Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 december 2011 om 20:44 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954110
Hat is me gelukt, stoelverwarming werkt weer!
Lamda sensor niet meer goed. Bougies, of distributietiming. Trek de lamdasensor stekker eens los en kijk of het dan beter is. Welke kleur heeft de rook grijsblauw of zwartblauw? Zit er niet gewoon teveel olie in?
3 december 2011 om 16:26 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954108Ik heb nu mijn stoelen uit elkaar, maa rhet lijkt alsof het leer vastgestikt zit op de zitting, dus krijg het er niet af zeg maar klopt dit of zit het anders vast?
3 december 2011 om 15:38 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954106Waar moet ik beginnen met demonteren?
3 december 2011 om 15:04 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948827Oke, dat wilde ik even weten.
3 december 2011 om 13:20 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948825@Corsa_GSi wrote:
Die chips van mij zijn allang weer verkocht, rijdt (nu ja reed) inmiddels met LET erin (nieuwe in aanbouw).
Maar goed wie heeft de boel over- en ingebouwd?
Neem aan dat je daar wel garantie op krijgt!
Dit klinkt echt als distributie niet op tijd of bougiekabels verkeerd aangesloten.Ik begrijp het even niet helemaal, maar welke chips?? En is deze motor exmotor van jou?
Is afhankelijk van het type filter bij pipercrosss is het beter hoorbaar dan bij green of k & N
3 december 2011 om 11:04 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948823Controleer de volgorde van je bougiekabels eens.
Nouja, laat je ecu controleren. Als de storing regelmatig wel niet optreed ga ik ervanuit dat het een defecte sensor is. Vaak als het de ecu is is de storing blijvend.
Ik denk dat of de nokkenas of krukassensor niet goed is of vervangen is door imitatie.
Wat ook zou kunnen is dat de distributie niet helemaal goed meer is of goed staat.Oja, en volgensmij is mario ook nog best handig met pc’s..
Geen idee, vaag ooit eens ergens gelezen maar nog nooit gebruikt.
Idd…
Inderdaad, al zou ik een nokkenassensor niet zo snel van de sloop plukken.
Nee astra g niet maar die van jou wel.. :thumbup
Als ze met draadjes zijn verbonden is het vermoedelijk het nieuw type stekker. Wat ze hebben gemonteerd zodat deze sensor paste. Al vaker problemen mee gehad.
Laat deze nog eens controleren
Wat is de storingcode als ze hem uitlezen?Wat is de laatste keer dat je distributie is vervangen? Is deze niet aan vervanging toe of is deze beschadigd?
X18XE1 Volgensmij is dat een met kabel en ovale stekker.
X18XE oud type is met rechthoekige stekker.
X18XE nieuw type is met ovale stekker.2 december 2011 om 15:58 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948821Gewoon orginele ecu moet alles ook op draaien zonder geplof. Dua ga er maar vanauit dat er iets mis is met je bobine bougies, boegiekabels of distributie timing.
Hoe en wanner is dat geplof eigenlijk begonnen?
trashmetal, heb je ook gedacht aan een verloopstekker voor tech1
Resetten van de ECU is gewoon voor een aantal minuten de – kabel van de accu loshalen. Of je ecu geheel even loshalen.
Koop nog twee orginele lampen en beetje hadig solderen kom je dnek ik op twee hele nette lampen.
Wat gaat er fout bij starten? Branden er lampjes? Accu?
Heb het net ook gekeken, lijkt wel beetje op dat van die duitste astra f.
2 december 2011 om 14:05 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948820De auto is al eens afgesteld, pas je setup aan zoals die is afgesteld en kijk dan of alles goed loopt.
Distributie dien je te controleren bij de nokkenastandwielen en het krukastandwiel. Staan een van de drie niet goed dan moet je je distributie maar eens op tijd laten zetten. -
AuteurBerichten