Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Morgen maar eens even bekijken dit bakkie :)
Gaaf man :D
Ben niet helemaal fan van de voorbumper, maar ben al blij dat het witte gaas weg is. Verder een erg mooie auto! :thumbup
Wat zit er voor motor onder de kap trouwens?Spiraalsymbool als
?Dat is het voorgloeien van de gloeispiraaltjes. Eerst contact maken tot het lampje uit gaat (moet niet langer duren dan 3 seconden) en dan pas starten.
Hebbehebbehebbe :D
Haha goed bezig! Fijne vakantie!
Komt er veel witte rook uit de uitlaat?
Had ik met mijn vorige bak ook, dat hij wat ratelde wat ophield bij het intrappen van de koppeling.
Uiteindelijk een lager uit de bak eruit en een vastgenaaide versnellingsbak tot gevolg.origineel gepost door stefan140
nah..denk je dat? Heb nu motor gevonden met 127.000 km op de teller voor € 1500,- incl. bezorging met inruil oude motor. Arbeidsloon + kleine onderdelen +/- € 1000,-, zou ik toch voor max € 2500,- klaar moeten zijn toch?Probeer wel een vaste prijs af te spreken, niet dat ze straks met 1000 euro extra uurloon aankomen.
origineel gepost door sw_reijnders
slepen zal wel lukken, versnellingsbak in z’n vrij en rijden maar.
de motor zit vast . . . niet de bak.En dan tijdens het slepen de koppeling in zijn 2 op laten komen waardoor de motor ook moet gaan draaien. Zo heb ik mijn auto ook wel eens aangesleept die na montage van andere kop gewoon niet wilde starten. Ik geloof dat het aanslepen niet werkt bij de moderne diesels, maar hiermee kun je wel kijken of de krukas in beweging komt.
Is het nog een mogelijkheid om hem te proberen aan te slepen, of zeg ik iets geks?
Remolie in je inlaat spuiten, hoe moet ik dat voor me zien?
In 15 inch is het grootste plug and play volgens mij calibra turbo, en dat wil ook niet altijd passen.
Ik weet niet hoe je setup nu in elkaar zit, maar als je de speakers op een versterker zet via de rca uitgangen krijg je geen geluid meer uit je parrot ;) Ik dacht ik laat het even weten :)
Ik tank altijd bij de shell hier in de buurt, waarbij ik voor mezelf hanteer dat zolang de v-power diesel goedkoper is dan een euro ik voor v-power ga, anders gewoon voor de normale diesel. Autorijden is al duur genoeg en hij rijdt er geen kilometer meer of minder van.
Dan weet ik het ook niet meer :P
Behalve de trommel schoonmaken kan ik niks meer verzinnen. Misschien een mooi excuus om voor schijven achter te gaan? ;)Vreemd, want als je hem goed strak afsteld kun je je handrem niet eens helemaal naar boven trekken omdat hij dan al kan blokkeren. Weet je zeker dat hij goed afgesteld staat?
Nieuwe remschoenen monteren? Werkte bij mij prima in ieder geval.
Bij de laatste 3 koppen die ik in mijn handen heb gehad die op mijn auto hebben gezeten was het bij alledrie wel nodig om te stellen. Je zou kunnen kijken bij een VOD of je gereedschap mag lenen? Klinkt misschien raar maar heb laatst ook gereedschap geleend voor remleidingen bij een opel garage (geen dealer). Doosje merci erbij gedaan toen ik het terugbracht en de man was ook weer gelukkig.
Gisteravond op de kennedylaan in eindhoven een zilvergrijze e-kadett cabrio, gecleande achterklep en chrome achterlichten met 2 dames erin. Iemand van hier?
Tijdje terug een zwarte corsa b, booskijkers, dikke bumper, zilveren ruitenwissers, een xXx tribal op de voorruit (onderzijde, niet waar meestal de raamband zit) met kenteken 98-JR-** gespot op een parkeerplaats bij het Flight Forum in Eindhoven.
Hoi Timo, welkom hier! Er zijn maar een beperkt aantal radio’s, waarvoor je ook nog eens een speciale adapter moet kopen zodat je het schermpje moet gebruiken. Je kunt beter gewoon de truuk toepassen dat altijd de datum erin blijft staan, scheelt een hoop geld en op je radio staat dezelfde informatie.
Zoals het nu klinkt hebben ze je goed genaaid. Stationair niet goed lopen komt waarschijnlijk doordat de pomptiming gewoon niet goed staat. Lijkt me sterk dat alledrie die dingen tegelijk kapot gaan. Waarschijnlijk is de vervangingspomp niet goed, of niet goed afgesteld.
origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Hacula
Ik zou als tijdelijke tussenoplossing even een opvangbak maken voor de olie die uit de carterventilatie komt.
Zoiets als dit maar dan een beunoplossing met een fles cola en ducktape :P
wordt een beetje warm onder de kap voor een cola fles en ducktape hoor ;)
Blikje cola dan, vooruit :P
Ik zou als tijdelijke tussenoplossing even een opvangbak maken voor de olie die uit de carterventilatie komt.
Zoiets als dit maar dan een beunoplossing met een fles cola en ducktape :P

-
AuteurBerichten