HAICO

Aangemaakte reacties

23 berichten aan het bekijken - 326 tot 348 (van in totaal 348)
  • Auteur
    Berichten
  • sleutels zijn er nog genoeg te krijgen ,hier in de buurt iig wel.(omg arnhem)
    anders heeft loek de sleutelprof ze nog wel,die staat regelmatig op oldtimer beurzen.

    een werkplaats handboek is via de BIGOPELS club nog wel te leveren ;)

    verder mooi model,dit is een van de meine:D

    In reactie op: het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic #17493420

    mijn A commodore LEEFT:jerry

    dit is wat ik gedaan heb,ik wilde ook geen bult op de kap.
    maar het luchtfilter bedekt wel de hele carburateur.




    In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470777

    met een luchtfilter die over de carb heen gaat en een laag filter kan het goed.
    het past bij mij ook!
    ik heb wel een kleine aanpassing aan de binnenkant van de motorkap:hmmz

    In reactie op: Vraagje omtrent XK-41-DT maximum te trekken massa. #17603940

    ik had een witte senator 30E van 83 met een lockup 3 bakautomaat.
    die mocht 1900 kg trekken.
    het was idd een ander model trekhaak als de brink uitvoering.
    ik heb 7 senator’s gehad, en die andere 6 mochten allemaal maar 1700kg trekken.

    In reactie op: Originele bandenmaat #17595542

    origineel gepost door deziggy
    origineel 13 duim toch een C rekord ?

    yep

    In reactie op: het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic #17493401

    mijn commodore coupe in afbouw fase.

    79-40-US bj: 1971
    nieuwe kleur groen.
    5.7 liter V8 TH700r4 automaat met overdrive.




    meer foto’s als hij klaar is.

    In reactie op: Vraag #17574252

    origineel gepost door motorviktor
    Tjeez

    Dank voor alle reacties… kan ik zeker wat mee! Heb inderdaad ook over een zescilinder zitten denken, maar is misschien een dummy-vraag: trekt de rest van de wagen dat wel? Assen, constructie, en zo… Het zou wel het dikst zijn natuurlijk.

    Groet Viktor

    het hoef niet perse omgebouwd te worden voor een 6 cil.
    zou wel mooi zijn.
    meschien toch even op het bigopels forum kijken;) daar zit iets meer ervaring!
    je pijl moet zeker omgezet worden en je olieaanzuigbuis ivm de carterpan moet omgezet worden als je een nieuwer type motor monteerd

    ps: er is ook nog een rekord C/commodore A forum!

    In reactie op: het grote senator A topic #17493272

    he onze oude senator,mooi dat hij nog rijd.
    ik wilde het middenstuk onder de deuren ook nog zilvergrijs maken maar is er niet meer van gekomen.

    In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470767

    staat wel mooi hoor

    he melvin gaat wel snel he ;)
    ik moet alles alleen doen :(

    In reactie op: show hier je big opel #17345297

    ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk.
    en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort.

    In reactie op: show hier je big opel #17345295

    nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden.

    A2 is toch veeel mooier

    vanaf 1 januari geld de eerstvolgende keuring is 2 jaar geldig.
    voor auto’s van 30 jaar en ouder elke brandstof!!!
    in 2011 word er geevalueerd of er nog gewijzigd moet worden.

    eens in de 2 jaar:vertag

    In reactie op: LPG inbouw kosten en keuring #17379507

    de zuinigheid zit altijd onder je rechter voet.
    je zet toch ook geen carb van een 1.6 op een 2.0 om te bezuinigen?

    In reactie op: LPG inbouw kosten en keuring #17379504

    1500 ingebouwd met impco instalatie is niet slecht!!

    impco levert meer gas voor de grote V8 motoren dus beter !
    mijn oom heeft in een diplomat V8 een omvl voldoet wel voor normaal rijden maar als er vermogen gevraagd word is het minder.

    In reactie op: LPG inbouw kosten en keuring #17379500

    als je zelf instaleerd kost zo’n instalatie 1000 tot 1500 euroafhankelijk van de gebruikte onderdelen.
    de rdw keuring kost 55 euro
    je kunt het ook in laten bouwen door een lpg inbouw station dan ben je vanaf 1500 euro kwijt met lpg op kenteken

    In reactie op: spruitstuk inwikkelen met uitlaatband #17368517

    het heeft vele voor delen zoals al gemeld hoe heter de gassen hoe beter de doorstroming en dus betere afvoer wat resulteerd in een vermogens toename van maarliefst 1%.
    de warmte beperking onder de kap en daardoor een iets koelere inlaatlucht die dus daardoor iets meer zuurstof bevat wat ook weer beter is voor het vermogen.
    maar er is voor sommige uitlaatspruitstukken ook een nadeel.
    vooral dunne uitlaatspruitstukken kunnen daardoor te heet worden en van binnen weg smelten let daar dus ook op.
    ik gebruik het vooral om de warmte onder de kap te verminderen.

    In reactie op: show hier je big opel #17345229

    in renswoude zeker:D

    In reactie op: show hier je big opel #17345201

    ze zijn gemaakt tot 1983

    In reactie op: show hier je big opel #17345123

    de A1 uitvoering ken ik wel komt regelmatig op meeting van de big opel club.
    herkenbaar aan de wolfrace velgen.

    In reactie op: show hier je big opel #17345121

    dit zijn mijn big opels.




    en de commodore GS V8 coupe.

23 berichten aan het bekijken - 326 tot 348 (van in totaal 348)