Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tandwielen uit de versnellingsbak? Lijtk me sterk?
Katalysator kan er prima onderuit zonder dat deze onregelmatig gaat lopen.
En ik vermoed ook dat het enkel ecu is waardoor het wat verschilt in vermogen.
Hier nog een paar updates:
Nog een keer Dbilas Spruitstuk:


Roode Remklauwen:


Astra OPC Sideskirts:

Ik vermoed via MP altans heb ik gedaan
Ha Robert, Heel toevallig heb ik hem ook gister binnen gekregen en het is echt een perfecte kopie van de orginele klapsleutel van opel voglensmij..
Jongens jongens zoveer is niet eens nodig, zorg maar dat zn kop ergens komt desnoods tip je iemand van radar opgelicht of wat dan ook..
En lever je zelf tevens wat bewijzen aan. En ga je zelf nog even alleen langs om te vragen hoe het zit. Zet je paar man in je auto voor het geval dat die knakker ook vriendjes blijkt te hebben.22 januari 2012 om 08:48 In reactie op: perongeluk te lang doorgetrokken in 1e versnelling, koud:S #17978197@Vectra-gts C wrote:
bedankt voor de tips jongens,
even een zijlijntje; het motorolie displaytje gaat 2sec aan bij het aan- en uitzetten van de motor?
is dit een standaard lampje dat altijd aangaat of moet ik het bijvullen/laten checken?gr
ALs je de sleutel in je auto steekt, maar nog niet start zouden zelfs alle indicatgielampjes moeten gaan branden.
Wanneer je de sleutel omdraaid zullen er en aantal lampjes nog een seconden aan zijn. Zoals bijvoorbeeld het oliedruklampje.Geloof me meeting of niet aan de deur. Wat denk je dat hij doet? Maken dat die weg komt… gewoon camera meenemen… en dan filmen wat die te zeggen heeft desnoods verborgen.. Mogt dat neit baten keertje op bezoek gaan interesse toonen in wat hij aanbied of hoe hij metnesen oplicht wat denk je daarvan?
Vandaag beginnen met de 4×4 as eerst helemaal roestvrij maken en weer netjes in het zwart laten coaten.
Zal proberen om vandaag wat betere foto’s te maken van het motorlbokje.
En wat was het dan?
Helaas kon upc me niet het volledige aderes geven, maar kon me wel zeggen dat het mailadres behoorde op het door mij voorgelegde straat en plaats. Ofwel we zitten heel dicht in de buurt.
@arjontje wrote:
@Haasje17 wrote:
Hollden Commodore is tegewoordig gewoon een Vectra
Hollden Cruze is Chevrolet Cruze/ Opel Insiginia (Beide autos zijn van GM en dus gebruiken grotendeels zelfde basis)
Hollden Spark is een Chevrolet Spark / Opel Corsa (Ook hier delen de autos onderhuis veel)Hollden heeft enkel hun eigen motorsegment wat hier niet leverbaar is.
Chevrolet heeft grotendeels een ander motorsegment, maar ook een aantal gelijke.Vauxhall Opel en Saturn komen grotendeels overeen en hebben een enkele omgebadgde auto.
Tevens gebruiken de merken ook zelf weer omgebadgde autos van andere merken zoals suzuki (Agila) of fiat(Nieuwe Combo).
Het motorsegment hierin leverbaar is dan wel weer grotendeels van GMBedoel je niet de aveo? Want dat is in wezen eigenlijk een astra h / astra h sedan.
moet je even aan vullen
Saturn bestaat is niet meer.
De combo die heeft fiat diesel motoren,de 1,4 en de 1,4 aardgas is dan wel weer van opel.
En de cruze staat op het platform van de astra.je kunt ook een draadje doorknippen van het radio signaal, weet alleen niet zo welke dat zou moeten zijn.
@Baas J. wrote:
Je hebt helemaal geen typegoedkeuring nodig als je naar lelystad moet, je krijgt een individuele typegoedkeuring.
Ja dat klopt, maar had het meegenomen om mischien zo onder bepaalde tests uit te kunnen komen. Want volgensmij heb jij er minder gehad dan ik voor 600 euro. Ik weet al niet precies meer wat het allemaal was maar mij werd verteld dat het varieerde van 140 tot 2000 euro afhankelijk van de door hun gezienne tests die dienen te worden uitgevoerd.
Dit word trouwens altijd en enkel in lelystad gedaan andere keuringstations mogen wel oudere autos omkeuren welke niet aan deze test dienen te worden onderworpen.
Die van mij was z16xe naar x20xer inclusief kentekenbewijs van de orginele auto enz..
Typegoedkeuring papieren van opel en nog wat andere gegevens.En niet enkel uitlezen, maar ook dan de waardes die worden weergegeven van de lmm of de tempsensor controleren of deze beetje kloppen is dit het geval je lamda waardes controleren en controleren of het voltage continu schommelt. Oja schrik niet je hebt twee lambdas een voor en en een na de kat.
Mm das nog goedkoop toen ik een X20XER wilde omlaten keuren was ik zon 1100 euro kwijt.
Het klinkt als een kapotte lamda sensor.
13,6 volg is niet goed, is je dynamo nogsteeds stuk waarschijnlijk hoort 14,4 te zijn namelijk.





Helaas was het al donker dus heb helaas niet zon beste fotos,
Maar heb nu een astra H luchtfilterhuis, dbilas spruitstuk en eaton m45 gemonteerd. Hangt onder het spruitstuk.
En mijn interieurverlichting allemaal netjes aangepast naar rood.
En een calibra 4×4 achteras met nog diverse andere onderdelen verzameld.
Als jullie nog even geduld hebben heb ik zn exact adress.
Heb contact gehad met upc namelijk.
Alleen nog een vraagje he als hij nu eens die fotos van die astra gejoept heeft van een ander, dan staan we op het verkeerde adres? Of zijn er meerdere dingen die richting dit adres wijzen?
Baas J de z20let komt uit de clima auto. Dus gewoon dashboom en kachelhuis ombouwen. Dan is hij er al.
Verschil zit hem in het paneel en kachelhuis. In dat kachelhuis zitten namelijk stelmotoren.
Jazeker waarschijnlijk zijn deze zelfs hetzelfde mits je airco hebt dan vermoed ik
Parkeerplaats op de fotos is best groot opel-forum meeting houden? En wachten todat ie buiten komt?
-
AuteurBerichten