Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de oude 4 cil hebben ook de L jetronic.
de LE jetronic heeft een 4 voudige stekker.
bij deze 3 voudige kan trouwens ook nog een vierde aansluiting in het midden van de stekker,kijk maar eens na.dat is de aansluiting voor de L jetronic injektie kabelboom ;)
@prayer wrote:
waarom pak je niet gewoon een extrene pomp? zoals die ook bij de cih’s zitten
hebben die niet teveel druk voor een monopoint injektie ?
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
wat wel en niet past is niet moeilijk.
heb je al nagedacht over de electronica van de versnellingsbak? dat schijnt pittig te zijn.
ja zoals prayer al meld gebruik ik de komplete kabelboom dus dat moet goed komen :thumb
:hmmz ik ga het gewoon proberen en kijk wel waar het schip strand.
het meeste werk is dan alleen de injektiepomp in de tank bouwen.
het is zo’n aangepaste combo tank voor invalide vervoer.de assen hebben nog een in en uitgaande speling dus dat zal niet zoveel schelen.
de automaat assen van de astra zijn ongeveer even lang als de handgeschakelde van een E kadett,de kadett heeft een totaal andere automaat.dus de veerpoten zijn ook passend voor de kadett ?
ik wil het dashboard ook ombouwen en daarom de komplete kabelboom overzetten
16 september 2011 om 20:05 In reactie op: Opel Flash Scene 10 – Classic Hammer – 1970er Commodore GS/E #17920098coupe 4ever :thumb :jerry
dan na zondag weer verder :thumb
kijk ik wel op de side van de monzaghuru :thumb
@MonzaRon wrote:
Vandaag ff in m’n ‘achtertuin’ geweest, mooie bolides bekeken op de Monzaghuru meeting :jerry
opkomst fifty-fifty, was er rond 11uur, grtz aan de users-bekenden die daar aanwezig waren :thumb
was dat vandaag alweer :shock:
en dan zit ik hier thuis te vervelen.
heb je nog foto’s gemaakt :kewlpicsmoet wel af zijn voor vrijdag he :thumb
problemen met de rdw :hmmz ik heb een chevy V8 in mijn commodore,enigste probleem was 53 € :D
ik heb niets tegen ford maar pak dan een 3 liter V6 uit een scorpio of zo
wij zijn er vrijdagmiddag :jerry
heb je wel al 8 cilinders op het kenteken dan :?:
dat is geen mooie rekord,maar een zeer mooie commodore :wink:
hij hoord op die plek te zitten zoals rinus meld ,boven op,en de onstekingaansluiting zat er schuin onder dacht ik met een aftak naar het uitlaatspruitstuk voor de LE motoren.
nou begint het echt wat te worden 8)
het begint al wat te worden :thumbup
blauw is dus de voeding voor de benzienepomp.
en bruin is bij opel nog steeds massa ;)ja zijn hetzelfde rekord E1,E2 en commodore C.
tussen de 50€ en 100€.weer zo’n mooie coupe erbij :thumb
ga je hem motorisch ook nog updaten ?
@voederbiet wrote:
Vrijdag in smilde een gouden senator A gespot, en in gorredijk een goude B commo 4 deurs.
die goudkleurige senator heb ik ook gezien in smilde, stond langs de vaart.
ik zag hem elke keer toen we van het tt circuit af kwamen vorig weekeind.en wat verder in smilde tegenover de brandweerkarzerne staat ook een donkere senator A2 van stefan.
is een pontiac van begin 40er jaren ;)
die heeft wel veel meer ruimte onder de kap :!:
heb je wel gepijld met draaiende motor :hmmz
olliekrommedeur op het bigopel forum heeft hem te koop !
een blauwe GS coupe op gasik ga donderdag van arnhem naar assen(TT) als je dan ook op de weg zit ? :hmmz
-
AuteurBerichten