Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en digiteller van een rekord zou ik niet nemen dan klopt je toerenteller niet.
heb ik wel voor je, maar de koppeling is voor een getrag 4 of 5 bak met 10 spiebanen!
ja prachtig zo iets.
ik heb zelf ook nog een 2 deurs GS gevonden.8 augustus 2010 om 17:31 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684210die sier dingetjes zijn ontluchtings roosters voor je interieur,dus niet echt voor de sier.
de slang die eraan zit is idd om het water wat erin komt af te voeren.
die slang zit normaal in de achterste holle ruimtes en het water loop dan via de afwateringsgatjes weg,maar die gaan verstoppen en de rottigheid begint.
het beste is om een buisje van de juiste diameter door de bodem te maken en daar je slang op aansluiten.
ga zo door :thumbupvoor heb ik alles orgineel.
dat van een E kadett past voor ook niet,totaal verschillend systeem.
ik zou gewoon de maximale uitslag meten van wat de veren mogen hebben,en dan naar de sloop kijken wat er zoal in de buurt komt.1 augustus 2010 om 20:52 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684204weer een rekord C gered:thumbup
goed bezig en knap werk:kewlpicswij hadden met jou senator nooit problemen met tanken:hmmz
ik heb alleen een keer de motor moeten vervangen van die senator:D
origineel gepost door Ali V
origineel gepost door HAICO
caravan 3 deurs E1 tot 82 26652 stukscaravan 3 deurs E2 vanaf 82 5187 stuks
Haico, super bedankt:wors
Heb ik dus net de verkeerde.:cry Moet maar eens op zoek naar een E2.
Waar heb je die gegevens vandaan als ik vragen mag.
Maar evenwel, de Rekord wordt vast wel weer een plaatje.
de gegevens heb ik uit een rekord/commodore boek die helaas niet meer te koop is.
daarin staat alles over de rekord/commodore van alle bouwjaren.
het is niet het boek van HEEL,die is nog wel te verkrijgen.caravan 3 deurs E1 tot 82 26652 stuks
caravan 3 deurs E2 vanaf 82 5187 stuks
grote sub kist heb ik dus ook.
K = kapitan A= admiral en D=diplomatvoor kun je ook gas dempers van een K,A,D nemen die heb ik ook op mijn commodore A.
en achter heb ik E kadett dempers met hulpveren dat is heel stug.
origineel gepost door bettus accu
dat is ook wel interessant.:thumbupik heb een 5,7 in men commodore A:D
jij ook :o
ik ook :P
voor mij is ook een setje onderweg,maar ik wacht er inmiddels al weken op.
toen kreeg ik een mailtje dat de leverancier ze niet kan leveren omdat ze geen sjabloon hebben van een A commodore.
toen terug gebeld en even duidelijk moeten maken dat het dezelfde zijn als een C rekord die wel op hun site stonden.
en nu weer 2 weken afwachten.ik heb er ook nog wel een liggen 007 met 7 polige stekker, maar die wilde GSE hebben:hmmz
zijn het massieve schijven ?
dan zijn ze waarschijnlijk hetzelfde als de A en B commodore.
maar dat weet ik niet zeker.
er zal op het bigopels forum best wel iemand zijn die het wel weet,maar dat forum is op dit moment weer buiten gebruik:swearidd een mooie monza ron :thumbup
mijn foto’s staan op het bigopels forum;)
12 mei 2010 om 21:54 In reactie op: Vraag: onderhouds en reparatie boek/sleutel opel rekord C #17667566dank u,jij heb ook zeer mooi werk geleverd met de monza,zeker met de kleur:thumbup
origineel gepost door boyanka
:cool:dat is mmoi als het de originele 5.4 is, kan je makkelijk een hoop meer vermogen mee uithalen dan de 5.7je zegt het verkeerd.
het staandaard 5.4 blok heeft meer vermogen dan een staandaard 5.7.maar als je er meer vermogen uit wil HALEN kun je beter een 5.7 hebben.
meer cilinder inhoud.C commodore 25E ook goed?
wij zijn er ook bij , maar nog niet met de V8.
9 mei 2010 om 17:32 In reactie op: Vraag: onderhouds en reparatie boek/sleutel opel rekord C #17667564ja ,heeft michel gse gefilmd.
8 mei 2010 om 22:35 In reactie op: Vraag: onderhouds en reparatie boek/sleutel opel rekord C #17667562origineel gepost door MonzaRon
:kewlpicsbtw: klik die linker ook ff opnieuw :wub :thumbup
als hij af is zal ik er meerdere foto’s van maaken:agent
dan moet je toch ergens anders zoeken.
zo’n kasje zit bij elke raammotor en diend voor beveiliging (klemmen) en sluiten bij centrale vergrendeling.er zit een regelkasje bij de raammotor,is die nog wel ok?
daar kun je niet veel aan doen,zitten ook geen stekkers aan.ik dacht dat de opel combo dezelfde achterremcilinders heeft als de commodore A-B en C.:hmmz
en die zijn een stuk goedkoper;) -
AuteurBerichten