Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ahh nu 1400 en gereserveerd ! dat kon ook niet anders , is niet veel geld :thumb
vandaag 1500 !, nog ff wachten en je krijgt hem zo mee :D !
9 maart 2013 om 22:46 In reactie op: RDW wijziging: Invoerkeuring voor voertuigen ouder dan 30j #18114257@asconahobbyist wrote:
mee eens,maar een B Ascona met een 2.4i Omega blok,een C Kadett met een C20XE en een rolkooi erin of bijvoorbeeld een C Ascona met een C25XE,dat heeft dan weer weinig met ‘oldtimer/klassieker liefhebberij te maken” in de zin van een bepaald type auto koesteren,meer van een racemonster bouwen en het is toevallig een ouwe Kadett of Ascona.
Daarentegen een standaard C Kadett nemen en daar 2.0E in hangen en er een GT/E versie van maken met desnoods tijdsoriginele accesoires daar zou ik geen moeite mee hebben.
dit heeft natuurlijk helemaal niks met een klassieker te maken (al vindt ik m persoonlijk erg gaaf)
maar dit wel!

maar denk dat we eerst nog maar ns 2 weekjes moeten wachten wat de uitkomst is.
dit ben ik niet met je eens wat je nu stelt , je pakt niet “zomaar” een c ascona ofzo om hier een race monster van te maken , feit is dat je zoeen auto neemt om die zo om te bouwen als boven genoemd blijkt wel van liefhebberij , lijkt mij , maar ja daar zullen mensen altijd verschillen van mening
ik heb er een met luchtroosters erin , vond zelf wel heel apart , (auto staat nu wel helemaal in beige kleur maar heb daar nog geen fotos van )

Als je alleen WA verzekeing erop heb ,maakt het kwa kosten niet zoveel uit of je wel of niet de verzekering schorst ,kadet e valt al wel onder de young,cq oldtimers ?
ik bedoel van , de WA verzekering voor een oldtimer komt je op ong 80 euro per jaar ,maar als je bv ook diefstal of vandalisme meeverzekerd hebt bij WA+ ofzo, stopt dat dus ook .
Het is maar dat je daar aan denkt !!week niet tanken gaat de meesten niet lukken , tank zelf +-250 liter diesel in de week voor woonwerk verkeer dus dan week vrij nemem ,nee , denk dat we gewoon zijn “overgeleverd ” aan de maatschappijen en er zullen weinig mensen echt minder gaan rijden denk ik , zelfs nu de benzine de 4 gulden te boven gaat ( kijk , in guldens klinkt het nog erger dan in de kl.. euro )
heb je het blok en automaat enz in de verkoop ?
loop met het plan om een c14nz van schakel om te bouwen naar automaat ! :hmmz
Ik houd mij aanbevolen als je dit spul van de hand wilt doen@g-astraa wrote:
dat klopt dat treffen is in roermond. :thumb
ok, is er meer info ,welke datum enzo ? of een topic waar ik deze info kan vinden
heb laatst iets gelezen van een rekord-e ,commoodore-c meting ergens in juli ?,maar kan niet meer terug vinden
wie o wie weet waar,wat enz ?
ahh , die komma moet twee plaatsen naar voren ……
denk eerder aan een lek ofzo , als dit heel plotseling is gekomen zeker , zou even langs een gasboer gaan als je er zelf niet uitkomt , daar kan je altijd ( eventueel tegen onderzoeks kosten ) laten nagaan wat er mankeerd en zelf repareren als je dat kunt ( of laten doen )zou er niet te lang mee door blijven rijden !!
nou mijn lijstje dan
opel ascona 59-ng-08 ( total loss )
bmw 2002 73-?-xp ( verkocht na mucho kosten )
vw paassat 65-bx-08 ( sloop , was echt op )
opel ascona 99-rp-96 ( totall loss )
opel kadett ?-?-? ( sloop )
opel manta 73-mv-54 ( ingeruild op de volgende rekord )
opel rekord d fs-38-zs ( verkocht aan kameraad )
volvo 244 fj-29-dn ( verkocht voor export )
ascona 20-sj-? ( dat weet ik niet meer )
escort mk3 gj-18-rp ( verkocht )
escort stat lr-16-bs ( sloop )
escort mk2 gh-50-ks ( sloop )
escort mk2 fg-40-nj ( nog steeds in bezit)
toyota hiace vg-40-xg ( verkocht voor export )
peug 206 86-gr-nl ( volgende wagens ingeruild op de volgende in de lijst )
hyundia h200 82-bg-kr?
