Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
deur contacten zijn grijs en verschillende verlichte funkties zoals de licht schakelaar;)
grijs is 12v op contact voor verlichting
dashboard verlichting is grijs/groen.
bigopels forum ;)
PS: de 3.15 alleen icm de 3 gang automaat met LOCKUP.
d’r zit ook geen kabel op of aan alleen de drie stoomdraden vanaf de impulsgever op je bak!
het zal echt wel in de mechanische overbreging in het tellerhuis liggen zoals GSE al gemeld heeft,dat komt vaker voor.doet de snelheids meter het wel dan ?
zoja moet de analoge teller ook werken anders zit het in het cockpitje zelf.
weet je zeker dat dit geen senator proto is?
daar zijn er een paar van gemaakt kopleet met onafhangkelijke wielophanging achter.
en hadden ook zo’n uitgebouwde achterklep.:hmmzde commodore van mij is 40 jaar en word lekker warm !
zelfs met een lpg instalatie:Pwerk idd wel beter als al de senator’s en monza’s die ik heb gehad.:hmmz
met doorspoellen heb ik ook al 2 x succes gehad.
als hij dan moeilijk door stroomt,even de andere richting spuiten en dan om en om tot hij los komt.
lukt het dan nog niet, moet je de kachel radiator idd vervangen.dat zal het zijn,ik kan de hele week s’avonds en het hele weekeind en nog een gasheater in de garage:sleeping
en nog niets klaar :hmmz
toch maar eens wat doorwerken danals ik jou zo zie krijg ik er al zin in:D
maar eerst de andere projekten afmaken,de commodore V8 is bijna klaar:jerry
mooi werk,dit ga ik ook nog een keer doen.
is het chassis wel breed genoeg voor een V8 ?
ik vind het wel nep zo met 4 wielbouten:hmmz
senator grotere remmen dan de monza ?
wat zijn dat voor remmen dan ?
klopt jij heb ook nog die kleine fittingen T5 dacht ik.
van de A2 zijn twee x T10.
gordelplicht vanaf 1-1-1971 dacht ik:hmmz
wel leuk zo’n firenza!
lindeholt ? vandaar die rare huisnummers ;)
het zijn er MAAR twee:hmmz
blok is er nu uit dus zal van de week ff topicje openen in verbouwingen.
gr. tonny [/quote]
ik kijk er naar uit :thumbup
vanaf 81 altijd een 3.45
dus de voyage en de 25E hebben 3.45.
dat dacht ik ook, ik heb er toen 50€ per stuk voor betaald.
vond ik ook veel.
als het goed is heb ik nog een setje liggen,maar die hou ik als reserve:Porigineel gepost door kywieman
Ik heb hem bij Opel4ever weg.
maar inderdaad niet te betalen.
Dit is ook allen het geval bij een Commodore C.en A en B commodore !!
100€ per stuk of per 2 ??
hou je de injektie of bouw je hem om naar carb?
met een 3 bak automaat heb je wel veel toeren op de snelweg bij 120 kmh!
ik zou een TH700r4 bak met overdrive zoeken of een langere overbrenging in je achteras monteren.in welke opel ? en welke V8 ?:kewlpics
GSE in het blauw ?
ik denk eerder dat het zilvergrijs is:hmmz
origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door bettus accu
voor zoiets maak ik wel ruimte…:o:o:o:o:Dneu, super mooi spul, daar niet van, :wub
maar voor dit sluit ik me volledig achter user GSE aan,
zeldzaam spulletje, hopen en bidden dat het goed en probleemloos vooruit blijft gaan,
want dan ken het nog een ‘hopeloze hobby’ worden:D :)daar sluit ik me ook bij aan !!
ik heb ook een V8:jerry
digitaal klokje is al vanaf 81 geintroduceerd gelijk met het nieuwe dashbord.
klok met wijzers vanaf de A2 !!
vanaf 81 heb je ook de econoom meter tot het A2 model;) -
AuteurBerichten