Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1868129&tid=142653&author=KRSA2000]Je zou toch iets moeten maken waar dit allemaal op gemonteerd wordt. De corsa b heeft standaard trommels achter.
M-Tech heeft alle benodigheden om de boel om te bouwen, maar als je een beetje handig bent kun je de beugels zelf maken en lassen. Spaart je een hoop geld.
(op eBay zijn er ook een aantal verkopers die je kunnen helpen)[/rquote]
Astra G heeft op sommige type ook trommels, deze kun je gewoon demonteren en dan kun je gewoon een wielnaaf monteren. zitten vast met 4 bouten, net zoals de wielnaaf.
volgensmij kun je gewoon schijven, wielnaaf, klauwen en beugel van een astra g met 1.7 diesel bestellen en monteren. zijn shijven van 240 mm standaard geleverd onder de astra g, steek 4×100 zit enkel onder de diesel.
x16xe zou er volgensmij zo in gehangen moeten kunnen worden. Eventueel, ook een x18xe1.
Wil je wat anders dan kom je bij bigblock motoren en moet je ook je subfame aanpassen.Dan kun je de x18xe, c18xe, c20xe, c20let, z20let, x20xev, x20xer of x22xe erin bouwen.
[rquote=1867651&tid=119116&author=biancaatje]
mag ik ook eens dromen :P wij vrouwen moeten al lief leuk goeie kokkin soms politieagent en ook nog een goeie minnares zijn ……..:D[/rquote]Mmm jah dromen moet he, wij dromen graag mee…
Goede kokkin??? politieagent? En een goede minnares??
Mmm als je nu de laatste vervult dan komt de rest vanzelf wel goed.. :D
13 februari 2011 om 18:24 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815082VOor de diagnose is er een bruin/gele en een bruin/witte draad schijnbaar, maar kan ik deze aan de orginele uitleesstekker van een astra g monteren?
Ik denk dat je met een 1.6 8v ook wel leuke setup kunt bouwen met compressor er op om er veel meer pk’s uit te krijgen. en dan blijft het denk ik nog een betrouwbaar blokje ook.
Ikzel erger me ook aanallerlij rammelingen in de astra g
maar steeds demonteer ik ieder deurpaneel en dat vul ik op met isolatie en dergelijkedoe ik zo als ik ongeveer denk te weten waar het vandaan komt
nu heb ik enkel nog een rammetlje bij mn achterkleppiepende stoel heb ik verholpen door één veer die aan het roesten was ertussenuit te halen.
13 februari 2011 om 11:05 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815080Nee de stekker om de ecu uit te kunnen lezen
13 februari 2011 om 10:53 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815078toevallig enig idee hoe ik min diagnose stekker bedraad?
[rquote=1866733&tid=119116&author=G1zm0]Weet je zeker dat je dat aan een vrouw overlaat? No hard feelings bianca ;)
Bij mijn vorige vriendin kwamen we zelden uit waar we zijn moesten :P[/rquote]Mmm ik houd wel van die toeristische routes, dus ehhh da maak me nie zoveel uit als je er uitendleijk toch komt.
En eehhh laat mij maar eens navigeren, dan heb je half nederland gezien..
13 februari 2011 om 08:30 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815076Niemand?
12 februari 2011 om 17:16 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815075Verbruik en dergelijke werkt nu. Heb nu enkel nog twee problemen ik krijg de astra niet uigelezen met een opcom / hoe bedraad ik de c20xe zodat deze is uit te lezen via de diagnose stekker.
En de watertemperatuur meter werkt niet die hoe bedraad ik deze?
12 februari 2011 om 07:34 In reactie op: Bedraden MID / diagnose stekekr astra G C20XE ombouw #17815073Erwin bedankt, ga het vandaag uitproberen
[rquote=1866407&tid=119116&author=biancaatje]he weer geengeschikte functie voor mij :P k heb nog steeds geen rijbewijs (schaam schaam :P[/rquote]
Mmm als ik zelf rij heb ik een navigator nodig… hahaa..
Haha ik heb ook een nieuwe chaufeur nodig hahaaa
Jij geeft aan dat je je motor hebt gestart en toen ratelend hoorde, tijdens starten heeft je motor en waarschijnlijk je nokkenassen meerdere omwetelingen gemaakt, dus de kans dat enkel 4 kleppen zijn beschadigd is erg klein.
Om hierachter te komen zul je je kop moeten demonteren en bekijken wat de schade aan je zuigers en kleppen is.
Bij een 16v is de kans groot dat als de motor keer rond is geweest dat alle kleppen geraakt zijn.
Ha het is je gelukt!
Waarschijnlijk (kettingspanner kapot) stond je ketting niet meer optijd dus je zuigers en kleppen zullen moeten worden vervangen, en eventueel nog andere odnerdelen zoals drijfstangen afhankelijk van wat er allemaal kapot is gegaan.
Dit zou niet mogen komen door gebruik van 5w40 motorolie.
Waarschijnlijk stond je ketting niet meer optijd dus je zuigers en kleppen zullen moeten worden vervangen, en eventueel nog andere odnerdelen zoals drijfstangen afhankelijk van wat er allemaal kapot is gegaan.
Dit zou niet mogen komen door gebruik van 5w40 motorolie.
Waarschijnlijk een kapotte thermostaat. Kachel wordt dan wel warm, maar zal langer duren.
Of kapotte sensor.Kapotte accu of dynamo denk ik
Zullen we dan maar beginnen met de lente, en daarna de zomer.
Kunnen we nog genieten van de dames… en fantaseren over wat er komen gaat. ;)
[rquote=1865704&tid=141284&author=Erwin1987]bij de vec is het de plus draad van de 3e injector.
Erwin[/rquote]
En die moet naar???
Ik heb eigenlijk een vraag, heb bij een vriend van me een c20xe ingebouwd in een astra g nu geeft alleen zijn mid het verbruik niet meer aan. welke draden moet ik hiervoor aanlsluiten aan de mid?
is beetje oftoppic, maar komt in de buurt.
Ik heb ergens wat opgevangen over 1ste draad naar de injectoren…
Gelukkig komt er na regen zonneschijn :D
-
AuteurBerichten