Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Robert, het plaatsen van het blok is simpel, hiervoor kun je het beste een orginele versnellingsbak van een g gebruiken dan hoef je enkel een motorsteun van een x20 motor uit een g te hebben om hem passend te maken. Dit is enkel mogekijk als het een blok met het nieuwe type distributie is, anderd moet je dit ook aanpassen. Standaard zijn ze 150 pk, maximum zul je er 300 uit kunnen krijgen, maar vergt wat aanpassingen. Emissie eisen zullen niet echt een probleem worden.
13 januari 2011 om 10:11 In reactie op: Motor viel gisteren plots uit (geen dashboardlampjes meer en #17795649Ik heb dit zelf ook eens gehad met een astra, Toen bleek de stekker, waar de interieurboom vast zit aan de motorboom niet helemaal goed contact te maken. Bij mij werkte er niets meer enkel startmotor, maaromdat die geen startonderbreker had starte deze ook.
Vermoed dat je het daar ergens moet gaan zoeken.
Nou ja, is wel handig anders word alles nat, maar ik zou als je het aftapt er niet terug in gooien maar er ook meteen nieuwe koelvloeistof in gooien.
Aftapkraantje zit links onderaan de radiateur, wanneer je voor de auto staat.
Vandaag een op-com besteld ben benieuwd!
Lang aan moeten houden voor starten zou kunnen betekenen dat de krukassensor niet goed is? Gaan er ook lampjes branden?
Welkom
Welkom!
Andere zullen wel meer verdiennen, of leasbak hebben en hebben geen idee wat alles kost.
Heb zelf laatst ook iemand achterop gehad. Het was glad, vroeg die ook nog waarom rijd jezo langzaam…Tsss.Sommige begrijpen het echt niet of het intereseert ze niks.
Hopen dat het weer goed komt Success met herstel!
12 januari 2011 om 22:04 In reactie op: Veel toeren weinig vooruit vanaf 2e versnelling HELP #17792756Mooi dat het opgelost wordt! Success
Gewoon vervangen als je kunt, vraagje is jou auto extreem verlaagd? Komt namelijk wel eens voor bij extreme verlaging dat ze krom gaan, maar dan zou de auto ook niet meer moeten sporen.
Even in H-base gespiekt, en er zijn wel degelijk twee delen, een primair en secundair deel. Maar ik neem aan dat je het deel van de primaire kabel naar de remklauwen gaat vervangen?
Als je voor de auto staat aan de linkerzeide van het blok. Waar de slang naar de radiateur gaat zeg maar.
Drie boutjes loosdraaien en je kunt hem eruit halen.:wtf Die banner…..:wors
Als je voor de auto staat aan de linkerzeide van het spruitstuk. De drie boutjes losdraaien, en dan thermostaat eruit en nieuwe erin.
Welk deel van de handremkabel ga je vervangen of de gehele kabel?
Stelt niet zoveel voor brug is wel gemakkelijk, je kunt er nameiljk niet gemakklijk bij, zit achter het hitteschild onder de auto bij de middendemper vast dus mischien moet je je middendemper even losmaken uit de rubbers.Voel eens aan de slangen die naar de radiator in de auto gaan? Worden deze warm / heet?
Als je thermostaat open blijft staan zal dit geen motorschade opleveren, maar wel het probleem dat het niet snel warm word.Om wat voor verlangingsset gaat het?
Waarshijnlijk kan het niet, maar meer info over de verlangingsset zou welkom zijn.
Dan is het makkelijker te bepalen of je er wat van kan overzetten.Ron.
Welkom hier!
Welkom!
Ik zal vanavond in TIS kijken wat ik voor je kan vinden.
Je zal er geen problemen mee krijgen waarschijnlijk al 10 jaar zo.
Ron.
Zelf vorig jaar ook gehad, zelfs met projectorlampen voor xenon, snel voor de keuring de orginele lampunits terug gezet. En toen gekeken waar het aan lag garagist zij dat de lenzen niet goed waren, maar uiteindelijk lag het aan de xenon lampen, die vervangen en nu is het lichtbeeld perfect.
Zelf zie ik nu ook verschil in lichtopbrengst.
Helaas het is niet de enige groene manta in nederland.
[youtube]47pCO1jwpfw[/youtube]
Deze heeft een sprong over een tent gemaakt. Was sonde van de manta.
Zoals Willem zegt is dit volkomen normaal, je kunt hier weinig aan doen, zelf heb ik hiervoor wel een soort van oplossing ofja het is niet weg maar maakt wel verschil, ik had voorheen een 70 ampere dynamo als dat het geval is zou je hem kunnen vervangen door een 120 ampere dynamo dit scheelt aanzienlijk in dimmen wat je ziet.
De Eerste kat is eigenlijk enkel voor het starten van de auto om tijdens het starten minder uitstoot te produceren. Wanneer de motor goed loopt is de eerste eigenlijk niet meer nodig dus in prinsiepe is die niet noodzakelijk.
-
AuteurBerichten