Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
6 december 2011 om 16:29 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948835
Draai je bougies er maar uit en controleer deze eens. Controleer kabels op vonk is vrij lastig wat je kunt doen is steeds 1 van de kabels lostrekken en kijken of hij slechter gaat lopen. Gaat die niet slechter lopen vonkt deze niet of niet goed gaat die slechter lopen is deze kabel + bogie goed, maar kijk wel uit. Met stroom die overspringt.. doe dit zeker niet als je zwak hart hebt
Geloof me schuingafgesleten blokken wil je niet meemaken. ik dacht ook drukverlies. maar als je blokken boven geheel afgesleten zijn en onder maa rhalf ofwel sheef en je drukt op je rem. Remt die een beetje, en lijkt het alsof je pedaal slap is rem je nog een keer remt die ineen hard omdat dan pas je blokken geheel tegen de schijf aan komen.
Controleer je remvoering / blokken eens. Soms schuinafgesleten blokken
6 december 2011 om 11:23 In reactie op: iemand ervaring met dempen kofferbakruimte opel astra G? #17955462Vaak ligt je einddemper net niet tegen de reserverwielbak, maar als je gaat rijden trilt deze er tegen.
Of kijk eens of er hittenschilden tegen zitten / trillen.5 december 2011 om 15:59 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954121[youtube:2c8qlfvp]http://www.youtube.com/watch?v=SzS8r1-9v0s[/youtube:2c8qlfvp]
Helaas kan ik er geen vinden van opel, maar dit zegt wel ongeveer hoe het in zijn werk gaat.
Heey, welkom hier waar blijven de :kewlpics
5 december 2011 om 14:49 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948833Niet teveel lezen, volgorde is gewoon op de bobine aangegeven. Op de bobine staat als het goed is 1 t/m4.
Of soms staat er 1/4 4/1 2/3 3/2 ofziets dat wil zeggen dat je daarbij de 1ste of 4e aan moet sluiten. Nu staan er nummers op je kabels, dus stop deze op de juiste. En dan deze kabels op de juiste cilinder.Sta je voor de auto is het 4 3 2 1. En inderdaad onstekingsvolgorde klopt wel eerst worden de buitenste ontstoken en dan de binneste twee.
5 december 2011 om 11:15 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948831Nummers staan als het goed is op je bobine 1 t/m4 zover ik weet moeten deze ook van links naar recht van 1 t/m 4 op je cylinders.
Als je voor de auto staat is links cylinder vier en rechts cylinder 1Bij dit weer is het niet ernstig als de temp zakt tijens rijden. Komt veel voor ook met goede thermostaat.
Standaard is de let lader zoiezo neit als je goed kijkt. Omdat er hier en daar wat anders is dan aan de standaard let lader. Dus ik vermoed dat het een en ander versterkt is?
4 december 2011 om 23:19 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954119Ik had orginele heb ik vervangen door universele. Met ongeveer zelfde afmetingen, nu zou ik gewoon op ebay universeel setje kopen. Is stukken goedkoper en dan heb je het ook nieuw.
4 december 2011 om 23:01 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948829Ja oke, maar ongeachte tuning heeft dit niks met tuning temaken. Aangezien de motor met dezesetup vrijwel goed moet kunnen lopen op normale ecu. Zonder ploffen en dergelijke. Ik dacht dat de cilinders van links naar rechts zouden moeten zijn vooraf gezien 4 3 2 1 ook dus op de bobine. maar dat weet ik niet zeker dan zou ik dat moeten kijken bij mn eigen auto.
4 december 2011 om 21:08 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954117Ja ik bedoelde eigenlijk meeste kun je er zo uit trekken. helaas heb ik een 4 deurs dus over dat hendeltje kan ik je niks vertellen. Wel heb ik ontdekt dat het meganisme hiervoor in de stoel zit maar het hendeltje niet.
4 december 2011 om 20:52 In reactie op: Stoelverwarming vervangen astra g sport edition II stoelen?? #17954115Alles is los te hallen dus ja vervangen is niet echt heel moeilijk om het in te bouwen.
De late g’s zijn voorzien van een z16xep bij de z16xe in de g moest deze om de 60 of 90 vaak door garage verwart met de z16xep welke anders is te herkennen aan het zwarte deksel ipv de zilvere welke eigenlijk om de 150.000 vervangen moet worden.
Eehm laat de sensor controleren als die stuk is kopen, is deze niet stuk maar de pomp niet kopen, waarschijnlijk heeft het blok dan ook al extra slijtage geleden.
Denk dat die ergens bij iemand vergeten in de schuur of op de sloopt staat
een 7
Haha had het zelfde getypt maar dr is wat fout gegaan. Distributie meot worden vervangen bij de 160.000 km
Koni heeft verschillende type verlangingssets, welke in hardheid zijn in te stellen en dergelijke. Specefiek voor de eisen die je steld hebben ze verschillende sets. Zelf heb ik set van koni welke 4 cm lager licht als orgineel en deze zijn niet stug lekker goed geveerd drempels en dergelijke gaat prima toot -6 gaat ook nog goed veel lager heb ik nooit geprobeerd.
Een 7
[youtube:27z6jbcd]http://www.youtube.com/watch?v=5jE1H5rMUNU&feature=related[/youtube:27z6jbcd]
Hier nog een… BZB..
Beetje saai, maaar onze huub hangop
[youtube:27z6jbcd]http://www.youtube.com/watch?v=5NQLrBE8l_A&feature=related[/youtube:27z6jbcd]
Geen idee mischien nogsteeds oude vooraden die op moeten?
Wim,
De onderdeelnummers zijn niet veranderd, maar de samenstelling van het rubber en glasvezel is wel degelijk veranderd.
Het glasvezel in de riemen oud en nieuw is ook anders van kleur. Even onderzocht, door twee orginele riemen kapot te knippen.
Het rubber van de nieuwere riem heeft ook een ander soort vezels of dergelijke.Neem maar eens een oude en nieuwe riem (eventueel gebruikte) en knip deze maar eens in twee dan zul je zien.
Dit is voglensmij geen let lader, maar een LEH of een versterkte aangepaste Let aangezien hij er niet hemaal meer uit ziet als een orginele let lader. Is het geen lel?
-
AuteurBerichten