Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Schokdempers beide zijden boven de wielen losdraaien. Daarna opkrikken kun je de veren er tussen uit pakken.
Veel werk en met deze klachten eigenlijk ook altijd kop demonteren om te zien of er niet wat anders aan de hand is. Waarschijnlijk ingesleten cilinders.
Eerst met op com of tech 2 alles uitlezen. Cr pro is pruts voor opel.
Als je de koelmodule uitleest staat er ook het identificatienummer bij.
Stuur maar een pb met je mailadres dan stuur ik je de image.
Voor zover ik weet altijd met egr alleen de c18xe en de x20xer zijn zonder egr. (Uit dezelfde motor familie)
Heb je de auto al uitgelezen. Lukraak de module vervangen gaat denk ik niet de oplossing zijn.
Als de dynamo of accu slecht is kan die ook zwaar gaan sturen (Pomp wordt elektrisch aangedreven).
Sokka, De 6 bak die jij bedoelt (Die stuk gaat) is de M32 die zit achter de Z22YH (155pk) die ook niet tegen bio brandstoffen kan.
De 6 bak achter de Z20NET (2.0 turbo) die is zeer goed en gaat zelfde stuk is een F40 bak.
De z22yh heeft een hogedruk brandstofpomp welke niet tegen E10 kan en dus het membraam ervan gaat stuk. (Is een alternatief voor te krijgen, maar bijna niet verkrijgbaar).
En spontaan aan flarden heb ik met normaal gebruik nog nooit een opel bak zien gaan. Wel dat je merkt dat het eraan zit te komen.
Er is ook een 2.2 147pk uitvoeren, maar volgens mij zijn die nooit met 6 bak geleverd.
Dat is geen probleem maar zou de nieuwe banden wel in de juiste maat monteren.
Heeft die niet gewoon start stop?
Heb jij altijd al ervaren dat die inhoud bij volgas of is het ooit beter geweest? Wand de 1.6 8v is gewoonweg niet snel. En wat versta jij onder inhouden onder volgas? Komt de toerenteller niet tot het rode gedeelte?
Er ligt nu gewoon een verkeerde maat op, dus gewoon 225/45R17 op de nieuwe monteren. Dat zal geen probleem zijn.
Wat betreft de bak, zou ik me niet zo zorgen maken om de 5 traps automaat. Enige echt slechte bak in dit type autos geleverd zijn de handgeschakelde 6 bakken.
De 2.2 motoren kunnen niet tegen E10 brandstof, dus zijn prijzig met de huidige benzine prijzen wat betreft tanken.
Beide motoren hebben een distributie ketting welke wel eens vervangen dient te worden (Meestal zo rond de 130.000 km).
Is een dure kostenpost.Dus mijn advies gaan voor de 2.0 turbo.
Katalysator verstopt? Distributie nog wel optijd? Waarmee lees je uit? Wat voor brandstofpomp heb je gemonteerd?
Er zijn verschillende pompen voor de astra G, als je een mono point injectie pomp hebt gemonteerd is de druk te laag.15 juli 2023 om 20:11 In reactie op: Versnellingsbak Corsa C zit soms vast onder het rijden #18540265Meestal liggen deze problemen helemaal niet aan de bak.
Even alle schakelstangen en kogels controleren op speling. Waarschijnlijk zijn de kogels versleten of zijn ze niet goed bevestigd.
Stel je 2e hands bak gaat stuk kun je de koppeling gewoon laten zitten en hergebruiken.
Wat is er precies stuk aan de huidige bak?
Kabeldoorvoer controleren waarschijnlijk draadbreuk.
Is dezelfde wagen alleen zonder tupperware buitenkant.
29 mei 2023 om 07:53 In reactie op: Kan iemand mij vertellen waar de mute draad zit op de pdc module astra H station #18532098Met orginele trekhaak module? Of zonder? Met orgineel trekhaak module aangemeld gaat dit vanzelf goed.
En anders pech er is geen mute draad.
Waarschijnlijk daardoor dus weer defect. Of injectoren verstopt met opgelost rubber.
Buiten de vxr opdruk zijn ze gelijk aan de Nederlandse ook de motorsteunen.
Ik zou een 2e hands bak monteren met deze km stand. Alleen blueprint koppelings set zou ik niet doen. Monteer LUK of Sachs.
1 op 12 is gewoon normaal hoor. Thermostaat zal wel open blijven staan.
Klinkt als Chinese bras. Speakers zelf zit niks tussenn. Of fout aangesloten op de radio of radio gewoon stuk
Waarschijnlijk imitatie bobine dan.
-
AuteurBerichten