Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Controleer je brandstofdruk / Pomp. Bougies. En even uitlezen voor foutcodes.
Robert verhaal lijkt me erg betrouwbaar, 10000km in 4 jaar als je bezig bent geweest met de body van je wagen dan zal het wel goed zijn. Zeker weten doe je nooit.
Inderdaad, voor degene die willen hier een how to klik hier
Voor ECC moet je bedieningsgedeelde plus kachelhuis vervangen en wat draden en stekkers solderen. Eventueel nog een zonnesensor monteren.
als je bedoeld Electric Climate Control dan is dat inderdaaad moglelijk.
Als je ESP bedoelt is dit ook mogeljik. Heb beide uitgevoerd en werkend!
Ja die 600 pk van dbilas moet 500 zijn uit een corsa opc blokje…
Idd. niet opgeven als het moeilijk is wat is er nu echt onmogelijk? Alles kan alleen heeft vaak tijd nodig!
Dbilas krijt het voor elkaar om 600 PK uit een 1.6 turbo te krijgen, dus ja wat is maximum eruit te halen is erg moeilijk is afhankelijk van wat er allemaal wordt aangepast.
Maar 200PK met andere nokken, zuigers, drijfstangen, enz is wel mogelijk, eventueel ombouwen naar turbo zul je wel tot de 280 moeten kunnen.
Alles kan zo overgezet worden, als je zelfde pk’s en karakter van de motor wil behouden moet je ook de nokkenassen overzetten.
dat is hem inderdaad die je zelf hebt gevonden.
Volgensmij.. veel mensen plaatsen opel luchtfilter,
Hierdoor kan de motor meer lucht aan voor meer lucht heb je ook meer brandstof nodig voor betere verbranding, dus andere injectoren, meer benzinedruk. Hierdoor krijg je een rijk mengsel en dus goede verbranding.
Hier kun je een losse thermostaat zonder huis kopen.
http://www.opel-tuning.nl/?View=page&part_id=333009&hid=&lhid=&lvid=
Voor een vectra B x20xev heb ik nog een kat liggen, heb ik ertussenuit geslepen en een katvervanger geplaatst.
Ik heb nog een cat van een z16xe liggen is wel gebruikt maar nog goed
Even de kap erafhalen is wel makkelijk dan kun je ook zien waar je hem in moet klikken.
In een Astra G met Z22Se zou die gemakelijk moeten kunnenw orden omgebouwd omdat de steunen en kabelboom grotedeels kan worden gebruikt.
In een corsa moet je naar een vrij programeerbaar systeem en zelf gemaakte steunen.
Gewoon de High input gebruiken, of een high low converter aanschaffen
Zorg dat als je hem inbouwd en wil omkeuren dat je hem netjes opbouwt en schoonmaakt, zorg ook dat je een kopie van een kenteken of vrijwaringsbewijs hebt waar het blok uit komt.
De versnellingsbak zal niet 123 passen hiervoor zul je zelf steuenen moeten maken of ze moeten kopen bij m-tech.
Met andere injectoren, drukregelaar, bougies, en vrijprogrameerbare ecu zou je al snel meer kunnen behalen
Volgensmij staat er zelfs een gsi tekoop op het forum.
Steunen kun je van de latere corsa c met 1.8 motor gebruiken en die zouden moeten passen.
De corsa C tot 2004 heeft bij mijn weten geen canbus de corsa D wel en de corsa C van 2004 tot 2006 ook, Dus je zult in veel gevallen wel het hele canbussysteem moeten aanpassen om het werkent te krijgen in een corsa C of een kabelboom van een ander motorblok aanpassen en dan aansturen met een universeel aanstuurapparaat.
Dus het is mogelijk maar vergt vrij veel werk, mischien dat je eventueel de boom van een z20let kunt aanpassen, maar de motoren verschillen behoorlijk.
Voor de orginele xenon units moet je andere stekkers aan je kabelboom solderen. Heb je een gm partnummer dan zoek ik even uit hoe je ze moet aansluiten.
Robert ik zou voor de c20xe gaan is beter dan de xev en deze reviseren dan is hij zo goed als nieuw
-
AuteurBerichten