Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zou wel navragen of degene waar jij je auto gaat stallen ook inderdaad zoeen verzekering heeft , je zal niet de eerste zijn die achteraf pech heeft als blijkt dat ze geen verzekering hebben
MOOI !!!! :thumb :thumb :thumb
http://www.vrijstellingoldtimer.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; , nog maar eens , voor iedereeen die dit nog niet gedaan heeft of nog niet weet , schrijf je in op deze site , baat het niet dan schaadt het ook niet !! .
[/quote]iedereen vind het hier zonde, als het aan meneer db ligt verdwijnt dat ding gewoon compleet in de oud ijzer bak, hij heb zijn centen er dan makkelijk weer uit, de rest zou hem een zorg zijn ;)[/quote]
nou denk dat die dan de bangers ingaat ipv van de oudijzerbak (daarna dan wel he )
het heeft ff geduurt maar ik ben vrijdag bij de rdw geweest en krijg nu de v6 op kenteken , geen aanmerkingen op de inbouw !
ja die zijn nog heel , kan het geen massa probleem zijn of moet dan niets het doen ?
anders probeer ik vrijdag wel even romijn te bellen .Die kl 58 trouwens , is dat een kleurcode ofzo die overeenkomt met de kleurcode van de kabel die erop komt ?, anders kan ik daarvan misschien terughalen wat waar moetde verlichting doet het nu alsmede het gevarenlicht, grootlicht
ik heb alleen nog geen contact,olielampje ,handrem en remvloiestof controle lampjes.
van de rood en roodzwarte zit er een in het midden , dat werkt nu goed , als ik de andere erop doe blijft het gevarenlichtje branden dus dat zit nu goed .
wie kan mij vertellen welke andere het is om de overige lampjes weer werkend te krijgen ? ( electrisch ben ik dus heel slecht maar dat hadden jullie al wel door :hmmz )krijg van de week een rekord e1 met rood interieur erin , als je interesse hebt in het interieur moet je maar even laten weten ( weet ook niet of dat past in een Monza) maar dat zal iemand hier je vast wel kunnen vertellen
hier even wat fotos ter verduidelijking
ik heb 1 stekker groen,grijs deze zou dus op kl 58 moeten
nog 2 losse stekkers ( wel bij elkaar )rood en zwart-rood
1 dubbele stekker met groen, geel-blauw
1 losse bruine
1 losse zwarte


bij mij in balkbrug rijdt een veevrachtwagen rond met 25 km plaatje en een nissan patrol , kan gewoon , verzekeren als landbouwvoertuig (75euro ong ), geen apk plicht ( tot nog toe tenminste) en geen wegenbelasting betalen , ben zelf jaren op vakantie geweest met een caravan van 9,5 m zonder kenteken , mag niet achter een auto maar wel achter een tractor ! ook zoiets , maar ook deze regels zullen wel de nek omgedraaid worden
http://www.kentekenplaat.nu” onclick=”window.open(this.href);return false;
kijk hier eens op onder de knop “kentekenplaten”
en de spullen van de rekord -c met stuurversnelling ? ( weet niet of dat past )
Wesleysch wrote:met behoud van mijn stuurversnellingen? ikzelf heb er niet veel verstand van maar paar vrienden van me kunnen me eventueel wel helpen met ombouwen. tevens zoek ik ook nog een ”specialist monteur van opel” in de regio eindhoven.zou inderdaad eerst even naar laten kijken , even de kop eraf halen , dan kan je zien hoe de cilinder wanden zijn en of het met nieuwe zuigerveren alleen opgelost is , bij opel classic parts kom ik op 95 euro voor een setje veren , zou aanbod overwegen van Astra GT om even te laten kijken , misschien is er alleen een veer gebroken zodat hij olie gebruikt ? proberen kost je hooguit een beetje tijd !
ik vind het steeds minder worden :puke , what about de auto s van bv de oost europese medewerkers welke nu steeds in groter getale ons land in komen om te werken ? betalen die WB ? :hmmz en de zogenaamde zuininge autos die wegenbelasting vrij zijn ( of waren ) :swear en wat te denken van alle zuininge bijtellers ? :swear ( voor dat iemand daar over valt ,ik rijd zelf een h300 met 25% bijtelling + 0.19ct per prive km ) kan Den haag daar eens niet eerst iets aan gaan doen ? ( zal wel geen … uitmaken , maar dat wou ik ff kwijt ) hopen dat er toch iets geregeld gaat worden voor de mensen met een oldie op lpg of d :jerry
vragen beantwoord :jerry
@eddepet007 wrote:
Maar ga der masr van uit.
Kwam er nog algehele demonstratie. ?
