Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dat klopt, maar Als je gaat denken aan mistlicht de plek waar mistlicht en remlicht dicht bij elkaar zitten is in de linker achterlictunit.
Orginele sensor is vaak van bosch of delphi en dit staat er dan ook op vermeld. Afhankelijk van het motortype zul je een ovale of rechthoekige of stekker met of zonder kabel hebben.
Nouja hij heeft het over mistlicht en remlicht toch? Controleer je linker lampunit maar. Vermoedelijk dat het daar zit.
Is de sensor vervangen door imitatie? Dan is dat je probleem vervangen door een delphi of bosch sensor en je probleem zou verholpen kunnen zijn. Ook zou het natuurlijk kunnen dat je distributie niet meer optijd staat.
Hoe constateer jij dat dit dezelfde storing is? Want krukassensor betekent lang aanhouden voordat hij start.
En nokkenassensor / krukassensor niet boven de 4500 toeren. Ofwel begrenzer zet eerder in.Kun je je motortype enz.. vermelden? welke 1.9 diesel bijvorobeeld?
waarschijnljik is je krukassensor overleden…
eeeh wat is de zwarte balk? een 7
2 december 2011 om 06:04 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948816Een andere uitlaat zal je niet zo heel veel vermogen extra geven. C20XE injectoren zou ik voorlopig nog niet aan beginnen, zorg eerst maar eens dat deze weer goed loopt. Zal ook niet veel vermogen extra geven omdat volgensmij de injectoren kwa grote niet heel veel verschil maken met de orginele van de x16xe. Kwa pks veranderen beide vrij weinig. tot bijna niets. Wel zul je merken dat het mooier geluid geeft en indien je nog geen katvervanger hebt zal het klein beetje vermogen verschil maken maar das dan maar heel weinig.
Net Fje een 7.5
1 december 2011 om 11:25 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948812Kap eraf riem bekijken? Ziet deze er nog goed uit? Dan even met de hand de motor rechtsom draaien todat de markeringen overeenkomen op de wielen met die van het motorblok, staat er een niet goed dan is je riem een tand verschoven. En dus staat er iets niet goed. Mischien is de riem ernstig beschadigd of dergelijke.
Als het nadat je het wiellager hebt vervangen hebt gekregen zou ik de centrale bout van het wiellager nog eens wat vaster aandraaien mischien dat hier speling op zit en je de as kan schuiven. Controleer je homekineten eens deze geven ook dit soort bonkgeluid.. als ze stuk zijn.
1 december 2011 om 09:57 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948810Staat deze dan niet gewoon veel te hoog? zet hem is op 2.5 bar.. En kijk eens of je distributie nog goed is? Optijd staat. Denk dat je dan een heel eind bent.
[youtube:cmrxxmi6]http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ[/youtube:cmrxxmi6]
Hier kunde lagge… heeft niks met dit temaken maar kijk mar..
Jij hebt er geen. Dus wees gerust is normaal dat je hem neit kunt vinden :thumbup
Ik denk dat jij (dion) een 5 bak hebt een deze astra h een 6 bak?
Ikzelf rijd met een Lange F18WR+bak jaja achter een smalblock. En dan rijd je bijna 120 in zn 2e versnelling
en met 2500 toeren 120 in de 57
Je kunt hiermee de boost geregeld via de ecu beperken.
Zelf gebruik ik een soortgelijk iets om de boost van turbo motoren te regelen
die op orginele ecu’s draaien maar orgineel non turbo motoren zijn.30 november 2011 om 14:44 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948807Ik zou je originele brandstofdrukregelaar maar eens terug steken en 0.5 bar is voglensmij erg weinig voor deze setup. Zet deze maar eens op 2.5 3 bar.
orginele opc bumper erop en klaar is kees. toch?
Stuur me je telefoonnummer maar, dan bel ik je keer op om via teamviewer tis te instaleren. Of ervoor te zorgen dat je dat kunt gebruiken.
30 november 2011 om 12:04 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948803Ik denk dat je nokkenassen niet goed staan dat ze één dand verkeerd staan waardoor je dat ploffen krijgt. Stationair lopen doen ze met deze assen zoiezo niet goed, hiervoor kun je het stationair toerental opschroeven. volgensmij kan dat bij deze motoren simpel door e gasklep verder open te zetten stationair.
Mijn china clone opcom ding werkt prima windows 7 64 bit.
Mag ook bij me langskomen om uit te lezen..
De lamda is wel nodig, anders kom je niet door de apk, In verband met emissie eisen. De ECU gebruikt deze ook om de inspuiting te regelen. Nu kun je ook zonder rijden, maar hiervan word deze niet zuiniger en zal deze altijd veilig proberen te lopen en dus extra benzine inspuiten om armlopen te voorkomen.
Green en Pipercross vind ik beter dan K&N Zeker Pipercross heeft mooi spull.
Dis is een massaprobleem het ik ook gehad, Extra massakabel aanleggen of even kjken bij de accu of er een kabelbreuk scheur in een massakabel zit.
Luie garage trouwens, want zoveel wat niet werk duid juist op een gemakklijk op te lossen storing.
28 november 2011 om 12:03 In reactie op: remmen vraagje: kun je boshremmen vervangen door lucas ?? #17947753jazeker, wanner je klauwen hebt + blokken kun je deze gewoon wisselen.
-
AuteurBerichten