet meer denk ik.. :swear
ik rijdt weinig + en korte stukjes over het algemeen, en mijn vrouw nog het meeste van alles ervan.
bc zegt, nog 80km, analoge meter staat nog op 1/4, klopt allemaal van geen kant.., soms gaat de meter naar reserve, volgende dag weer op 1/4 :wtfhij vult zich zelf na een nachtje :thumbup , ik doe deze auto voor verlopig niet weg :agent
Mvgr. Hans van Vuuren
12 september 2011 om 23:29 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373366gaaf zeg!, wat gaat dat hard! :thumbup
ik zal ook es kijken volgende keer als ik onder kap ff moet zijn :afro
gaaf!
REAL FREAK!
18 juni 2011 om 19:53 In reactie op: Big Opels Nederland Snelwegmeeting Heemskerk 12 Juni 2011 #1784746911th edition , ”hamburger meet & great” :vertag :D
@JoSchaap wrote:
zowieso is die rijbereikmeter niet te vertrouwen in de astra’s :) als je lampje knippert geeft ie nog 40 km aan (yea right) maat van me geloofde zn bc en stond na 5 km al stil :)lolz, ik heb dat zelfde idee bij de zafira-OPC!, BC klopt volgens mij niet met de analoge meter, om daar juist van te zijn bij de zaf OPC zou ik toch een op pad moeten op ze “reserve “met een jerrycan..
ik let er niet zoveel op, maar het viel mij wel op, op vakantie, vol met bagage, 3 kids, dat na tanken na ongeveer 100 km door france de benz.meter al op 3/4 staat, lijkt wel of de analoge tank-meter liniar is,, en de tank trechter-vormig..
ken je mij nog volgen? :hmmz
-
AuteurBerichten