Maandag gaan ze hier van nieuwleusen ( OV , Ford Granada dorp ) met max 100 auto,s naar het binnenhof , voor meer kregen ze geen toestemming )
meen dat andere initiatieven afgeblazen waren omdat het te groot zou worden of negatief over zouden komen ?@asconahobbyist wrote:
maar is het voorstel nu al door de kamer heen??
Volgens mij nog niet namelijk,het is alleen nog maar een voorstel van weekers.14mei wordt dit behandeld in de kamer ,
:puke dan is er pas zekerheid wat er gaat gebeuren ,citaat van de minister ,
Daarnaast komt er een adequate overgangsregeling voor personen- en bestelauto’s rijdend op benzine,
motorfietsen, bussen en vrachtauto’s die op 1 januari 2014 ouder zijn dan 26 jaar maar nog geen 40 jaar
zijn (datum eerste toelating vanaf 1963 tot en met 1987). Deze voertuigen komen in aanmerking voor
een kwarttarief in de MRB met een maximum van € 120 (€ 30 per kwartaal) mits er in de maanden
december, januari en februari niet van de openbare weg gebruik wordt gemaakt.vraag ,
Dit betekend dus wel dat de auto ook niet op een parkeerplaats mag staan dus moet je wel schorsen toch ? maar ook als je schorst mag dit niet dus moet je wel de mogelijkheid hebben om op eigen terrein te stallen of gewoon de volle mep betalen ?de rekord loopt op lpg ,wb per vol jaar +-1100 euro , lpg eruit halen vind ik eigenlijk ook geen optie ,ik rij +-5000 pj dus dat is ong 500 liter benzine , prijsverschil lpg-benzine is bijna 1 euro de liter , Ik gebruik de auto nou 6 maanden per jaar, dus alleen ‘zomer’ maanden ,dus zou ik +- 550 euro wb betalen, komt aardig overeen met het prijsverschil voor de benzine dus per saldo komt het voor mij op hetzelfde neer denk ik .Bedenk wel mensen ,deze regeling is er nu maar kan door een ander kabinet ook weer veranderd worden . Zeker in mijn geval vind ik het zonde om de lpg eruit te halen ,want als het wel weer eens veranderd word ( en dat gebeurt nogal eens ) is het een veel groter probleem om de lpg weer op kenteken te krijgen ! vind het wel zuur dat er geen overgangsregeling is voor de bestaande situatie ,s .oudere autos op lpg of diesel zakken enorm in waarde denk ik
mijn rekord aut start ik altijd met ingetrapte rem (natuurlijk) en zonder gas te geven
mijn 205D start ik altijd zonder gas en laat wel ong 10 sec stationair lopen alvorens weg te rijden
en de H300 start alleen met ingetrapte koppeling ook zonder gas@astraTD wrote:
Beetje jammer dat je zo lult over de ster..
Een van de betrouwbaarste/fijnste/mooiste auto’s van die jaartallen.bedoel dit niet persoonlijk he , maar als je ziet wat er hier in de omg balkbrug (OV ) en bij mijn werk ijsselstein (UT) aan import mercedessen rijd kan niemand ontkennen dat de import van DEZE auto s de laatste jaren een ontzettende vlucht heeft genomen en dat dat Den haag ook opgevallen is , ik geef iedereen gelijk die een oldtimer rijdt om de torenhoge wegenbelasting te omzeilen , maar er moest wel iets gebeuren gezien het feit er zoveel autos nederland ingevoerd worden ,nu maar na de pasen afwachten want dan zou er meer duidelijkheid komen …..
vroeger ook een 2.3 diesel rekord gehad ( de FS-38-ZS ) roken als een schoorsteen… een liter olie op de 500 km , (maar ja toen had je nog geen APK he) , maar wel altijd lopen , niet snel , maar wel beresterk , mijn ervaring met de opel diesel is wel positief , maar ik kwam niet veel verder dan dan 1 op 12 , maar toen kostte het ook wat minder als nu …
sw16v , je heb PM :D
zijn die raamjalouzieen eigenlijk ook voor de rekord e gemaakt dat iemand weet ?
ja , maar lost het probleem van de belasting vrije diesels (en daar kunnen we alemaal lang en kort over lullen , maar zo is het toch ,zeker die met de ster bovenop ) zichzelf niet op ? zogauw deze auto,s geld gaan kosten om ze op de weg te houden worden deze opgeruimd , als ik nu al zie wat er te koop aangeboden word , denk ik …. als het de mensen twee knaken kost, ruimen ze het dan maar op !! nee binnen ,zeg maar vijf jaar , rijden er weer alleen maar voornamelijk liefhebbers rond met oldies .
neem mij nou , ik kocht een rekord e2 op lpg voor 450 euro maar ben nu het 3voudige kwijt om te blijven rijden , ( en met plezier he!!!) -
AuteurBerichten