Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is afhankelijk van de et waarden van de velg. maar 16 inch zou meoten passen.
Deze motoren hebben vaak problemen met de nokkenassensor als deze slecht of niet goed aanslaan. Dit is niet altijd uit te lezen, maar meestal als je deze vervangt is het opgelost.
Heb je ook af en toe dat je niet boven de 3500 toeren uitkomnt.F16, F17 F18 Uit een G of model na 1998 of een F20 Bak zijn allen zeer geschikt.
Maar waarom was voorheen de stuurbekrachteging stuk?
Volgensmij zijn de inlaat en uitlaatspruitstukken grotendeels gelijk. Motorblok lijkt er wel veel op.
Hebben ze bij de reparatie het stuurhuis vervangen voor een exemplaar van de sloop of gereviseerd?
7 voor de mooie letters.
Is vrij makkelijk te vervangen kost wel een uurtje werk.
Die blauwe stekker is volgensmij van de airbags, De njoy uitvoering heeft er veel meer dan een sport uitvoering.
Volgensmij is dat het verschil ik heb er enkel een in mn dashboard en mijn stuur. Jij hebt er in je deuren stijlen enz.Nu is het ook zo dat je ook nog 3 deurs 4 deurs uitvoeringe hebt dus achterramen mischien electrisch kunnen?
Met en zonder climate control, waarbij ook weer een andere kabelboom hoort. enz..De fotos van derartz, zijn volgensmij niet van dezelfde auto en tevens niet van een astra.
Omdat bij mij enkel de groene stekker aanwezig is aan de bestuurders kant. Tevens staat op beide een motorkaphendel afgebeeld.
Dat van de leeftijd en draadboomen vermoed ik dat ook niet geheel juist is. Ik heb namelijk 2 astra’s uit 2002.
Nu heben die beide een andere draadboom zowel onder de kap als achter het dashboard.
Ik vermoed dat er veel meer dan 2 interieurboomen zijn.Gister de kofferbak gestript en van karton mallen gemaakt voor mijn audio inbouw.
Inderdaad, bevallen prima. Perfect licht zo met xenon erin.
Vandaag gespot bij het stoplicht. In oirschot ging de snelweg op richting best. Kwam uit richting beers.
Blauwe astra G met volgensmij Rieger achterbumper en zilvere achterlichten. En Chromen kofferdeksel strip. Voorzijde niet goed gezien.
Volgensmij stond die op orginele wielen was een 1.8Dat ken ik inderdaad, ik zit meer in het systeem /netwerkbeheer. Maar heb ook teven .NET en C# geprogrameerd. Heb alleen een hekel aan programeren.
Met de 18″ bedoel je denk ik die met veel spaken chroom zwart? De andere twee zoals op de avatar en laatste foto zijn 17″ en daartussen twijfel ik. Ik ga morgen even met mn multimeter meten dan laat ik je wel weten welke draad het is en waar je die kunt vinden.
Benzine ontluchting van de tank controleren en de ontluchtingsklep aaan de voorzeide bij het luchtfilter al eens vervangen?
Vermoed dat dit samen deze problemen geeft.Waar heb je het voor nodig. Anders zou ik namelijk die gebruiken van de binnenverlichting. En anders is het volgemsij een blauw zwarte draad maar weet het niet zeker.
hogetregeling motortjes gaan vaaak stuk gewoon vervangen dan werkt het weer. Houd je tevens je auto wat netter onder de kap zullen ze ook niet zo vaak afkeuren.
Dat klopt komt binnenkort foto van als ik ze helmaal goed vind nu vind ik ze niet netjes gespoten.
zit ook nog te twijfelen voer mijn velgen de 5 spaaks of de bbs look.Momenteel zitten er oook al opc / coupe sideskirts onder.. en een heel speciale voorbumper orgeneel geproduceerd door gm maar niet in europa.
Paar updatejes…
Motorblokje terug erin.. Veerpootbrub En netjes in rood zwart:

Nieuwe wielekes:

Spagettie spruitstuk:

Lexmaul inlaat / Injectorrail met brandstofdrukregelaar:


Als je koppakking goed vervangen is en dus niet zou lekken. Blijft enkel over lekken bij de waterpomp, slangen, of radiateur.
Als je het niet ziet. kijk dan eens aan de bijrijderskant onder de bekleding van de bodem van de auto.Je luchtfilter zou ik eerst ontgrenzen dat wil zeggen pijpjes eruit halen en dan zou ik hierin een pipercross of green luchtfilter in leggen.
Dat klopt inderdaad, maar dit zijn geen nederlandse autos. Deze zijn geimporteerd.
In nederland is enkel de coupe met schijven achter en de 1.7 diesels orgineel zo geleverd.Oja, Let op als je adapterplaten gebruikt van een 5 gaats uitvoering moet je achter schijven monteren van 260 mm
De klauwen en zijn wel gelijk.Je kunt met dit lijstje gewoon naar de dealer of automaterialen zaak. Als ze vragen om een kenteken gewoon zoeken voor een astra g coupe met 4×100 heeft ook schijven achter. Of een aantal 1.7 diesels zijn uitgevoerd in 4×100 met schijven.
Voor schijven op de achteras heb je nodig
2x Adapterplaat
2x Remklauw (4×100 en 5×110 hebben gelijke klauwen) met rubbere leidingkjes
2x Remschijf (240mm 4×100)
1x Secundaire handremkabelRest kun je gebruiken van je trommels stalen leidinkjes kun je verbuigen.
Naven kun je gewoon overzetten van je trommels. -
AuteurBerichten