Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Peugot 405GR 205 km/h
Astra G Z16XE 190 km/h
Zafira A Z18XE 192 km/h
Astra G X20XER/T 250 km/h (Durfde nie harder)So das een knappa kabouter…
doe maar een 8
Vermoedelijk is dat je multiriem, controleer deze maar eens. Zit dezen nog strak over alle poelies heen ligt die niet te los?
Donderdag Gespot een Hele Dikke Astra F station Gif Groen. Eindhoven, bij stoplicht bij de grootebeek
Op dit topic staat je antwoord vermoed ik.
[rquote=1919879&tid=83248&author=Astra1.6sport]dit is ook een mooie, wee weet welke achterbumper deze is??
[/rquote]Dit is echt een hele mooie, alleen sideskirt vind ik niet dr bij passen.
Controleer de vulhals van je corsa op lekken (scheuren), vaak gaan deze lekken, benzinepomp die lekt heb ik nog eigenijk niet veel gezien, leidingen of koppelingen eraan kunnen ook lekken.
Kijk vooraf even welk filter je hebt er zijn namelijk twee type filters geleverd in de astra g.
Grotere intercooler, andere turbo, nieuwe remap
Je kunt gewoon alles 1 op 1 overhangen.
Echt een Super Project, Ik heb eigenlijk een vraagje waar heb je die rode koelvloeistofleidingen vandaan?
Ik heb in mijn g enkel de dikke kunen vinden, maar die dunne voor de x20xer/v zijn nergens te vinden.
Inderdaaad heb ik fout omschreven ik bedoelde nietnoodloop, maar de ingeprogrameerde mappen zonder correctie. En je lamda lampje gaat branden. En dat extra vermogen krijg je ook niet door die lambda weg te halen, altans op een ongeblazen motor krijgt men een beter uitlaatflow, dit omdat je de kat kunt verwijderen, dit wordt veel gedaan voor de wat oudere auto’s maar wanneer er een lambda sensor is moet er een kat onder en dus zorgt deze tweak ervoor dat dat niet meer nodig is.
Er staat ook niet dat de vermogenstoename komt doordat de lambda is weggehaald. En de verbranding word weldegelijk anders omdat deze niet meer word aangepast door de lambda. Welliswaar niet onder vollast omdat dan de lambda ook niet word gebruikt. Maar volgensmij rijd je auto NOOIT enkel onder vollast als je op wat voor manier dan ook. Tijdens het optrekken en overschakelen rijd jen amelijk ook niet onder vollast.
De vermogenstoename is te weiten aan het weglaten van de kat en er staat ook tot max 15 pk winst, nou enkel kat alleen weglaten zal dat niet doen, maar er zullen vast wel mappen in worden geprogrameerd die ervoor zullen zorgen dat je meer vermogen krijgt en natuurlijk kun je zelf daarbij ook nog eens bedenken dat als je zonder kat gaat rijden er natuurlijk een vervangend systeem onder moet welke mits goed uitgevoerd ook vermogen winst zullen leveren.
Dan zou ik voor 40 achter 30 pakken denk dat 50 teveel is. Ik heb zelf 40 40 gehad en dat rijdprima en comfort is ook prima.
Ehh als het een X motor betreft heb je een mechanische gasklep en is hier weinig aan in te leren, je zou dan de kabel wat strakker kunnen zetten.
Dus danzou je eigenlijk eerder denken aan een Luchtmassameter die niet goed werkt. Of je luchtfilter zit dicht, maar dan zou je dit ook moeten merken aan minder trekkracht of schokken. Ook kan je katalysator of een van je dempers dicht zitten.
[rquote=1917947&tid=146528&author=LosBallos]jongens toch:P voel een bepaalde wrijving:P:P:jerry:jerry:jerry
5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks;)[/rquote]
Ahhh die opc gsifreaks zijn gewoon bang dat de 1.6 jes straks de opc/gsi voorbij blazen.. :jerry
[rquote=1917847&tid=146740&author=sw16v]uitlaadsysteem? wat wil die uitladen? de lambda’s? haha
pen aan massa leggen kon ook, maar weet niet of het bij alle c20xe ecu’s kan?[/rquote]
Eehh… heb je wel gelezen???
zij maken van een C20XE gewoon een gechipte 20XE.
De 20XE was standaard zonder lambda en kat en had 6 pk meer meen ik.Nu kun je bij de c20xe de lamda weglaten, maar dan gaat die op noodmappen lopen. In dit geval zal dat dus niet het geval zijn en deze niet in noodloop lopen.
Dus wat er staat klopt inderdaad! Aleeen doen zij er nog zo ongeveer 10 pk bovenop.
Als het in je kachehuis lekt moet je volgensmij je hele dashboard eruit halen en je kachelhuis demonteren. Vervolgens hier de radiateur in vervangen.
Als de koelvloestof koud blijft zou je bijna denken dat de thermostaat dicht staat of dat er lucht in zijn koelsysteem zit. Maar bij bijde zou de vloeistof toch echt warm(er) moeten worden. Zie je in het reservoir wel dat eht water word rondgepompt? Want je zou bijna denken dat het dan stilstaat als het water niet warm word en zijn radiateur wel.
Word de radiateur niet warm door de temperatuur van je uitlaat en motor?
Er is geen astra G opc onderlip voor de coupe. Deze past enkel op de normale bumper, niet op de coupe bumpers. Op de coupe bumpers zit een andere lip gemonteerd.
Waarschijnlijk is dat water koelvloeistof uit je kachelhuis. En dus zal je koelvloeistofpijl wel gezakt zijn.
Loopt de Fan van je auto wel als de temperatuur te hoog is?Gewoon complete aandrijfas van de sloop halen van een auto met F23 Bak dan ben je goedkoper uit.
Zit een F13 of F15 Onder denk ik, Volgensmij is het huis hetzelfde dus pakking ook.
Zijn geen tuning delen voor een z16xe? Eehh.. is een smalblok motor, vrijwel gelijk aan de z14xe, x14xe, x16xe, x18xe1 en z18xe.
Er zijn hier gewoon sportnokkenassen voor, spagettie spruitstuk enz..
Sportnokkenassen, Spruitstuk Luchtfilter, volgensmij ben je dan een aantal pktjes verder.Ik heb hem ook gezien groen blauwe astra G chrome achterlichten, koplampen en chrome gril. Reed bij campina.
-
AuteurBerichten