Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
4 april 2011 om 14:18 In reactie op: Gezocht tech 2 /op-com regio Amsterdam af en aanmelden CD30 #17848329
Volgensmij kan he took met een Opcom maar helaas kom niet uit regio amsterdam
Zoals hier word gesuggereert dat het veel aanpaswerk is valt reuze mee, je kunt de steuneen van een x20xev van een astra g gebruiken. Kabelboom omsolderen? Je hoeft maar een paar draaden aan te sluiten rest kun je gewoon je oude boom laten zitten.
Spreek uit ervaring heb al meerdere ombouwen gedaan. Je ECU plaats je achter je dasboardkastje hiervoor moet je een gat maken in je schutboard. Meteen daaraan zitten twee stekkers met alle draden toerenteller en dergelijke voor je overige kabel zooi
Nette 4 deurs en ook mooi laag! 8
Heb zelf probleem eerder meegemaakt, stappenmotor werkt waarschijnljik niet goed en je nokkenas of krukassensor werken niet of geven een fout signaal waardoor je hem bijna niet gestart krijgt.
Een 8
Mm ook dat zal zelfs moeten kunnen met orginele GM koelvloeistof dacht ik altans is me verteld bij de dealer.
Dat opel koelvloeistof gewoon antivries met water is.Als je heb gestart krijgt als je van de min pool naar je blok een kabel legt heb je slechte massa.
En moet je dus je massakabels vervangen of en een extra leggen. van je blok naar je chasiss en een van je min pool naar je chasiss.Ik heb zelf climate control ingebouwd in een astra g ga er even vanuit dat bij een tigra niet veel anders zal zijn.
Gewoon komplete kachelhuis wisselen en je motor en dan zorgen dat alles aangesloten is. Zorg wel dat je vloeistof uit je arico is voordat je hem demonteerd. Dus laat dat even door iemand doen of wees voorzichtig ermee.Ik bedenk me net, dat er nog het een en ander anders zou kunnen zijn aangezien je op gas rijd zal de benzinepomp worden uitgeschakeld bij overschakelen op gas.
Het lijkt erop dat ze beide kapot zijn volgens de foutcodes.
Standaard opel is tegenwoordig Rood.
Aan de computer zit een kabelboom, hieruit komen weer drie kleine boompjes als het goed is daaraan zitten twee stekkers en 1 relais dat is het benzinepomp relais. Hier zitten een paar rode en roodblauwe draden aan vrij dik.
Het benzinepomp relais zou rechts onder het dasboard moeten zitten en is een langwerpig relais meestal zwart.
En als ik zo op de foto kijk zie ik hem niet, mag ik vragen wat voor bedrading het gele en witte is?Wat is het boujaar van de auto? gaat het om een z16xe of een x16xe?
Zojuist een zwarte vierdeurs astra G gespot, met geblindeerde ramen zwarte achterlichten. Gespot, in best, draaide af bij de parkeerplaats bij de luifel. Mischien iemand van hier?
X18XEP bestaat niet, een X18XE is nooit geleverd in de zafira, dat zou dan een X18XE1 moeten zijn.
Maar aangezien de zafira uit 2006 is zal deze wel met Z beginnen dus Z18XE zou kunnen, al is dit wel een van de eerste motoren dus zou verwachten Z18XEPberg van dat
Z22XE en Y22XE Ook nog toch?
Ik vind die wielen zo mooi he :D.
Ik heb ze vaker gezien :PDe astra g is enkel geleverd met kunstof koplampen. Je kunt deze schuuren en poleisten, maar helaas is er weinig aan te doen.
8500 rpm? Das dik, ik haal dat net niet… 8
Eehh meer verbruiken? Bij mij gaat die dan juist minder verbruiken en trekt die juist beter door. Maar ander verhaal is motoren met luchtmassamter en lambda zullen gewoon beter of even goed lopen. Omdat deze alleenmaar makkelijker aan zuurstof kunnen komen en een ander geluid maken.
Mmm leuke foto shop 8
28 maart 2011 om 15:28 In reactie op: Opel Astra G 1.8 16V. Automaat (2002) – Koelvloeistof proble #17845454Wat is nu precies het probleem je vraag???
Want als die iedere twee jaar vraagt om bijvullen is dr geen probleem?
Maar als die dat iedere dag geeft en je moet er iedere dag een halve lieter dan is dr wel wat mis inderdaad?
7
-
AuteurBerichten