Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Idd maar bij de meeste lampen kun je je huidige stelmotortje gewoon overzetten.
Heey, wim maar bij een astra is dat niet zo breed als bij een vectra. Waar de lampjes in kunnen.
Geen drijfstanglagers ofzo die versleten zijn?
Deze is orgineel op demper en xenon na http://link.marktplaats.nl/496370115
De gril is wel degelijk orgineel de eerste opc’s hadden geen opc gril. De achterbumper en meegespoten strips, handgrepen en sideskirts zijn niet orgineel.
Maar kan dit dat probleem veroorzaken met vrijwel niet meer remmen pedaal tot de bodem? En dan tweede keer wel remmen? Klauwen zijn eignelijk maar 20.000 km oud dus wel vreemd als ze vast zitten.
Veertjes / klemmetjes heb ik vandaag gecontroleerd. De hoofdremcilinder is de cilinder die op het membraam zit gemonteerd toch? Waarop het reservoir zit? Nu viel me wel op dat mn remblokken ietwat scheef zijn afgesleten. binnenzijde is 9mm buitenzijde 9,5.
Gewoon speakerringen kopen en vervangen door aftermarket speakers
Als de motor niet loopt is het pedaal helemaal hard. Als je dan indrukt dan zakt het pedaal net als normaal naar beneden. Laat ik los en rem ik nogmaals, kan ik het pedaal heel makkelijk doorduwen tot de bodem en remt hij vrijwel niet. Laat ik hem dan omhoog komen en rem ik nogmaals zit ik met mn neus bijna tegen de raam en remt die ineens wel goed.
Nu is het remnivau niet gezakt en heb ik eigenlijk mijn remvloeistof nooit hoeven bij vullen na de laatste keer dat de blokken en schijven zijn vervangen. En dit is ongeveer een 20.000 km geleden. Dus lijkt me sterk dat er lucht in de leidingen zit.
Nu heb ik met de opcom abs pomp getest en werkt ook prima. Nog meer opties?
Het sist wel gewoon auto staat nu ongeveer een uur stil.
ik ga het even uitproberen..
Ehhmm. Als je niet stilstaat en je gaat naar zn achteruit is dit heel logisch.
Je tandwielen draaien nog vooruit en jij wil ineens achteruit de andere richting in?Je bedoeld dat als ik de slang los trek, dat niet vanuit het slangetje maar vanuit het gat in de rembekrachtiger een sissend geluid hoort te komen? Vermoed ik?
Nu komt er wel een sissent geluid uit maar naar mijn idee veel te weinig. Het is heel zacht en volgensmij moet de slang lostrekken met meer moeite gaan.
Al gedaan, terugslagklepje werkt prima, dacht ik eerst ook. Hoe weet ik zeker dat het membraam stuk is? Of is kwestie van vervangen? Vroeger op ouder autos kon je deze reviseren kan dat bij de astra g ook? Wat trouwens vreemd is is dat die de eerste 500 meter prima remt daarna niet meer. Dus heel erg lek zou het membraam dan niet zijn?
Waarom 2 v6 jes? Als je met de 2 liter c20xe en c20let of z20let ook al tussen de 300 en 800 pk kunt uitkomen.?
Ramen resetten doe je door accu los accu weer vast ramen helemaal open enhelemaal dicht te doen.
5 november 2011 om 07:31 In reactie op: verbruik astra g 1.6 16v na vectra c inlaatbuis mod #17938527Tja, maar bij een Z16XE maakt het in vermogen wel degelijk verschil, Ook door het beter sneller verplaatsen van de lucht zal de temperatuur mischien maar een graden maar toch wat lager uitkomen. Wim je was nog een sensor vergeten. De luchttemp sensor die op de inlaatbuis zit word ook nog gebruikt om de hoeveelheid brandstof te bepalen. Het verbruik gaat welliswaar omhoog, maar eigenlijk zou je hiervoor ook wat terug moeten krijgen.
Onderin word de z16xe er niet luier opmaar net wat lekkerder lopen. En wat soepeler met pakken van de koppeling.
Nouja, laten we het zo zeggen edition -blue hierboven heeft mindere ervaringen met opel. Als je een standaard opel waar je niets aan veranderd neemt, denk ik dat deze net zo goed zijn als jappaners. Maar als je andere velgen, stoelen audio enz.. monteerd word de kans steeds groter op storingen omdat je allerlij draden en sensoren vervangt en er trekkracht op uitoefent. Hier bij mij thuis staan meerdere opels, waarvan er twee eignelijk nooit problemen hebben. DIt zijn degene waar ook niets aan is veranderd. ze hebben nu ongeveer 120.000 km op de teller staan. En zijn zon 8 jaar oud.
1 keer is van de zafira de luchtmassameter stuk geweest. Ik wist het al voordat deze bij de dealer stond, ik gezegt van vervang die maar dan is het goed. Nu is het zo dat de dealer zij maar bij uitlezen geeft hij wat anders dus hun vanalles vervangen en uiteindleijk bleek dus enkel de luchtmassameter stuk te zijn.
Uit mijn ervaringen met dealers heb ik gemerkt dat velen enkel kennen wat er uit het boekje blijkt of uit te lezen is. Dit geld eigenlijk voor bijna elke merkdealer. Ik vraag me soms af waarom ze niet verderkijken dan hun neus lang is.
Dit geld voor vrijwel iedere merkdealer of automerk. Nu is vooral moderne techniek moeilijk voor de dealers omdat hierbij ineens electronica zit die ze de schuld geven maar dit hoort tevens bij de auto van nu dus ook tevens bij de kennis die bij menig dealers gewoon ontbreekt.
Vectra C wijzers in tellerklok (Lichtdoorlatent).


ik gebruik de china clone software 082010
Heb je je accupolen laatste tijd los gehad? Loshalen raam helmaal open raam helemaal dicht. En alles werkt weer. Waarschijnlijk je accu leeg of lostghad tusendoor.
Het word gewoon weer gebouwd op de basis van de z20let, en waarom zou 4 wiel aandrijving een must zijn? Ik heb gereden met 315pk 440 nm en overbrengen naar de weg gaat prima, Zeker met van die grote brede 20″ Wielen moet dat geen probleem zijn zonder regen en sneeuw.
Wel in een nexia welke veel lijkt op een asta F.
dus ik vermoed van wel.

Dat is wel een ingewikkeld iets omdat het wel eens verschil maakt per vorm velg.
Oja en anders morgen gewoon zoiezo even passen. voordat je ze koopt. Hoeft er maar 1 te zijn aan de voorzijde.
-
AuteurBerichten