Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ben vanavond even bezig geweest met de kabels,maar dat gaat niet zo makkelijk als van de handbediening.
er zit op de motor nog een extra wiel voor een omleiding op een of andere manier :hmmz
maar als je erachter ben dan laat het even weten :thumb@Ghanz wrote:
op het oude forum nog?, haico
nee gisteren nog bij het topic van peter z’n C commodore (projekten)
de verschillende achterdeuren heeft er niets mee te maken , de ruit zit ruim voor de C stijl en is bij de rekord-commodore en senator hetzelfde !
hier een foto van de boutgaten ,hoe de motor hoord te zitten.


de motor zit met de elektrische aansluitingen naar boven.
kan wel, ik heb op het bigopels forum al uitgelegt hoe.
als je geduld heb is zoiest vergelijkbaars ook voor de helft te koop !
7 augustus 2012 om 18:54 In reactie op: rekord c spannings stabilisator, aanwezig? zoja, waar? #18053238dat is de regelaar voor je laadspanning.
wij hebben het over de spanningsregelaar voor de instumenten (tank en temp) ;)niet bijdehand, ik probeerde je gewoon te helpen :thumb
ik zet er niet voor niets een smily achter ;)
lezen is ook een kunst :jerry
plijlen met draaiende motor,en dan moet het pijl tussen die strepen staan.
bij koude motor/bak niet onder de onderste streep en bij warme motor/bak niet boven de bovenste streep.4 augustus 2012 om 20:16 In reactie op: rekord c spannings stabilisator, aanwezig? zoja, waar? #18053235je moet erbij kunnen als je weet waar hij zit.
ik dacht dat ze van een kadett niet passen, daar zit toch zo’n verende aansluiting aan ?
bij de rekord C/commodore A zijn het 3 steek aansluitingen zoals bij kabelschoentjes.4 augustus 2012 om 19:19 In reactie op: rekord c spannings stabilisator, aanwezig? zoja, waar? #18053233dat hangt er van af welk bouwjaar het is.
tot 69 hebben ze geen spanningstabillisator vanaf 69 wel.mooi verslag :thumb
groen is zeker mooi en helemaal icm het beige interieur ;)

intresse is er zeker moet je maar eens in de gaten houden hoeveel er dit topic bekijken!
maar meschien had dit ook bij restauraties verbouwingen moeten staan.mooi dat hij weer zilver wordt , orgineel is altijd goed :thumb
gefeliciteerd met je aankoop :thumb
en maak ervan wat je zelf het mooiste vind :!:
ik ben wel van plan te komen,maar alleen op zondag.
http://www.opel-classic-parts.com/nl/S001_Carrosserie/033_Rubber_voorachterruit_en_zijruit_en_carosserierubber/139_Achterruitrubber/A114_Achterruitrubber_Rekord_CCommodore_A_1967-72.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier heb ik hem ook vandaan en past goed.
elektriche raam motoren ?
luchtfilter is een gesloten type met staalwol.
die moet geregeld schoongemaakt worden door hem uit te spoelen met benziene of thinner oid.
je kan ook een filter van een jonger type monteren waarvan je het filterelement van kunt verwisselen.
als er speling op de verdeleras zit kunje dat wel voelen.
ik zou opzoek gaan naar een elektronische ontsteking van bv een rekord E,dan weet je zeker dat het goed is.loopt hij op lpg wel goed dan ?
als de ontsteking vernieuwd is en goed afgesteld,dan zou ik het in de carburateur zoeken ,vervuiling of iets dergelijks.
een duitse 2 deurs, komt niet zoveel voor, dus zeldzaam.
was weer goed georganiseerd :thumb
en weer de beker eerste pijs commodore A :jerry
alle vrijwilligers en de fam romijn bedankt.die spiegel moet je even gangbaar maken met wd40.
als de oxidatie eraf is dan kun je hem er makkelijk op en af trekken.
ik heb op de coupe ook een oud type spiegel omdat hij zonder schroeven aan de buitenkant is bevestigd,en hij makkelijk te polijsten is.9 april 2012 om 18:28 In reactie op: Trekhaak Rekord E Commodore C Station zelfde als sedan? #17908101nee, wel op een monza maar dat was de vraag niet :hmmz
panda,kia :hmmz
dan was hij nu waarschijnlijk dood geweest :mrgreen:
en dan voor de zomer klaar :thumb
nee , een moderne din formaat past niet in de ouderwetse opening.
ik heb bij die van mij de oude opening uitgezaagd :oops: -
AuteurBerichten