Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarschijnlijk blijft dan je relais hangen, of je schakelmeganisme in het pookje werkt niet meer goed.
Als je een tik op het relais geeft gaat hij dan uit, of knipperen?je kunt van die esp kitjes kopen om hem uit te schakelen met een knop. Zou deze een aanschaffen dan kun je het uitschakelen, en in de winter met glad wegdek weer inschakelen.
Eem op het luchtfilter zelf zitten geen stekkertjes, enkel de ontlchtingsklep va je benzinetank deze kun je eraf schuiven en vervolgens het filterhuisdemonteren. daarna kun je er een open luchtfilter aanschroeven. Om ervoor te zorgen dat er voldoende koude lucht naar het filter toe stroomt zou ik het buisje wat vanuit de aanzuigbuis naar de filter loopt laten zitten.
Verder zal het gelijk zijn aan die van de astra F
Das mooi dat het opgelost is!
Een piepen sleepend geluid hoor je dan. Of een licht tikkend geluid meestal ergens rond de 80 90 km/h
Ehhmm zoals je omschrijft klopt er iets niet.
Als de zafira van 2004 is en er zit een x18xe in. Dan heeft er ooit een motorswap plaatsgevonden.
Of is de zafira ouder. En dan zou het geen x18xe zijn maar een x18xe1 en in jou geval als er dan een 1.8 in zou zitten zou dit een z18xe moeten zijn.Verder zijn het prima autos, en zullen deze een caravan wel kunnen trekken.
even tijdens het rijden je raam open draaien en luisteren, veel zafira a’s hebben last van versleten wiellagers aan de voorzeide.
Kun je hier in iedergeval genieten van de carnaval sfeerr..
Dat gebruik de zoek functie begrijp ik ook nooit, zoeken werkt niet geweldig, maar als ze dan weten welk topic het te vinden is post dan een link…
Waarschijnlijk zit er vuil voor het zeefje van je olieaanzuigbuis, of zit deze verstopt.
heb ik naar gekeken, maar de motortjes doen helemaal niets.
Wat een mooie …… jaja… wat zou dat toch zijn… 8
Je zegt dat de draad van je starter naar je contactslot niet werk, heb je geprobeerd of deze het wel doet zonder da je het contact omzet, maar hem bijvoorbeeld doorverbind?
Deze komt volgensmij op je indicatie lampje in je dashboard.
Das mooi autoke die kleur. Krijgt een 7,5
Heb je toevallig je contactslot al uit elkaar gehad? Of geprobeerd om de draad daaraf te halen en te kijken of je hem dan krijgt gestart door deze door te verbinden?
[rquote=1881725&tid=143756&author=jsgsi]Voor de APK moet een band ook juist gemonteerd worden.
Draairichting EN binnen/buitenkantArtikel 5.2.27 banden
6.De op de band aangegeven draairichting moet
overeenkomen met de draairichting van het wiel in
voorwaartse rijrichting van de personenauto. Een
band moet zodanig gemonteerd zijn dat dit
overeenkomt met de door de bandenfabrikant
aangebrachte markering op de band die de
draairichting of de binnenkant of buitenkant aangeeft[/rquote]
Moet aan de hand van wat de fabrikant aangeeft dus indien er geen draairichting is zoals tegenwoordig bij veelbanden geld enkel binnen buitenkant.
Oke, controleer dat even anders krijg je straks bij de dealer het verkeerde filter mee. of neem het filter mee naar de garage om te vergelijken. De een is namelijk korter als de ander.
Hey,
Vraagje, wat voor motorblok gaat het om?
En heeft hij gelopen??? En zo ja wat is er gebeurd waardoor je hem eventueel niet meer kunt starten?Nee nee, de banden van tegenwoordig hebben een outside, Als je ze naast erlkaar zet in de zelfde richting zien ze er beide hetzelfde uit. Maar als je naar het profiel kijkt, zal waarschijnlijk de linker of rechterkant in een andere richting lopen. dus zijn de banden a-symetrisch.
2 maart 2011 om 14:11 In reactie op: Operatie Black Pearl operatie is mislukt,dood van de corsa #17717503Zo het komt goed, waar heb ik die trouwens eerder gezien :D
Dasboardkastje verwijderen.
Dan aan de linker kant een aantal boutjes losdraaien ik meen drie.
Vervolgens kun je daar het filter uittrekken. pas wel op dat je met het terugstoppen het filter niet inelkaar drukt.En geef door welk type kachelhuis je hebt. Er zijn twee typen een BEHR en een Delphi
ECU laten herstellen, nu doet mijn stuurpomp het af en toe? Nog iemand suggesties??
Haha.. en anders kun je nog altijd gedragen worden door die gekke carnavallers he…
Draai je oliedop eens van je motorblok en geef wat meer gas luister of het getik luider word. Word het getik niet luider. Zit de tik waarschijnlijk in je versnellingsbak. En niet in je motor. Als het getik niet verander naar mate de snelheid of het toerental van de auto zou je bijna zeggen dat het geen bewegende delen zijn in de bak of motor.
En kan het alleenmaar iets electronisch zijn zoals een relais, of klep. Controleer je kachelventilator eens? Komt daar het getik niet vandaan?
Ik zie regelmatig topics voorbijkomen waarbij mensen niet volledig zijn. En dan een post eronder, een post met min of meer dreigende reactie dat die zich eerst moet voorstellen. Indien iemand zich niet voorsteld kan met ook netjes vragen naa rhet motortype en waar hij vandaankomt. Mischien willen sommige mensen dit soort info helemaal niet versprijden via het internet. Zeker omdat het opel-forum zonder dat je ingelogt bent ook te bekijke is.
Dus ik ben het eens met wat Robert zegt.. Als je wil helpen.. probeer dan de gene die zich niet voorstellen ook gewoon te helpen, wil niet zeggen dat als die niet uit de buurt komt je hem niet kunt helpen.
Algemeen advies over problemen is ook wel eens makelijk.
Neem een vooorbeeld aan Wim V6 probeerd iedereen te helpen ongeacht wie of waar. -
AuteurBerichten