Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je lamda sensor zou ook dit soort problemen kunnen geven.
Er zit een verlichtingsdimmer op je astra draai deze maar eens op maximaal, dan werkt je verlichting weer als vanouds.
@evertfisherman wrote:
Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.
Ik denk overigens dat die knik niet zo storend zal zijn.
Ik heb ook naar deze radio zitten kijken, maar aansluittechnisch gaat het wel wat kosten voor mijn Vectra. Wel een mooi ding.Volgensmij is het gewoon plug and play met de orginele aansluitingen???
@arnold kadett wrote:
nokkenassen van een c18xe daar ga je als het goed is al naar 125pk
arnold
Past niet die van een c18xe zijn van een bigblock dit is een smallblock motor.
Koop ipv flowmaster een dbilas inlaatspruitstuk ga je er veel meer op vooruit.
27 december 2011 om 09:26 In reactie op: ecu remap noodzakelijk bij 264graden nokkenas x16xe? #17948838En hoe staat het hiermee?
Waarscnhijnlijk hangt de demper tegen de reservewielbak, of heb je er geen flexibel stuk meer tussen zitten?
Je kunt ook voor andere remklauwbeugels monteren, dan kun je de schijven van een opc eronder zetten. 308mm ipv 280
Klauwen zijn gelijk.Noord-Brabant (Best)
Heb je hem vooraf hoog in toeren getrapt en toen op de versnelling laten vertragen?
25 december 2011 om 17:15 In reactie op: Spoed!!! Welke maat speakers in achterdeur astra g 2001??? #17963186Speakers in de achterdeuren zijn 12,5 13 cm
wat is het idee achter het uitprogrameren van het snelheidsignaal?
Waarschijnlijk heb je je wijzer te vast aangedrukt, haal hem maar eens een stuk naar vorenen zet hem er heel ligtjes in vast dan werkt hij vermoedelijk. Anders even langskomen met oude en nieuwe teller, probeer ik het even voor je te fixen. Nu tevens andere vraag is er iemand die software heeft voor een teller van een g waar de begrenzer op 7000 toeren zit en km/h naar 220 gaat?
Lexmaul is nu een dbilas inlaat geworden. Maar t zit dr nu allemaal in morgen ff alles testen.
@trashmetal wrote:
turbo turbo! AAAaaaaahhh! :wors shit hij is me voor
maruh 230 pk? niet te stoer he :kewlpicsSpagettie Spruitstuk, Katvervanger, Group A uitlaat, Pipercross luchtfilter, Lexmaul inlaat spruitstuk, Eatom M45 Compressor, C20XE injectoren, en ECU Remap.
Is geschat vermogen, maar binnekort nog paar keer op de testbank.
Lange 1ste versnelling, niet je voet meteen omhoog 40 cm brede sliks? Wielgewichten? Volgensmij moet dat voldoende zijn om hem grotendeels op de weg te houden.
24 december 2011 om 05:31 In reactie op: 2de en of 1ste lamda Z16XE uitschakelen uitsluiten? #17947974Heeft de z16xe nu een 5volt lamda sensor?
@Astraman wrote:
@ColinH wrote:
Jou motor is een X16XE ??
Nee is een X16XEL, en ik heb hem welleens op 215 gehad, maar dan maakt ie zoveel toeren…dus dat doe ik nooit heel lenag, maar lange einden 170 180 gaat prima. Als je in ogenschouw neemt dat ie maar 100pk heeft trekt hij helemaal niet kinderachtig hoor. Hij blijft maar doorsleuren tot over de 200 daarna gaat het langzamer. Wat dat beteft heb ik er eigenlijk ook mee als zat aan hoor.
@HardcoreHell wrote:

Wat is dat voor ding joh??? :wtf Ziet er dik uit!
dat is een saker 750 kg en 275 pk.. alleen hoort deze volgensmij orgineel zwart te zijn?
En eeh mischien is een z16xe opvoeren ook wel leuk, als ik van het weekend helemaal klaar ben heb ik zon 210 ~ 230 pk dr uit geperst.
iddd dat bedoeld ie
Voor alle autos voor 2006 geld dat je xenon mag inbouwen mits toegestaan volgens de codes op de koplampunit.
Doe je dit in een auto na 2006 moet deze voorzien worden van automatische hoogteregeling en sproeiinstalatie.Als de lamp volgens de codes op de lampunits mag mag men hiervoor geen bekeuring uitschrijven.
Als het lichtbeeld onjuist is mag men hiervoor wel een bekeuring uitschrijven.
Is het lichtbeeld juist en zegt meneer agent dat het verblind is dat persoonlijk en mag hij hiervoor GEEN bekeuring uitschrijven.Ofwel meneer agent moet kunnen aantonen dat het niet toegestaan is in de koplampunits of dat het lichtbeeld niet juist is.
Eerder mag hij geen bekeuring geven of kenteken innemen.
Heb je ook je bios settings op standaard instellingen of setup defaults ofzo gezet anders dan zou het kunnen dat de setting blijft.
Vervang je krukassensor maar dan denk ik dat je probleem is opgelost.
Op de bobine moet volgensmij ook een zwarte draad en een groene ofwel toerenteller en geschakelde +.
@Klopper wrote:
1000pk+ krijgt hij nooit goed op de weg… Teveel verspilde energie…
Leg eens uit waaorm dat dat niet gaat, ben benieuwd?
-
AuteurBerichten