Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door freek corsa
Ik heb gestemdWat heb je gestemd dan? :P
Dan zal je lampje waarschijnlijk gewoon kapot zijn.
Gefeliciteerd man :D
Meestal is dit inderdaad te verhelpen door de kabel een beetje te stellen.
Ik vind het wel een goed idee. Velen van ons hebben een 2e auto die geen opel is, of je bent bezig voor iemand die een ander merk rijdt.
origineel gepost door c18xe
Ben der al uit dankzei raymondking:Hoe zat het nou dan? Kan handig zijn voor anderen die er ooit mee komen te zitten en de search gebruiken.
Voor mijn oude nissan sunny uit 87 konden ze ook gewoon aan de hand van het chassis nummer en vertoon van kentekenbewijs gewoon een nieuwe sleutel maken. Weet niet of dat ook bij opel kan.
Wegmieteren voordat hij straks tijdens het rijden scheurt en dwars door je harses gaat
Net gedownload, zometeen even proberen :)
net even gespeeld, alle races in de small classe gehaald. Wat een waardeloos spel is dit joh, besturing voelt echte waardeloos, als je tijdens het rechtdoor gaan iets te scherp stuurt ben je het hele stuk aan het corrigeren waarbij de auto op vreemde wijze haarscherp kan sturen met 150 km/u terwijl dat in bochten juist helemaal niet gaat.
Als je wat moeite hebt met 1e eindigen: beuk helemaal in het begin iedereen even de berm in en ze halen je nooit meer in…
Waarom kost een astra meer dan het dubbele van de saab 93 die volgens het spel nog beter zou moeten zijn ook?Van een wilekeurige andere corsa b?
origineel gepost door ajn0
origineel gepost door Hacula
Die van een TDS niet, die heeft een andere vertanding. Je kunt de startmotors pakken van elke corsa/combo b diesel.Hmmz oke..
Net even de startmotor doorgemeten en krijg 0,0..
denk dat die na de kl*te is..Morgen maar even nieuwe halen van de sloop..
Gr. Arjan
Ik weet niet of je nog een startmotor had liggen van een TDS? Je kunt namelijk ook gewoon proberen dat tandwiel over te zetten, verder zijn ze identiek namelijk.
Die van een TDS niet, die heeft een andere vertanding. Je kunt de startmotors pakken van elke corsa/combo b diesel.
Krijg je hem nog wel aan met startkabels? Dan waarschijnlijk de accu.
Zo niet, heb je al gekeken of je hem kunt aanduwen (neem gerust 2 man mee om te duwen, anders gaat het je niet lukken)? Wel op contact zetten anders gaat het magneetklepje van je pomp niet open, dan kun je duwen wat je wilt. Dan is het waarschijnlijk je startmotor.origineel gepost door custom
@ Hacula… LOD uit Etten Leur heeft een matzwarte A Corsa met 2 liter..Heeftie zwarte haren tot ongeveer zijn schouders/kin? Voor zover ik het onthouden heb :P
Donderdagnacht ergens op de snelweg in de buurt van rosendaal: Zwarte a corsa, ik heb een stukje achter jou gereden. Toen jij uitvoegde ben ik naast je gaan rijden en mijn duim opgestoken, deze werd met een duim en brede glimlach beantwoord waarna je volgas ervandoor ging. Aan de snelheid en geluid te horen waarschijnlijk een 2 liter.
Kenteken SZ-41-**Gefeliciteerd :D
Het blok uit de mijne zit nu rond de 355.000 :)
In dit topic is een hele duidelijke guide gemaakt, als je het niet snapt moet je het maar even vragen ;)
http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/251241-isuzu-engine-astra-mk3.htmlAppeltje-eitje haha, turbodruk een beetje omhoog , wit ringetje uit brandstofpomp halen en de brandstofhoeveelheid ietsje opschroeven, zie mijn topic maar voor het resultaat.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=100862&page=4Accu loskoppelen voordat je eraan begint is wel een handige. Verder is het gewoon goed kijken, kabels losmaken en daarna de bouten eruit. Omgekeerde volgorde er weer in. Zou niet al te moeilijk moeten zijn, maar heb nog nooit aan een C gesleuteld.
Lijkt me dus goedkoper om meteen voor een C20LET te gaan? Genoeg over te vinden, is er voor gemaakt dus minder kans op brokken en nog meer vermogen ook.
origineel gepost door Arjan Kuijper
Originally posted by Arjan Kuijper
Je kunt beter voor een Girling setje gaan of een OPC set. Het bestaande remsysteem is gewoon onder de maat, ik hield het na een jaar ook al voor gezien met de originele turbo remmen.Met deze tekst wil ik dus zeggen dat zowel de Turbo als de V6 remmen (identiek, zowel de 284mm als de 288mm remmen) NIET voldoen in mijn ogen.
Ik geef als goed alternatief aan dat je beter een Girling set of OPC set kan monteren (298mm of 308mm). Deze remmen zijn groter, beter.
Ik lees nergens dat Turbo anders is dan V6 en ik lees ook nergens dat Girling gelijk is aan de Turbo…
Wat Hacula zegt is idd gewoon onzin.Waarom is wat ik zeg nou weer onzin? Hij zegt dat zijn set uit elkaar valt van ellende, ik geef alleen aan dat een ‘niet-uit-elkaar-vallend-van-ellende-turbo-remmen-set’ niet erg duur is en voor de meesten goed genoeg is. Wist ik veel dat hij al een turbo set had. Genoeg die met de 2 liter remmerij rijden op hun calibra.
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Fearless
niet meer als 1 stadslicht per kant was het altijd, maar ik weet niet of ze dit als 1 tellen.Dan zou iedere fiat stilo afgekeurd moeten worden.
die hebben standaard 2 uit elkaar geplaatste stadslicht lampjes per kant.
2 angel ringen keuren ze ook goed.
Willem
Dat zouden ze eigenlijk ook moeten doen, maar om de een of andere reden is dat geen probleem als het af fabriek zo is. Net als bij de bmw’s met dubbele ringen.
Dan zou ik lekker gewoon weer voor een turbo setje gaan, die worden hier regelmatig aangeboden en dan weet je zeker dat alles goed past en werkt.
Was vandaag van plan de verstuivers te testen, kom ik erachter dat mijn inlaatspruitstuk los moet daarvoor, en ik de pakking nog thuis had liggen. Conclusie: nog steeds niks opgeschoten en het schokken is nu met de kou een stuk heftiger en onvoorspelbaarder. Wordt er een beetje moe van :P
-
AuteurBerichten