Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hogedruk pomp stuk. En met beetje pech ook injectoren verstopt en druksensor als je er lang mee doorrijd.
Tank geen e10 want dan is de pomp bij vervangen ook zo weer stuk.
Prijs is prima, zou je nog zeker wel wat kilometers mee moeten kunnen rijden.
Verkijk je er niet op, onderhoud kost geld.
Koppakking kun je niet zien met het blote oog. Jij bedoelt waarschijnlijk de klepdeksel pakking. Grote kans dat die het opslurpt. Zal die ook wel soms wat lastiger starten.
Zeker, dan wordt dat zelfs op den duur erger.
Meestal versleten zuigerveren.
Van de sloop of dergelijke maar nieuw nergens meer te vinden.
Dan is je accu te ver leeg.
Even de pookhoes loshalen en kijken of daar alles nog op zojn plek zit. Anders boven op de bak schakelmeganiek controleren. Klinkt alsof een kabel los of gebroken is of het pookmeganiek defekt.
<p style=”text-align: left;”>Auto niet gechipt of dergelijke? Anders waarschijnlijk wastegate vast. Of actuator ervan stuk.</p>
<p style=”text-align: left;”>De ketting van geen enkel modern automerk is nog onderhoudsvrij. Ongeveer om nabij de 100.000km spanner en of ketting vervangen. Veel korte ritten en beperkt onderhoud versnelt slijtage.</p>
Roesten van de motorkap, gat in de 4e zuiger door te arm mengsel.
Op Amazon bestellen heb je m morgen in huis.
Alle bakken achter een x25xe passen. Ik zou enkel degene waar nein achter staat overslaan. Deze heeft geen neutraal stand. Die van de c25xe passen ook. Letop dan wel baksteun overzetten van je huidige bak.
Past zolang die ook van v6 afkomt. Z22se bak past niet.
Komt er geen drap in het blok? Hebben ze uitlaatgassnuffeltest gedaan? Warmtewisselaar nog ok? Juiste Sensor?
Mag hopen als ze een revisie hebben gedaan dat de kop er ook is af geweest en er een nieuwe koppakking is gemonteerd?Sonde van je geld, werkt niet.
Als je ellende wil kopen koop dan een z18xer op lpg. Ofwel maakt geen klote uit. Deze is niet geschikt voor LPG in welke vorm dan ook.
De z18xe is prima geschikt voor lpg, maar vind je enkele in de wat oudere modellen en heeft 125pk.
Toplagers nog goed van de veerpoten?
<p style=”text-align: left;”>
</p>
Dat waren deze.
De accu hoeft niet ingeleerd, enkel komt het regelmatig voor als een Corsa D lang zonder spanning staat dat de startonderbreker daarna niet juist functioneert omdat het memory in de teller is gewist na een langdurige stroomonderbreking. (en dus opnieuw geprogrammeerd moet worden).
De C1 Modellen waren vaak ver voorbereid bij de C2 is dit vaak niet zo. Zeker bij het laatste jaar dat ze van de band rolde is er flink bezuinigd. En zijn de meeste GTS niet eens met GTS achterbumper geleverd.
Orginele speedlines eronder: https://www.facebook.com/marketplace/item/3361278434140440/
of deze: https://www.facebook.com/marketplace/item/145427051740978/
Alles Demonteren denk ik om nabij de 140 euro, vlakken 50 euro, nieuwe koppakking en overige delen ook 100 euro. Montage en klein materiaal (olie, koelvloeistof, enz) 240 euro. Dus verwacht een bedrag tussen de 500 en 900 euro.
Dynamo en Accu zijn afhankelijk van het uitrustingspakket op de auto. Dus accu vervangen door een model wat in de buurt komt van dezelfde Ah als origineel
15 februari 2023 om 07:30 In reactie op: Insignia 1.6 Turbo accu lampje (accu, dynamo, spanningsregelaar nieuw) #18511250Je hebt denk ik ergens slechte massa of gewoon een defecte nieuwe dynamo / spanningsregelaar. Spanning hoort 14.4 volt te zijn met goede accu en dynamo met draaiende motor.
-
AuteurBerichten