hyundia h200 ?-?-?
hyundia h200 69-vkx-3
hyundia h300 6-vpd-59 ( rijd ik nog mee )
peug 205 d tv-rv-01 ( rijdt mijn vrouw nu mee)
opel corsa ln-pg-44 ( staat in de stalling tot mijn dochter haar rijbewijs heeft, is wel bezig )
opel rekord e 20-pz-gn ( mijn huidige oldtimer )9 januari 2013 om 00:30 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926503@senatorman , ben je niet bang dat de auto nu te stijf wordt met de constuctie die erin gelast is ? ik bedoel , is er nu niet eerder kans op scheuren om dat de carresorie minder kan bewegen ? ben geen plaatwerker ofzo maar dit vroeg ik mij zelf af , verder ziet het er echt perfect uit , petje af !!! wordt echt super mooi
14 december 2012 om 09:15 In reactie op: Update : je oude C-rekord weer te koop zien staan #18031082@Fearless wrote:
En gelijk weer zon dwaas die 500 bied…..walgelijk volk
Maar ja dat ligt ook aan de adverteerder zelf , vraagprijs 2250 , bieden vanaf 750….. is beetje krom ,maar ben met je eens, IK zou het niet durven bieden zoweinig !!
Zelf ook zoeen gehad , zelfde kleur , maar dan wel met handversnelling , een 1700
Ben 1 keer met een vraag geweest bij een opel dealer bij mij in de buurt ( heb de rekord nu 1,5 jaar )om te vragen wat het aanhaalmoment was van de cilinderkop bouten nadat ik de koppakking had gewisseld . maar kreeg te horen dat ze dat alleen geven als ik daar ook de onderdelen gekocht had .
Is dus de de eerste en de laatste keer geweest dat ze mij daar zien !!heb wel een vraagbaak en werkplaats handboek welke ik zou kunnen copieeren voor je
,maar ik kan daar geen explod tekeningvinden , hoor wel of je daar intresse inhebt ( kost niks hoor )18 november 2012 om 17:01 In reactie op: Ga je wegenbelasting voor je oldtimer betalen? of …….. #17965646heb de rekord net zo goed als klaar na een deel restauratie , hij loopt wel op lpg , ga wel wb betalen maar dan voor ongeveer 7 maanden denk ik per jaar , in de winter was ik toch niet van plan om er mee tegaan rijden en om de lpg eriut te halen vindt ik ook weer zonde ( je weet trouwens niet wat een volgend kabinet weer gaat doen ). dat ik dan over de maanden dat ik wel rijd meer wb betaal wordt wel gecompenseerd door het prijsverschil benzine/lpg .
ga daar zeker aanwezig zijn!!!! , wordt er iets bijgehouden van wie hier naar toe gaat van dit forum en misschien als “club” van het opel forum ( ben zelf verder niet aangesloten bij een club )
http://link.marktplaats.nl/607735571″ onclick=”window.open(this.href);return false; Is dit zoeen zelfde motor?
misschien kan je hier wat mee voor onderdelen ? :hmmzheb vandaag ff de discussie gevolgt bij romijn en zou idd ook de kettingwielen vervangen en niet alleen de ketting , nou zijn die moeilijk of niet te krijgen hoorde ik , zouden ergeen andere kettingwielen van de zelfde buitendiameter en tanden zijn maar misschien afwijkende dikte en pasgat wat aangepast kan worden ? kan me zo voorstellen dat er meerdere motoren zijn met dezelfde afm kettingwielen
ok , dan zou ik beginnen om het staionair torental op de goede waarden te zetten , (dus zo ver opschroeven wat je zelf goed vindt ), verder weet ik hier te weinig vanaf , maar er zulle zeker anderen zijn die je kunnen helpen ( ja kom ook oorspronkelijk uit het westen he ) :jerry :jerry succes verder
ben geen monteur maar toch zou ik denken aan bougie kabels die aan hun eindje zijn of slechte verdeelkap enz .
(als ik het zo lees heeft het toch met vocht te maken )
zou het eerste zijn wat ik zou vervangen, in ieder geval :Dzou dan ook denken aan vocht problemen bij de bougiekabels ?
bij warm ( dus niet vochtig weer ) doet hij het niet zeg jemisschien handig ? schakelaars voor de stoelverwarming + mistlamp http://link.marktplaats.nl/604872955″ onclick=”window.open(this.href);return false;
heb ze zelf ook besteld en binnenkort komen ze erop als ik bij de rdw ben geweest voor omkeuren van de motor !
-
AuteurBerichten